Mitenkä saan tilini poistettua? Olen yrittänyt muutaman kerran poistaa tiliä tilin asetuksista muttei se täältä mihinkään ole poistunut... En nimittäin halua että kun tätä käyttäjänimeä googlattaisiin tms. niin tänne tulee osumia
Voisiko joku ylläpitäjä vaikka poistaa mun tilin ja poistaa mun julkaisut tai laittaa nimettömiksi?
Kyllä. Tilin poisto onnistuu, kun se on perusteltua. Emme salli viestien poistoa useimmissa tapauksissa (se kun esim. sekoittaa kuvioita keskusteluketjuja seuratessa). Tietyltä käyttäjiltä lainattuihin viesteihin jää myös sormenjälki siitä, kuka on alkuperäisen viestin kirjoittanut.
Käyttäjätunnuksen jättämien viestien siirtäminen eri nimiin (tunnuksen poiston jälkeen) olikin jo asteen verran hankalampaa. Esim. en voi laittaa authoriksi "Vieras". Luulin, että voisin vetää hatusta uuden tunnuksen ja siirtää viestit kyseisen nimen alle, mutta homma ei ollutkaan ihan niin helppoa. Koitan ratkaista tämän ongelman jotenkin, mutta nyt ei aika riitä säätämiseen.
Käyttäkää pliis järkeä tehdessänne tänne tunnuksia ja laittakaa mieluiten myös sähköposti jota ei voida yhdistää teihin.
EDIT: Nyt on luotu tilalle uus haamutunnus ja aikaisemmat viestit asetettu sen alaiseksi.