Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Pyydä apua henkilökunnalta!

Poissa SAMAEL

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
ekaa viestiä kirjottelen että sori vaan jos ei mee ihan etiketin mukaan, mutta ihmettelin vaan että mistä voisi johtua että foorumilla olevat kuvat eivät näy?.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
ekaa viestiä kirjottelen että sori vaan jos ei mee ihan etiketin mukaan, mutta ihmettelin vaan että mistä voisi johtua että foorumilla olevat kuvat eivät näy?.
Foorumin oma kuvatietokanta oli massiivisen kokoinen ja sen toiminta oli riippuvainen erillisestä pluginista, joten valitsimme jättää sen pois palvelinvaihdoksen ja foorumisoftan päivityksen myötä.

Ulkoisilla kuvapalvelimilla sijaitsevien tiedostojen upotteet toimivat normaalisti.

Koitamme vielä kehitellä ratkaisua asiaan.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Vieras 007

  • Tulokas
    • Viestejä: 0
    • Karma: 0
    • Profiili
Mitenkä saan tilini poistettua? Olen yrittänyt muutaman kerran poistaa tiliä tilin asetuksista muttei se täältä mihinkään ole poistunut... En nimittäin halua että kun tätä käyttäjänimeä googlattaisiin tms. niin tänne tulee osumia :D

Voisiko joku ylläpitäjä vaikka poistaa mun tilin ja poistaa mun julkaisut tai laittaa nimettömiksi?


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Mitenkä saan tilini poistettua? Olen yrittänyt muutaman kerran poistaa tiliä tilin asetuksista muttei se täältä mihinkään ole poistunut... En nimittäin halua että kun tätä käyttäjänimeä googlattaisiin tms. niin tänne tulee osumia :D

Voisiko joku ylläpitäjä vaikka poistaa mun tilin ja poistaa mun julkaisut tai laittaa nimettömiksi?
Kyllä. Tilin poisto onnistuu, kun se on perusteltua. Emme salli viestien poistoa useimmissa tapauksissa (se kun esim. sekoittaa kuvioita keskusteluketjuja seuratessa). Tietyltä käyttäjiltä lainattuihin viesteihin jää myös sormenjälki siitä, kuka on alkuperäisen viestin kirjoittanut.

Käyttäjätunnuksen jättämien viestien siirtäminen eri nimiin (tunnuksen poiston jälkeen) olikin jo asteen verran hankalampaa. Esim. en voi laittaa authoriksi "Vieras". Luulin, että voisin vetää hatusta uuden tunnuksen ja siirtää viestit kyseisen nimen alle, mutta homma ei ollutkaan ihan niin helppoa. Koitan ratkaista tämän ongelman jotenkin, mutta nyt ei aika riitä säätämiseen.

Käyttäkää pliis järkeä tehdessänne tänne tunnuksia ja laittakaa mieluiten myös sähköposti jota ei voida yhdistää teihin.

EDIT: Nyt on luotu tilalle uus haamutunnus ja aikaisemmat viestit asetettu sen alaiseksi.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


null

  • Vieras
Miksei yksityisviestiä lähettäessä varmistuskysymys mene läpi?


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Miksei yksityisviestiä lähettäessä varmistuskysymys mene läpi?
Normikäyttäjällä ei pitäisi yksityisviestiä lähettäessä esiintyä captcha-kyselyä. Captchan on tarkoitus suojata spämmihyökkäyksiltä. Käytätkö foorumia Tor-selaimen kautta? Tuolloin saattaa tulla kyseeseen, että jokin skripti ei ajaudu loppuun asti, jolloin suosittelisin kokeilemaan NoScriptin disablointia (tämä ei ole yleisesti suositeltavaa).
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Trinde

    • Viestejä: 11
    • Karma: 1
    • Profiili
Tämä on tyhmä kysymys, mutta miten viesti-ikkunan alapuolella olevan liitteen (kuvatiedosto) saa näkymään itse viestissä?


Poissa velho

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 221
    • Karma: 90
    • Profiili
Tämä on tyhmä kysymys, mutta miten viesti-ikkunan alapuolella olevan liitteen (kuvatiedosto) saa näkymään itse viestissä?
Pitäs kyllä näkyä, kun lisäät liitetiedoston ja klikkaat tuota lähetä-nappia. Sen jälkeen odottelet tarpeeksi pitkään, että kuvat latautuvat palvelimelle. Esikatselussa ei näe liitekuviaan, samoin yksityisviestinä toiselle henkilölle ei voi lähettää liitetiedostoja.


Poissa Trinde

    • Viestejä: 11
    • Karma: 1
    • Profiili
Pitäs kyllä näkyä, kun lisäät liitetiedoston ja klikkaat tuota lähetä-nappia. Sen jälkeen odottelet tarpeeksi pitkään, että kuvat latautuvat palvelimelle. Esikatselussa ei näe liitekuviaan, samoin yksityisviestinä toiselle henkilölle ei voi lähettää liitetiedostoja.

Kiitos, kyllä näkyi kun hetken odotti. Ihmettelin ensin vikaa, kun viestin esikatselutilassa ei kuvia näkynyt.


Poissa finjavel

    • Viestejä: 5
    • Karma: 5
    • Profiili
TOR-selaimella ei aukene sisäänkirjautuminen jos on NoScript päällä.


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili

Poissa Kookospahkina

    • Viestejä: 11
    • Karma: 3
    • Profiili
Hello

Pääseekö foorumin discordiin suoraan discordista? Kun tää linkki täällä ei aukase discordia vaan menee playkauppaan missä puhelin alkaa sekoilemaan. Kiitos


Poissa BadTrip

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 75
    • Karma: 19
    • Profiili


Poissa Telttailia

    • Viestejä: 18
    • Karma: 0
  • Luonto on paras :D ja sienet :Dd
    • Profiili
Miten voin laittaa kuvan?

Kun laitat viestiä, niin siinä tekstin alla pitäis lukea "Liitteet ja muut asetukset" sit siihen liitteeseen painat sitä choose file ja kuvan sieltä. Se liittää sen kuvan siihen viestiin