Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Pyydä apua henkilökunnalta!

Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Mikäli kohtaat keskustelupalstalla ongelmia, joiden selvittämiseen et keksi ratkaisua, voit pyytää apua henkilökunnalta joko tämän viestiketjun, Discordin tai ylläpitäjälle lähetetyn yksityisviestin kautta.

Kysymyksesi auttaa meitä kehittämään psilosybiini.infosta entistä käyttäjäystävällisemmän ja toimivamman sivuston, joten kysy rohkeasti!


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
Eihän tänne kukaan uskalla kirjoitella, ellei joku aloita. Paradox?

Kuinka saan poistettua tekemäni äänestyksen?
Ellei tämä ole "tavalliselle käyttäjälle" mahdollista, tulisiko asia muuttaa?
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Eihän tänne kukaan uskalla kirjoitella, ellei joku aloita. Paradox?

Kuinka saan poistettua tekemäni äänestyksen?
Ellei tämä ole "tavalliselle käyttäjälle" mahdollista, tulisiko asia muuttaa?

Viestien poistaminen on otettu pois käytöstä, koska ensimmäisen viestin poistaminen tuhoaa koko ketjun.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Snaasi

  • Vieras
Olen tietoa etsinyt vaikka kuinka monesti mutten mistään ole vastausta löytänyt:
Kuinka poistan käyttäjätunnukseni, onko se ylipäätään mahdollista?


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Olen tietoa etsinyt vaikka kuinka monesti mutten mistään ole vastausta löytänyt:
Kuinka poistan käyttäjätunnukseni, onko se ylipäätään mahdollista?

Voimme ylläpidon voimin poistaa tunnuksia pyynnöstä. Ilmoita, jos koet tällaisen tarpeelliseksi. Olisi myös mukavaa kuulla syy tunnuksen poistamiseen.


Poissa Rubus

    • Viestejä: 10
    • Karma: 0
    • Profiili
Mites tuo "Muistutus"-toiminto käytännössä toimii? Olen klikannut tuon muistutuksen päälle jokuseen topicciin mutten kuitenkaan huomaa mitään ilmoituksia uusista viesteistä.
Jatkumoita ja sillai...


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Mites tuo "Muistutus"-toiminto käytännössä toimii? Olen klikannut tuon muistutuksen päälle jokuseen topicciin mutten kuitenkaan huomaa mitään ilmoituksia uusista viesteistä.

Muistutukset tulevat sähköpostiin - tsekkaa myös roskapostikansio!


Poissa 1UP

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Moi vaan. En ole vielä löytänyt ohjeissa mainittuja + ja - merkkejä, joilla karmaa voi antaa.. Muuten sivusto vaikuttanut oikein pätevältä :)


Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
Moi vaan. En ole vielä löytänyt ohjeissa mainittuja + ja - merkkejä, joilla karmaa voi antaa.. Muuten sivusto vaikuttanut oikein pätevältä :)

+ ja - merkit näkyvät tuossa vasemmalla viestin lähettäjän nimimerkin yhteydessä
<- - - - - siitä vain pisteitä jakelemaan niille, ketkä ovat sen mielestäsi ansainneet
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''


Poissa 1UP

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Moi vaan. En ole vielä löytänyt ohjeissa mainittuja + ja - merkkejä, joilla karmaa voi antaa.. Muuten sivusto vaikuttanut oikein pätevältä :)

+ ja - merkit näkyvät tuossa vasemmalla viestin lähettäjän nimimerkin yhteydessä
<- - - - - siitä vain pisteitä jakelemaan niille, ketkä ovat sen mielestäsi ansainneet

En tajua, miten olen onnistunut nuo missaamaan mut kiitti! :)


Poissa tsebastian

    • Viestejä: 6
    • Karma: 0
    • Profiili
Haluaisin vaihtaa nimimerkkiäni tällä foorumilla. Onko mitenkään mahdollista? Kiitos vastauksesta.


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Haluaisin vaihtaa nimimerkkiäni tällä foorumilla. Onko mitenkään mahdollista?

On. Laita minulle yksityisviestinä haluamasi nimimerkki.


Poissa master.joda

    • Viestejä: 9
    • Karma: 0
    • Profiili
Haluaisin vaihtaa nimimerkkiäni tällä foorumilla. Onko mitenkään mahdollista?

On. Laita minulle yksityisviestinä haluamasi nimimerkki.


hei mäkin olisin valmis vaihtaa nicknamea, sendin viestiä sinulle   C:-)


Poissa Vinka

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
raipati raipati diu diu diu hömmm... mites tää keskustelupalsta toimii?
Mulla on tietämys sienistä ja keskustelupalstoista osapuilleen samaa luokkaa. Vaan eiköhän nuo ajallaan selvinne varsinkin, jos joku hieman neuvoo?

Mihin esimerkiksi pitäisi tyrkätä sellainen kysymys, että kun itiöemät on sulaneiden lumien jäljiltä ilmeisen tuoreita, niin voiko heltat olla valokuvista poiketen vaaleanharmaita, tai miltei valkoisia?

T. Vinka


Poissa siiseli

    • Viestejä: 5
    • Karma: 2
    • Profiili
raipati raipati diu diu diu hömmm... mites tää keskustelupalsta toimii?
Mulla on tietämys sienistä ja keskustelupalstoista osapuilleen samaa luokkaa. Vaan eiköhän nuo ajallaan selvinne varsinkin, jos joku hieman neuvoo?

Mihin esimerkiksi pitäisi tyrkätä sellainen kysymys, että kun itiöemät on sulaneiden lumien jäljiltä ilmeisen tuoreita, niin voiko heltat olla valokuvista poiketen vaaleanharmaita, tai miltei valkoisia?

T. Vinka

Jos kysymyksesi koskee sieniä (tässä tapauksessa ehkä madonlakkeja?) niin kokeileppas nakata kysymystä (kuvien kera ehket) tänne tunnistuspalstalle :) https://psilosybiini.info/keskustelu/index.php?board=3.0