Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Huumausaineen käyttörikos

Poissa attepatte

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Sitten vielä minun tarinani  ;D

Tilasin tos toissakesänä tryffeleitä, jotka eivät ikinä saapuneet. Sitten yksi kaunis päivä vierainani kävi 6 polliisia + söpö koira. Mitään eivät löytäneet. Kävin sitte tullissa kuuluisteluissa ja sain kliffat 240 euron sakot (en muista montako päiväsakkoa toi oli).

Nyt haluaisin tehdä töitä kouluissa avustajana/lastentarhoissa ja näihin hommiin pitää tilata rikostaustaote.

Näkyykö otteessa sitten iso H-merkintä huutomerkkien kera?
Kannattaako minun siis unohtaa koko ajatus tehdä töitä lasten parissa loppuelämäkseni tällaisen naurettavuuden takia?

F*ck the  C:-)


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Sitten vielä minun tarinani  ;D

Tilasin tos toissakesänä tryffeleitä, jotka eivät ikinä saapuneet. Sitten yksi kaunis päivä vierainani kävi 6 polliisia + söpö koira. Mitään eivät löytäneet. Kävin sitte tullissa kuuluisteluissa ja sain kliffat 240 euron sakot (en muista montako päiväsakkoa toi oli).

Myönsitkö tilanneesi sen pakettisi vai kiistitkö?


Poissa Aivina

    • Viestejä: 193
    • Karma: 24
    • Profiili
Lasten kanssa työskentelyä varten vaadittavassa rikosrekisteriotteessa näkyy kaikki merkinnät, mitä siellä on. Ja jos siellä on mitään merkintöjä, ei ole asiaa kouluihin tai päiväkoteihin tai mihinkään työhön lasten ja nuorten kanssa. Se on valitettavaa.
Toki rikokset vanhenee aikanaan. Sen jälkeen voi katsella uudelleen.

Eli olkaahan varovaisia. Ei niitä tryffeleitä ole mitään järkeä tilailla, kun sienet kasvaa kotonakin tosi pienellä vaivalla. Ei oo rakettitiedettä, ei tarvitse isoja investointia ja itsekin olen elävänä esimerkkinä tässä, että nainenkin voi sen oppia!