Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Tiedät että tatit alkavat vaikuttaa kun...

Poissa Aivina

    • Viestejä: 193
    • Karma: 24
    • Profiili

Poissa mansikkapelto

    • Viestejä: 46
    • Karma: 0
    • Profiili
...kun jaloista alkaa se hauska kutina, joka voimistuu vaan ja alkaa lähtä aaltoja jotka yuntuu sit munaskuissa asti..
life's a piece of shit and when you look at it
life's a laugh and death's the joke it's true
you see it's all a show keep 'em laughin as you go
just remember the last laugh is on you.

always look at the bright side of life.
and always look at the bright side of life.


Poissa tohelo

    • Viestejä: 8
    • Karma: 2
    • Profiili
....yksin ollessa alkaa ahdistaa, ja välillä tuntuu kuin ei olisikaan ihan yksin kämpässä...
....vatsanpohjasta lähtee hassu tunne joka leviää koko kroppaan - fyysisesti se tuntuu usein siltä kuin jännittäisi jotain, vaikkei oikeasti jännitä.
Mä alan nyt elää tätä mun elämää.


Poissa Valona

    • Viestejä: 43
    • Karma: 4
    • Profiili
Haukottelu johtunee todennäköisimmin siitä, että psykedeeleissä ihminen helposti unohtaa tasaisen hengittämisen. En tiedä varsinaista syytä tähän, liekö sillä jotain tekemistä henkeä salpaavilla näyillä, mutta epätasainen hengittäminen johtaa luonnollisesti haukotteluun. Itse en (muistaakseni) haukottele, mutta välillä tulee otettua happea kuin nousisi veden pinnalle sukelluksista.

Aika vanha ketju mut ei se mitään. Kuulin just autismia tutkivalta tyypiltä, että haukottelu johtuu siitä, kun aivot saa niin paljon informaatiota. Siksi täytyy ottaa lisää happea. Jotkut autistit haukottelevat paljon, ja jäävät suu auki välillä möllöttämään pitkäksikin aikaa. He saavat vaan niin paljon informaatiota, että aivot vaan tarvitsevat enemmän happea.
Siksi kai joitain alkaa myös psykedeelinousuissa haukotuttaa. Tai päätä raavituttamaan, kun tietoa ja visioita alkaa tulee ja tulee.
Mutta olisipa mielenkiintoista tietää lisää autistien pään sisäisestä maailmasta. Se voi olla todella värikästä ja tiedostavaa.


Poissa electrallentando

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
..ikeniä kihelmöi
..pään ympärillä on kuuma puristava vanne
..sisään voi hengittää erittäin raikkaasti ja syvään (ikään kuin puhdistavasti)
..käsiä ja kroppaa on pakko väännellä.