Kiitos! Teen näin. Laittelen jatkossa lisää kuvia jos on hämmennystä. Olen vähän jääräpäinen saamaan edes jotain satoa näistä kun haluaisin kovasti saada itse itiöprintin otettua. Tuntuu että kävi tuuri kun löysin jonkun lähettämään itiöruiskuja eikä niiden laadusta tietenkään ole hajuakaan.
Seuraile tilannetta se 1-2 viikkoa. Jos homma ei ota tuulta alleen niin on ehkä paras että ensi kerralle hankit täältä foorumilta jonkun luotettavan oloisen henkilön tekemät itiöprintit ja teet niistä itiöruiskut itse.
Aina ei auta vaikka ostais "ammattilaiselta", kerran kun tilasin ulkomailta itiöprinttejä Smartshopista niin kirje oli avattu ja ilmeisesti foliot otettu pois minigripistä, tai ainakaan mitään "tullin avaama" teippauksia ei ollut, mutta sisältö ei ollut kenellekään epäselvä "PSYCHEDELIC PSILOCYBIN MUSHROOMS SPORE PRINT" käyntikortin vuoksi
eipä siitä mitään seurauksia tullut. Mutta sen verran nuo postikirjeet kulkee lajittelukeskusten lattioilla puolihuolimattomalla asenteella että on sinänsä ihme että sen printin kautta ei tullut yhtään kontaminaatioita.