Meillä oli aina tapana lähteä landelta yöllä ajamaan takas kotiinpäin ja yks kerta meitä seuras sellanen "valopallo",se seuras meitä aika pitkän matkaa kunnes meijän auto vaan sammu kesken ajon,faijapuoli meni kattomaan onko mitään vikaa ja sillä välillä katos se 10 tai 15 minuuttia,en muista tarkkaan.Sen jälkeen auto lähti ihan normaalisti käyntiin ilman mitään ongelmaa.Ollaan keskusteltu joskus mutsin ja faijapuolen kanssa asiasta mutta kumpikaan ei löydä selitystä tälle koko jutulle ja pitää sitä mahollisena. Niillä on aina tapana pyyhkästä muisti pois (näin on käyny lähes kaikille abduktion kokeneille) ja sen takia mä ajattelinki mennä joskus hypnoosi terapiaan jotta mä saisin kunnolla selville mitä sillon tapahtu.
Mä alitajusesti vaan tiedän että näin on käyny,mun ei tarvitse todistella kenellekkään mitään. Kaikki se pelko noita harmaita otuksia kohtaan ei voi tulla tyhjästä,mä olen vieläki tosi säikky ihminen ja pelkään edelleenki niitä otuksia vaikka itse abduktiota en enään pelkää,outo juttu sinäänsä koska mä olen ollu lapsesta asti kiinnostunu kaikesta ufoihin liittyvästä. Ja sit vielä kaikki sosiaaliset ja henkiset ongelmat lapsesta asti,lähes kaikilla jotka on kokenu abduktion on jonkinasteisia sosiaalisia ja henkisiä ongelmia.