Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

"Kusen nouseminen päähän" sienissä

Poissa xxxshroomzxxx

    • Viestejä: 23
    • Karma: 0
    • Profiili
Itselleni ei ole koskaan tullut ylimielistä oloa. Enemmän tulee se perinteinen ymmärrys, autuus ja läheisyyden tunne. Kusipäiseksi puoleksi voisi laskea sen, etten jaksa keskittyä yhtään vähemmän kiinnostaviin asioihin; "Hei, mä puhun sulle", "Joo joo, ei kiinnosta. Katson mattoa.", "Juttu jäi kesken.", "Aivan sama. Nyt ei kiinnosta.". Näitä ei kuitenkaan tule tehtyä ilkeyttään sillä sienissä tulee vain upottua omaan maailmaansa.

Itse en kuitenkaan trippaile sosiaalisissa tilanteissa sillä koen sen ahdistavaksi ja se vie täysin pohjan siltä omalta maailmalta. Ehkä aloituspostaajalla on vain sellainen puoli itsessään jonka sienet tuovat esille. Itse en usko sienten täydelliseen persoonan muutokseen vaan enemmän maailman katsomuksen muutokseen ja halujen (tietoisten tai tiedostamattomien) esille tuloon. Sen verran rehellinen voisi olla tässä, että eiköhän kaikilla ole tuo mainitsemasi puoli joka katsoo toisia alas päin. Tarkoitan, kyllä tässä maailmassa on ihmisiä joiden ihmisarvolle ei tahdo antaa sitä täyttä kunniaa ja toiset kokee vain perinteisesti tyhminä.


Poissa silmä i lee

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Se kun pääsee tripillä irti egostaan..

..paluu siihen voi olla mäiskähdys asfalttiin. Yhtäkkiä tuntuukin et sitä joku osa itsessään jahtaa lyhytkestosia juttuja, hetkellistä päähäntaputusta ja huomiota ja pumpulointia. Vaikka voisi olla suoremmassa yhteydessä...
Tuntuu kömpelöltä ja tarpeita pursuavalta. Ego ruikuttaa huomiota ja järjestää tilanteisiin, joissa haluaa huutaa paremmuuttaan ja saada sille todisteita ja todistajia.
Tuntuu itsestään jo ylimieliseltä sellainen  :-[ Lisää vaan meditaatiota kehiin. Ajatuksia tulee, ajatuksia menee, olemme ihmisiä.