Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienikaupat / Sienten tilaaminen ulkomailta

Vieras · 61 · 60877

Poissa _koivu_

    • Viestejä: 8
    • Karma: 0
    • Profiili
joo ilmottelen sitten että mitä tuli mutta luulisin kans et jotai sakkoja.kiitosta vain avalon:)


divinorum

  • Vieras
morjensta kaikille.

itse tilasin hollannista valmiin growboxin equadorilaista cubensista ja tuli hyvin läpi.
toimitus oli itseasiassa aika nopea ja paketti oli huomaamaton ulkoapäin.

15. päivä menossa ja näyttää hyvältä  :P


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
divinorum, onnittelut. 8)
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


hostile751

  • Vieras
voisitteko asiantuntuntijat suositella mulle kauppoja verkosta, joista voisin tilata sienet ja muut psykedeelit... Olisin tosi kiitollinen avusta. Eri sienet ja niiden vaikutukset kiinnostaa. Olen touhunnut ennen kemikaalien ja ganjan kanssa ja on sienet ja jotkin design kamat kokeiltua, esim. mario bros  laput, jotka oli lsd:n ja amfetamiinin sekoitus vaikutuksiltaan. Nyt kiinnostais noi sienet yms, kun touhusin yli 15v ton kaman kanssa ja nyt ollu metsku-hoidossa 6v ja en ole ganjaa kummempaa ottanut sen aikana muutamaa lipsahdusta lukuunottamatta, pari vuotta mennyt vain lekurin kirjoittamien juttujen kanssa ja tarkoitus onkin olla ilman mutta pienet chillaukset olis paikallaan... ja olen itse itseni (moraalin) vartija. Vois vaikka mulle meilata noita luotettavia kauppoja. kiitos!


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Sienten ja muiden psykedeelien yms tilaus verkosta...On laitonta (kuten varmaan tiesitkin?), mutta hakukoneella niitä silti löytää helposti...
Ulkoilemalla tiettyyn vuodenaikaan tietyissä paikoissa voi niitä sykereelejä löytää kauniin kotimaamme luonnosta ihan ilmaiseksi.. joskin sekin on nykyään laitonta, mutta paljon palkitsevampaa kuin tullimiesten kyselyihin vastaileminen...
...


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
voisitteko asiantuntuntijat suositella mulle kauppoja verkosta, joista voisin tilata sienet ja muut psykedeelit... Olisin tosi kiitollinen avusta. Eri sienet ja niiden vaikutukset kiinnostaa. Olen touhunnut ennen kemikaalien ja ganjan kanssa ja on sienet ja jotkin design kamat kokeiltua, esim. mario bros  laput, jotka oli lsd:n ja amfetamiinin sekoitus vaikutuksiltaan. Nyt kiinnostais noi sienet yms, kun touhusin yli 15v ton kaman kanssa ja nyt ollu metsku-hoidossa 6v ja en ole ganjaa kummempaa ottanut sen aikana muutamaa lipsahdusta lukuunottamatta, pari vuotta mennyt vain lekurin kirjoittamien juttujen kanssa ja tarkoitus onkin olla ilman mutta pienet chillaukset olis paikallaan... ja olen itse itseni (moraalin) vartija. Vois vaikka mulle meilata noita luotettavia kauppoja. kiitos!
Aivan totta mitä FluX kertoi. Eri "päihdesieniä" suomenluonnossa on suippumadonlakit (psilosybiini), kärpässienet (mm.muskimoli) ja reunuskirjoheltta (psilosybiini). Tai kasvata! Monille tuttavilleni psykedeelien kokeilu on ollut reitti pois kovemmista, (IMO ->) elämää turhauttavista päihteistä. Niistä kun tulee niin elämätön olo viimeistään jälkeenpäin. Psykedeelit tekevät usein päinvastoin, laittavat elämään, mutta aivan eri tavalla kuin olisin uskonut koskaan eläväni. ^-^
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
Viestiketjun sisällön vuoksi ehdottaisin siirtoa Lainsäädäntö-alueelle. Hyödyllistä jutustelua.
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Viestiketjun sisällön vuoksi ehdottaisin siirtoa Lainsäädäntö-alueelle. Hyödyllistä jutustelua.
Löytävätköhän kiinnostuneet aiheen sieltä? Toki ihmiset voi aina ohjata sinne, jos kysyvät...
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Viestiketjun sisällön vuoksi ehdottaisin siirtoa Lainsäädäntö-alueelle. Hyödyllistä jutustelua.
Löytävätköhän kiinnostuneet aiheen sieltä? Toki ihmiset voi aina ohjata sinne, jos kysyvät...

Oon Avalonin kanssa samoilla linjoilla. Tää on varmaan yks yleisimmistä kyssäreistä: "mistä sieniä voi tilata ulkomailta/netistä?"
Ois hyvä, että tällainen topic on helposti löydettävissä. Useammat ei varmaan eksy tuonne lainsäädäntö-alueelle ensimmäiseksi.


Poissa Love Speaks

    • Viestejä: 83
    • Karma: 7
    • Profiili
Tämän tästä on ollut kommentteja kun on jäänyt sienet/tryffelit tulliin.

Hyvä kommentti.

Mun mielestä tossa kommentissa ei oo mitään hyvää. Vähän pitäs pystyä edes JOTENKIN perustelemaan kommenttia.. Eli ne jotka onnistuneesti niitä tilailee ei varmaan huutele siitä ympäri nettiä ja lähikapakoita. Jos jää kiinni niin on helppo sanoo et "joo ei kannata"

Ite tilasin Grow Kitin netistä ja homma toimi kun unelma: Rahat tilille ja noin kahen viikon päästä grow kit oli kotipostissa. Ei mitään kuumotuksia. Hyvin kasvoivat.

TOSIN jäin siitä sitten kiinni (läheinen bustas mut kasvattamisesta, ei liity netistä ostamiseen/tilaamiseen/tulliin millään lailla) ja sain siitä sakkorangaistuksen. Ja poliisi siis takavarikoi kasvualustan ja 12,6g kuivia sieniä. Eli toi 12,6g kuivaa on yhden flushin sato 1,2 litran  kasvualustasta. Erittäin pätevää kasvualustaa siis.

EN HALUA YLLYTTÄÄ KETÄÄN RIKKOMAAN SUOMEN LAKIA. KÄRÄJÄOIKEUDESSA SYYTETTYNÄ ISTUMINEN EI OLE KIVAA.

Ja Grow Kit on varmasti eri asia kuin valmiiden sienien tai tryffeleiden tilaaminen. Ei kai ne tullissa osaa välttämättä sanoo ees avaamatta pakettia mitä siellä on sisällä ja vaikka sen grow boxin näkis ni ei varmaan siitäkään lajia tunnista.

http://www.magic-mushrooms-shop.com/en/grow-kits.html Tältä sivulta tilasin ja hyvä palvelu oli.

Ei mulla muuta

Love Speaks


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
läheinen bustas mut kasvattamisesta

Sopiiko kysyä, miksi hän sinut päätti ilmiantaa ja missä suhteessa olit/olet tähän ihmiseen? Sukulainen, ystävä, seurustelukumppani?


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
http://www.magic-mushrooms-shop.com/en/grow-kits.html Tältä sivulta tilasin

B+ - Psilocybe cubensis grow box:
Subtotal    € 33.02
Shipping & Handling (Method - Budget)    € 27.31
Tax € 7.17
Grand Total    € 67.50

Melko kallista siihen verrattuna että kasvattaisi itse tai jos jää tulliin tai jos menee vituiks koko sato... Muutenkin aika tylsä vaihtoehto mielestäni, on paljon kivempi (mun mielestä) seurata kun itiöt alkavat germinoitumaan...
...


Poissa Love Speaks

    • Viestejä: 83
    • Karma: 7
    • Profiili
läheinen bustas mut kasvattamisesta

Sopiiko kysyä, miksi hän sinut päätti ilmiantaa ja missä suhteessa olit/olet tähän ihmiseen? Sukulainen, ystävä, seurustelukumppani?

Sopii kysyä ja kyseessä oli sukulainen joka vahingossa löysi sienet.


Poissa shro

    • Viestejä: 10
    • Karma: 3
    • Profiili
Laittomuuksien tekemisiin en yllytä enkä suosittele, mutta pari vinkkiä.
Jos meinaatte tilata jotain huumausaine tai lääkeainelistalla olevia aineksia/yrttejä, maksakaa tilaus aina niin ettei sitä voi setä siniset jäljittää teihin, mm. paypal, alertpay, WU, moneygram, jne.. (eli välttäkää sitä normaalia tilisiirtoa ja luottokortilla maksamista)
Tällöin voitte kiistää koskaan tilanneensa yhtään mitään, se on poliisien hommaa todistaa että olette syyllistyneet rikokseen ja voitte vaikka kuulusteluissa sitten sanoa (mikäli sinne joudutte) että netti on täynnä postitustietojasi (kerrot vaikka kuinka suomi24 tiedot hakkeroitiin, tai muuta älytöntä).

Mutta tällaisissa tilanteissa usein saattaa ihan vain tullilta tulla kirjettä että tuletkos avaamaan paketin, jolloin tietää että paketti on siis kustu, jolloinka ette noteeraa mitenkään takaisin. Mikäli soittavat tai ottavat muuten yhteyttä niin sanokaa ettette mitään ole tilanneet ja että lähettäkää takaisin mistä lie tullutkin.

Ja tietysti itsestäänselvyys että kämppä laittomista asioista tyhjäksi mikäli jotain laitonta on matkalla.


Poissa PalezQkkeli

    • Viestejä: 85
    • Karma: 7
  • Sage of Air
    • Profiili
morjensta kaikille.

itse tilasin hollannista valmiin growboxin equadorilaista cubensista ja tuli hyvin läpi.
toimitus oli itseasiassa aika nopea ja paketti oli huomaamaton ulkoapäin.

15. päivä menossa ja näyttää hyvältä  :P

Hollannista minäkin tilasin pari kakkua ja hyvin tuli läpi! Vähän alle viikon ollu tuolla ja hyvältä näyttää  ;D
Sitten se tapahtui. Se ääni. Kuin yhden olion kirkumisen ja karjumisen sekoitus alkoi hiljalleen voimistua pimeydessä.

"Onko epäonnistunut koe todella epäonnistunut, jos olet oppinut siitä jotain."