Siirsin viestisi toimiston puolelle. Näistä voi hyvin keskustella kaikkien käyttäjien kanssa.
Periaatteessahan salviapistokkaidenkin lähettäminen anonyymisti, mutta julkisesti on laitonta, mutta se on (ainakin tähän asti) sallittu foorumilla julkisesti.
Kuinkas hyvin tunnet tuota lainsäädäntöä? Meinaan ainakin wikipediassa sanotaan, että:
Suomessa salvia divinorum luokitellaan lääkkeeksi, ja sen postittaminen Suomeen, sekä maahantuominen ilman asianmukaista reseptiä on kielletty. Salvia divinorumia ei kuitenkaan luokitella huumausaineeksi, eikä sen hallussapito ole laitonta.
Eli maahantuonti on laitonta ilman reseptiä, mutta hallussapito Suomessa kuitenkin laillista. Eli Suomen sisällä postittaminen ei olisi laitonta? Wikipediaa tietenkään ei voi uskoa, mulla ei oo faktatietoa asiasta. Jos joku tietää enemmän valaiskaa.
Mitä tulee tuohon xtractin tarjoamiseen, (onko se nyt edes laitonta) asiasta vois huomauttaa yksityisviestillä, että parempi, jos et tarjoile forumilla julkisesti.
Mädi on noi säännöt kirjoittanut, mä pidin niitä jo alkuun vähän turhan kireinä.
On kuitenkin järkevää pitää forum siistinä laittomien huumausaineiden vaihdoista, koska silloin forum saattaisi ruveta kiinnostamaan viranomaisiakin enemmän. Jos täällä jaetaan vain lähinnä informaatiota, niin saadaan varmaan olla aika rauhassa.
Itsekin olet Klonkku lain rajamailla omissa kirjoituksissasi:
...
Mainostat jakavasi itiöitä kasvatustarkoitukseen.. Tietääkseni psilosybiiniä sisältävien sienten itiöiden halussapito on Suomessa laillista vain, jos niistä ei aio kasvattaa mitään. Psilosybiinisienten kasvattaminen on lailla kielletty.
Itse oon vähän kuumotellut samanlaisen tarjouksen esittämistä forumilla. Kyllä tuosta virkavalta selvästi huomaa, että kasvatustarkoitukseen on jaossa, ja siitä voi sitten tilata sulta yhden printin ja saada sun dna:n selville. *foliohattu päässä