Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Päivänsini

Poissa DMM62

    • Viestejä: 64
    • Karma: 6
  • ''When the going gets weird, the weird turn pro''
    • Profiili
Ei varsinaisesti tälle sivustolle kuulu, mutta kysynpä kuitenkin.

Eli, jos joku ostaisi 300 siementä kyseistä kasvia, kuinka suuri todennäköisyys on saada tuo ergonismi eli torajyvämyrkytys? Tuo joku on lukenut aiheesta netissä ja kuumottaa tuosta. :D


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Hyvin pieni, koska torasientä voi olla käytännössä ihan missä tahansa jyvissä. Se on loinen, joka käy viljoihinkin kiinni. Ei mitään suoranaista yhteyttä juuri päivänsineen.

Näin itse olen asian ymmärtänyt. Viisaampi korjatkoon.
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa DMM62

    • Viestejä: 64
    • Karma: 6
  • ''When the going gets weird, the weird turn pro''
    • Profiili
Entäs, jos käykin niin paskamäihä, että tuota torasientä on juuri noissa siemenissä? Eikai yksi altistuminen vielä raajoja saa irtoilemaan? Kiitos vastauksesta :)


Poissa Lähiötonttu

    • Viestejä: 117
    • Karma: 12
    • Profiili
Entäs, jos käykin niin paskamäihä, että tuota torasientä on juuri noissa siemenissä? Eikai yksi altistuminen vielä raajoja saa irtoilemaan? Kiitos vastauksesta :)

Olen ääni intternettissä johon ei ole juuri luottamista, mutta silti: jos kyseessä on kaupallisen toimijan siemenistä niin riski on aika vaatimaton. Itse sanoisin että nolla ja samalla epäilisin että jos niissä sientä olisi niin valmistusvaiheessa sen aika varmaan huomaisit. Kyseisissä siemenissä on molekylyyjä joista osa muistuttaa torasienten vastaavia ja niillä on lievästi samansuuntainen vaikutus vierenkiertoelimiin. Voit minimoida sitä nauttimalla valkosipua ennen ja asperiinia vähän ennen. Valkosipu laajentaa verisuonia ja asperiini ohentaa verta. Myös kaakaonibsit auttavat laajentamaan verisuonia, mutta niiden kanssa kannattaa harjoittaa kohtuutta ettei verenpaine nouse liikaa. Inkivääri auttaa pahanolon kanssa ja se mielellään tuoreena. Tätä ennen 6h syömättä niin välttää suuremman oksentelun.

Itse olen nauttinut 15 HBWR siementä ylläolevilla ohjeilla ilman suurempia fyysisiä vaivoja. Enemmänkin voisi, mutta ei kyllä paljoa. Sielullisesti vaikuttava kokemus.

Niille jotka haluavat vain hankkiutua sekaisin kannattaa etsiä päihtymystään muualta. Usein noita testataan toivossa saavuttaa jonkinlainen mielikuvien värikäs LSD -vuoristorata, jota nuo eivät todellakaan sitten tarjoa.


Poissa DMM62

    • Viestejä: 64
    • Karma: 6
  • ''When the going gets weird, the weird turn pro''
    • Profiili
Entäs, jos käykin niin paskamäihä, että tuota torasientä on juuri noissa siemenissä? Eikai yksi altistuminen vielä raajoja saa irtoilemaan? Kiitos vastauksesta :)

Olen ääni intternettissä johon ei ole juuri luottamista, mutta silti: jos kyseessä on kaupallisen toimijan siemenistä niin riski on aika vaatimaton. Itse sanoisin että nolla ja samalla epäilisin että jos niissä sientä olisi niin valmistusvaiheessa sen aika varmaan huomaisit. Kyseisissä siemenissä on molekylyyjä joista osa muistuttaa torasienten vastaavia ja niillä on lievästi samansuuntainen vaikutus vierenkiertoelimiin. Voit minimoida sitä nauttimalla valkosipua ennen ja asperiinia vähän ennen. Valkosipu laajentaa verisuonia ja asperiini ohentaa verta. Myös kaakaonibsit auttavat laajentamaan verisuonia, mutta niiden kanssa kannattaa harjoittaa kohtuutta ettei verenpaine nouse liikaa. Inkivääri auttaa pahanolon kanssa ja se mielellään tuoreena. Tätä ennen 6h syömättä niin välttää suuremman oksentelun.

Itse olen nauttinut 15 HBWR siementä ylläolevilla ohjeilla ilman suurempia fyysisiä vaivoja. Enemmänkin voisi, mutta ei kyllä paljoa. Sielullisesti vaikuttava kokemus.

Niille jotka haluavat vain hankkiutua sekaisin kannattaa etsiä päihtymystään muualta. Usein noita testataan toivossa saavuttaa jonkinlainen mielikuvien värikäs LSD -vuoristorata, jota nuo eivät todellakaan sitten tarjoa.


Kiitos asiallisesta vastauksesta. Itse haen enemmänkin hengellistä kokemusta, kuin LSDn korviketta :)


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Ergoliinisiemeniä tuottavissa kiertokasvien heimoon kuuluvissa kasveissa (kuten päivänsinessä) elää symbioottina Periglandula-sieni, joka tänä vuonna tehdyn taksonomisen luokittelun mukaan kuuluu samaan Clavicipitaceae-heimoon torajyvän (Claviceps) kanssa. Aktiiviset aineosat luokitellaan ergoliineiksi ja ne ovat sukua torajyvän myrkyille. Jotkin ainesosat ovat yhteisiä torajyvän kanssa, kuten elymoklaviini ja (verisuonten supistumista aiheuttava) ergometriini, mutta niitä myrkyllisimpiä ergotalkaloideja (kuten ergotamiinia) tuosta ei löydy.

Myrkyttynyt olo on kuitenkin hyvin yleinen ergoliinisiementen vaikutus.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher