Aika usein mulle tulee nousuissa "mitä vittua mä oon tekemässä"-fiilis. Semmonen, että tuliko nyt tehtyä viimenen virhe. Ja sitten, että no, tää kuuluu asiaan, ja menee ohi, onpa outoa että tää tulee TAAS KERRAN.
Ilmeisesti mä tarviin tätä johonkin. Siihenkö, että voin sitten kokea mielettömiä vapautumisen tunteita tajutessani, että tulin taas kerran hulluksi, ja että olen yhä vaan täynnä oivallista.
Aika paljon kiemurtelua tulee myös, ja usein kakka. Miksi, miksi tulee kakka? Miksi se on niin ihanaakin?
Kannabis on musta yleensä niin kuumottavaa, että oon pääosin vältellyt yhdistämistä nousuihin. Tai ylipäätään akuuttiin psykedeelitilaan, ehkä joskus laskuihin polttelen, nykyään entistäkin harvemmin (en edes muista koska viimeksi).
Hmm, joskus pari vuotta sitten pyöri kyllä mielessä idea, että jospa kannabiksen nykyisin aiheuttamaa kauhupaniikkivaikutusta saisikin jotenkin työstettyä tutkailemalla sitä akuutissa psykedeelitilassa. Pitäisiköhän tämä ottaa viimein toteutukseen? (Jokin mussa huutaa että ei apua liian kuumottavaa vittu mä meen hajalle elinikäiset traumat)