Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienissä hammaslääkäriin?

Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Onkos joku kokeillut vähenisikö vihlonta operaation aikana tai saisiko käynnistä enemmän viihdearvoja irti?
Olisiko kärppäri parempi tarkoitukseen kuin psilot?


Poissa Aivina

    • Viestejä: 193
    • Karma: 24
    • Profiili
Kuulostaa aika äärimmäiseltä. Itse en menis, kun on niin paha kammo tuommoisia kohtaan.
Oon kyllä hyviä hammaslääkärihuumeita pohdiskellut, jotta onnistuisi muutama toimenpide, mutta luulen, että tyydyn lääkärin pillereihin...


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Särkylääkkeitä, puudutus, alkoholia tai lääkinnällistä pajaria..mutta ei sieniä. Sienet on lääkinnällisiä enemmänkin henkisesti kuin fyysisesti. IMO
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Aika hurjalta kuulostaa mennä hammaslääkäriin niinkin stimuloivissa tiloissa kuin sienissä.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Musta jopa kännisssä olisi uskottavampaa (ainakin bluesuskottavampaa) mennä hampulääkäriin kuin sienissä.


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Kerran kävin hirveissä savuissa koska en muistanut että pitää kohta mennä hammaslääkäriin, mutta muistin sit savujen jälkeen -Paras hammaslääkärireissu IKINÄ! :)
Heti ku sai aurinkolasit ja tohtoritädin tissit päähän iski super rento olo ja suukin pysyi kerrankin yllättävän kuivana :)
...


Poissa AssBurgerKing

    • Viestejä: 20
    • Karma: 1
    • Profiili
Musta kyllä hammaslääkäri ois aika lailla viimenen paikka mihin sienissä haluais.

Vois olla vähän liian tämmönen kokemus: http://youtu.be/YV9nN-euwbs
"Buy the ticket, take the ride."


Poissa syväluoto

    • Viestejä: 135
    • Karma: 15
    • Profiili
Njaa, riippuu varmaan aika paljon miten sienet kokee. Jos joutuu aina johonkin mystiseen maailmankaikkeuden perusteita käsittelevään arkkityyppien näytelmään niin ei siinä varmaan pysty edes käyttäytymään tilanteen vaatimalla asiallisuudella. Kandee muistaa kans että se on hammashoitajan työpaikka ja pitää arvostaa sen työrauhaa. Jos sitten on sellanen tyyppi että pystyy handlaamaan jonkun perusannoksen lähes tilanteessa kuin tilanteessa niin voisihan se olla ihan mielenkiintoista. Jos on jotain hammaslääkärikammoja niin ehkä tossa olis terapian mahdollisuus siitä fobiasta tai traumasta poisoppimiseen. Voi olla että siihen tarvis jonkun terapeutin myös työskentelemään tai sitten ei mutta muuten kyllä ihan perus psykedeeliterapiaa.

Se tässä kai taisi olla taustalla että psykedeelejä on tutkittu syöpään kuolevien saattohoidossa myös kivunlievitykseen ja on siellä jo yksilöitä autettukin. Kipua on tietysti monenlaista ja jos itse menisin sienissä hammaslääkäriin niin kyllä mä silti ottaisin sen puudutuksen.

Jos kelasit ettei psykedeelejä voi käyttää extreme-tilanteissa niin kannattaa lukaista:
Psychedelics and Extreme Sports
http://www.maps.org/news-letters/v21n1/v21n1-25to29.pdf
Tajunta laajenee niin paljon, että ennen pitkää sinne mahtuu muutakin kuin psykedeelit


Poissa pampula

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 224
    • Karma: 21
  • Luotettavasti sienten tunnistama
    • Profiili
Se tässä kai taisi olla taustalla että psykedeelejä on tutkittu syöpään kuolevien saattohoidossa myös kivunlievitykseen ja on siellä jo yksilöitä autettukin. Kipua on tietysti monenlaista ja jos itse menisin sienissä hammaslääkäriin niin kyllä mä silti ottaisin sen puudutuksen.

Kivun lievitykseen? Onko lähdettä? Mun muistaakseni niillä hoidettiin masennusta.
Life is full of pain, I'm cruisin' through my brain
and I fill my nose with snow and go Rimbaud,
go Rimbaud


mydriasis

  • Vieras
Heti ku sai aurinkolasit ja tohtoritädin tissit päähän iski super rento olo ja suukin pysyi kerrankin yllättävän kuivana :)

Mulla oli jotenkin vähän samanlainen tilanne paitsi et hamppulääkäri ihmetteli miks suuta kuivaa että jännittääkö mua niin paljon kun on ikenet kuivat. Mutta katon maisemapostikortit ja tissit<3


Poissa Nuttu

    • Viestejä: 28
    • Karma: 0
    • Profiili
Minulla on haaveena päästä aloittelevalle silmäoptikolle  :D
Hammaslääkäriin en kyllä menisi.
"Joo ei se kovin lyhyt matka ollu, ainakaan mun pään sisällä."


Poissa Grinderman

    • Viestejä: 38
    • Karma: 1
    • Profiili
Hammaslääkäri on yksi hirveimmistä paikoista, mihin sienissä voisi joutua. Kärsimys pidentyisi entisestään ja se sattuisi helvetisti enemmän. Pelkästään outojen ihmisten näkeminen hirvittää, saati sitten, että joku käsittelee sinua pihdeillä ja puhalluslampulla.


Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Ei kyllä tulis ihan ensimmäisenä mieleen että menisin hamppulekuriin sienis! mä käytän sieniä itseni lääkitsemiseen enkä todellakaan mihinkään kivun lievitykseen en henkisen enkä fyysisen... musta on todella ihanaa tehä havaintoja omassa mielessä,en tykkää kokea niitä ulkopuolisten seurassa...

Sori tuli pieni virhe... mä käyttän sieniä pelkästästään henkisen hyvin vointini parhaaks :D


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
Hammaslääkäri on yksi hirveimmistä paikoista, mihin sienissä voisi joutua. Kärsimys pidentyisi entisestään ja se sattuisi helvetisti enemmän.
Kokemukseni mukaan kivun luonne muuttuu, kun sitä ei yritä vältellä vaan antautuu sille.

Toisinaan se on psykedeelien vaikutuksen alaisena helppoa. Toisinaan taas... noh, niin. Sienet+hammaslääkäri ovat kieltämättä ennalta-arvaamaton yhdistelmä.