Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Kärpässientä kokeilen

Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Tuli otettua iltapalaksi 1 pienikokoinen vuoden vanha lämpökäsitelty kärppärin lakki jugurtin kanssa ja ajattelin tilitellä tuntemuksia tuoreeltaan. Aikaa mennyt nyt joku T+56 min ja hieman pöhnäinen olo, kävin tosin aikaisemmin kapakassa yhdellä pitkällä, joka oli pohjina tälle reissulle lähdettäessä. En mä tästä maailmojamullistavaa kokemusta odota, mutta tavallaa ois kiva jos kärppäreistä muodostuis mulle myönteinen tuttavuus tai vaikka wiinan korvike.. sitä tosin menee nytkin tosi vähän. Maku oli kiintoisa, kuin joku marinoitu kanachipsi, oikein miellyttävä. Maun puolesta noita voisi vetää vaikka pussista leffassa tai raveissa.

Nyt kenties näön tarkkuudessa pientä sumeutta, ainakaan en koe aivan normiteräväksi. Näppiksen symbolien ympärillä ikäänkuin pientä haloa. Musa kuulostaa tavanomaiselta.

Lisää tuonnempana..



Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Mielenkiintoista. Raporttia odotellessa.. 8) Tältä syksyltä ei lähtenytkään kärppäreitä mukaan kuin pari vaikka oli tarkoitus kokeilla ja tehdä vaikka mitä extrtactia niistä.. :( Noh... Ensi vuonna sitten. ;D

Lainaus käyttäjältä: Nyäpikkä
...
Näppiksen symbolien ympärillä ikäänkuin pientä haloa.
...
Mitä on halo? :-[
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Halolla tarkoitan sitä että esim. Ö-kirjainta katsoessani raja valkoisen kirjaimen ja mustan näppäimen välillä ei ole selväpiirteinen vaan ikäänkuin sumumaisen liukuva. Mulla nyt ei muutenkaan ole kovin terävä näkö, paitsi semeissä. Ihmettelen että armeijan ammunnoissa osuin yleensä yhtään mihinkään. Nyt alkaa olla ikääkin senvarran että voi tulla hämäränäön kanssa ongelmaa. Mutta kuka näistä jaksaa stressata 24/7? Elämä tästä eteenpäin näyttää loivalta alamäeltä rapistuvan kehon vankina kohti päätepysäkkiä.

Nyt on T+2h ja risat, olo ei vaikuta kovin erilaiselta. Tietsikkaa pystyy käyttämään ihan hyvin. Ilmeisesti dose oli jotain treshold leveliä. Lentelin aikani IL-2 ilmasotasimulla ja onnistuin tiputtamaan ensi hurricanella 4 kpl Bf-110:a. Kolaroin tosin viimeisimmän kanssa hölmösti ja jouduin itse turvautumaan laskuvarjoon. Sitten kokeilin Me262:lla kahdeksaa vihollisen vastaavaa konetta vastaan ja sain nekin räiskittyä peltoon. Kokeilin vielä virtuaalista sotarikosta ja ammuin yhden laskuvarjolla pelastautuneen vihollislentäjän 30mm pikatykillä tuhannen päreiksi. En tuntenut moraalista krapulaa. Näitä tapauksia sattui ihan oikeasti, mm. Chuck Yeager kertoo muistelmissaan lasauttaneensa FW190:n pilotin tällä tavoin kun tämä oli ensin ammuskellut amerikkalaisia laskuvarjomiehiä.

Nyt hieman haukotuttaa, meen nukkumaan. Saa tää kerta jäädä pikkudoseiluksi, nään ainakin oonko tälle allerginen tms. Tähän saakka ihan miellyttävää.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Taas hereillä,T+11 h. Ennen nukahtamista outo aivosähköinen säpsähdys, ikään kuin joku olisi laittanut mustavalkotelkkarin päälle, näkökenttään ilmestyi hetkeksi keskustasta lähteviä sektoreita vähän kuin Japanin entisessä sotalipussa. Nukkuessani näin unen jossa olin isohkon kirjaston nettipäätteellä vääntämässä CV:ta Manfred von Richthofenin nimissä jotain duunia tai fatko-opintopaikkaa varten. Tarinaan liittyi jotenkin elimellisesti kirjaston vessa, jossa alussa oli vessanpönttö mutta sitten se hävisi putkiremontin tms. myötä ja jouduin kusemaan lavuaariin. Olikohan mulla vielä suunnitelmissa lähteä Turkuun punaisen paronin alter egona? Kuulostaa hieman sekavalta, myönnetään. Nyt olo on hieman väsynyt ja jotenkin erilailla krapulainen kuin kaljoittelun jälkeen, lievää.

Pääpiirteissään myönteisen tuntuinen kokemus, kokeilen joskus isommalla dosella ja pelkkää kärppäriä.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Kävin kävelyllä, T+14. Fiiliksissä vielä havaittavissa pientä euforista keveyttä yhdistyneenä uneliaisuuteen, vaikka pitkään nukuinkin. Joo, menee uudelleen kokeiltavaksi tämä päihde.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Kiitos tästä empiirisestä tutkimuksesta! :)
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.