Ellen ihan väärin muista, niin tuolla bittiraha.fi foorumilla puhelivat, että 8500€ olisi vuosittainen raja, minkä yli mennessä tarvitsee alkaa veroja miettimään. Itsekin tuota "verottomuutta" olen pohtinut. Ja ellen nyt sitäkään ihan väärin muista, niin eikös tuokin makseta vain tuotosta, eli ei koko summasta minkä niistä saat? Osa summastahan on sitä sinun omaa rahaasi mitä olet niihin alunperin laittanut. Kuitit vain täytyy olla verottajalle näyttää tietenkin ostoista ja myynneistä, että tuoton saa laskettua. Näin olen ymmärtänyt, mutta olen saattanut ymmärtää väärinkin.
Ja eikö niitä myyntieuroja voi pidellä siellä pörssisivuilla tai muissa nettitileissä eikä siirtää omalle pankkitililleen kun vain sitä, mitä kokee tarvitsevansa käyttöön.
Jatkaa niillä pörssisivuilla olevilla euroilla sitten coinien ostelua kurssien tiputtua jne... Jossain rajoissa tietenkin voisi sellaistakin kuvitella harrastavansa, että jos maksuja täytyy maksaa, niin siirtää niitä euroja suoraan sieltä pörssistä laskujen tilinumeroihin ilman että kiertää oman tilinsä kautta.
Ainakaan jos viitenumeroita ei tarvitse, niin tällainenkin voisi toimia.