Olen joskus kuullut, että suosittuja semispotteja tuhottu koneellisesti valtion (tietysti... Salaisen Palvelun) tai maanomistajan toimesta.
Onko tämäkin sellainen tapaus?
Kuulostaa vähän salaliittohömpötyksiltä. Vähän samaa makua kuin se juttu, että poliisi kävisi myrkyttämässä spotteja. Jos joku niitä kääntää hippien päänmenoksi, niin se on ravaamiseen kyllästynyt maanomistaja. Ja siltäkin pitää propun palaa aika pahasti, ennen kuin sellaiseen toimintaan jaksaisi ryhtyä.
Tuon olikin tarkoitus olla hieman parodiaa näitä salaliittohäpäköitä kohtaan...
Näitä olen kuitenkin kuullut... koska.. meillä kaikilla on monenlaisia tuttavia.
Itse en jaksa uskoa, että VALTIOLLA on toimielimiä jotka puku päällä, sveitsiläiset laatukengät jalassa ajavat silokkipeltoja nurin hifitraktoreilta ja laskevat vielä agent orangea perään.
Yksittäiset maanomistajat ovat erijuttu, koska puhutaan yksilöistä, mutta, kuten mainitsit, niin täytyy olla aika kyllästynyt tai häiriintynyt jos tälläiseen ryhtyy.
Toivottavasti en nyt lietsonut salaliittohöpöhöpönliekkiä.
Mitähän myrkkyä ne sinne laittaa sillain että sen ympäristön oma sieni/eliötoiminta ei häiriinny?
Sellaista salaista joka vaikuttaa ihmisten ajatteluun, samaa kuin vesijohtoveteen..
(vitsi)