Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Eka kokeilu

Vieras · 8 · 4743

SuccubuS

  • Vieras
Joo, eli löysimme kaverini kanssa pitkän etsinnän jälkeen 22kpl suippumadonlakkeja. Sienet olivat aika pieniä.
Seuraavna aamuna päätin keittää teetä ja viskasin mukaan 9 sientä, halusin aloittaa varovasti, ettei vaan tule mitään ahdistus- tai pelkotiloja tms. Olin aiemmin lukenut täältä että joku oli syönyt 8 ja joku 25 vaihtelevin tuloksin. Ajattelin että ensikertalaisena aloitan varovasti.

Join teen ja söin sienet pohjalta. Menin sohvalle peiton alle makaamaan ja jonkun ajan päästä olo alkoi muuttua hieman. Minua kävi oksettamaan ja kauheat kuumotukset iski päälle.
Huono olo vain jatkui ja päässä tuntui painetta. Korvat olivat ehkä minimaalisesti lukossa ja yleisesti olo oli tosi huono. Ihan kuin olisi vetänyt liikaa pilveä tai sinne päin.. Makasin peiton alla ja yritin olla oksentamatta.
Tätä jatkui ehkä kaksi tuntia kunnes oksetus hieman helpotti.

Jossain vaiheessa muistan haistaneeni moottoriöljyn. Katselin ikkunasta pihalle, mutta pihalle ei ollut ilmestynyt autoja tai mitään. Haistelin peittoa, hiuksiani ja ilmaa, kaikki haisi enemmän tai vähemmän moottoriöljylle.
Mitään sen kummempaa kokemusta en saanut. Kaikki ärsytti ja oksetti.

Kaverini sanoi jälkeenpäin että olisi pitänyt syödä enemmän. Arveluttaa vain että jos yhdeksästä sienestä tuli niin huono olo, miten olo voisi parantua jos vetäisi puolet enemmän sieniä. En tiedä.
Ajatuksissa on odottaa että sieniä kasvaa taas spotille ja kokeilla uudestaan isommalla annostuksella, mutta kun tarkemmin muistelee niitä kuumotuksia, niin en ole varma haluanko enää kokeilla ollenkaan..

Luulen kyllä että haluni kokea euforia ja hallusinaatiot peittoavat paskan kokemuksen...


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Hmm.. Oletko varma, että sienet olivat suippumadonlakkeja? ::) Esim. mustesienissä on luonnollista antabusta, jonka seurauksena tulee krapula alkoholia nauttiessa. Myrkytystila kestää muutaman tunnin.

Ei kuin uudelleen sienimetsälle! Seuraavalla kerralla varmistu sienten oikeellisuudesta täällä. Ja ota mieluummin useampi sieni kuin vain 9 kpl. Liian pieni annos voi tuoda vain ahdistuksen tapaista olotilaa (ainakin itselleni). Vaikutus jää vain periaatteessa nousuihin ja sieninousut ovat yleensä aika hektiset ja sekavat. Silokkeja on hyvä ottaa ensimmäisellä kerralla se 15-30 kpl riippuen sienten koosta. :)
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa sienimies

    • Viestejä: 43
    • Karma: 7
    • Profiili
Itseäkin rupesi heti tämän tarinan luettuani epäilyttämään, että olivatkohan ihan oikeita sieniä. Suippumadonlakkien ei pitäisi yleensäkään aiheuttaa mitään hirveitä fyysisiä oireita mahdollisen pienen pahoinvoinnin lisäksi, ei ainakaan noin pienellä annoksella.

Epäilisin kanssa, että olet nauttinut mustesieniä
"If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite. For man has closed himself up, till he sees all things through narrow chinks of his cavern." - William Blake


SuccubuS

  • Vieras
Kyllä ne olivat varmasti oikeita sieniä, siitä ei ole epäilystäkään.
Mietin jo sitäkin että olenko mä oikeesti jotenkin erilainen, kun oon pienen ikäni vetänyt kaikenmaailman nappeja, eikä pilvikään ole koskaan toiminut mulla niinku pitäis..
Joko se ei oo toiminu ollenkaan tai sit on tullut hirveet kuumotukset..
No, odotellaan että sieniä kasvaa lisää  :D
(olisimme poimineet enemmän, mutta spotilla ei ollut enempää kuin nämä 22kpl ja niidenkin löytämiseen tuhrautui tunnin verran)


SuccubuS

  • Vieras
Voisin tietysti laittaa sienistä kuvan tänne jos vaan tietäisin miten.  :D
Mutta kyllä lyön vaikka omasta hengestäni vetoa että suippumadonlakkeja ovat.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Kuvat voi laittaa tonne Media-osioon, minne on suhteellisen helppoa ladata kuvia  :).
Psykoosi se siellä vain surisee.


SuccubuS

  • Vieras
Kuvat voi laittaa tonne Media-osioon, minne on suhteellisen helppoa ladata kuvia  :).

Noniin, kävin lisäämässä sinne kuvan.   ^-^

[smg id=1054]


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Voisit kokeilla silputa sienet saksilla mukin pohjalle ja laittaa ne vartiksi likoamaan tilkkaan sitruunamehua. Sitten lisäät tähän teetä ja juot sen hampaiden välistä nielemättä sienenpaloja. Nämä pureskelet mössöksi ja jauhat tätä mälliä aikasi suussa, lopuksi voit sylkäistä mällin pois (vähemmän nauseoita) tai nielaista jos kantti kestää.