Joo, eli löysimme kaverini kanssa pitkän etsinnän jälkeen 22kpl suippumadonlakkeja. Sienet olivat aika pieniä.
Seuraavna aamuna päätin keittää teetä ja viskasin mukaan 9 sientä, halusin aloittaa varovasti, ettei vaan tule mitään ahdistus- tai pelkotiloja tms. Olin aiemmin lukenut täältä että joku oli syönyt 8 ja joku 25 vaihtelevin tuloksin. Ajattelin että ensikertalaisena aloitan varovasti.
Join teen ja söin sienet pohjalta. Menin sohvalle peiton alle makaamaan ja jonkun ajan päästä olo alkoi muuttua hieman. Minua kävi oksettamaan ja kauheat kuumotukset iski päälle.
Huono olo vain jatkui ja päässä tuntui painetta. Korvat olivat ehkä minimaalisesti lukossa ja yleisesti olo oli tosi huono. Ihan kuin olisi vetänyt liikaa pilveä tai sinne päin.. Makasin peiton alla ja yritin olla oksentamatta.
Tätä jatkui ehkä kaksi tuntia kunnes oksetus hieman helpotti.
Jossain vaiheessa muistan haistaneeni moottoriöljyn. Katselin ikkunasta pihalle, mutta pihalle ei ollut ilmestynyt autoja tai mitään. Haistelin peittoa, hiuksiani ja ilmaa, kaikki haisi enemmän tai vähemmän moottoriöljylle.
Mitään sen kummempaa kokemusta en saanut. Kaikki ärsytti ja oksetti.
Kaverini sanoi jälkeenpäin että olisi pitänyt syödä enemmän. Arveluttaa vain että jos yhdeksästä sienestä tuli niin huono olo, miten olo voisi parantua jos vetäisi puolet enemmän sieniä. En tiedä.
Ajatuksissa on odottaa että sieniä kasvaa taas spotille ja kokeilla uudestaan isommalla annostuksella, mutta kun tarkemmin muistelee niitä kuumotuksia, niin en ole varma haluanko enää kokeilla ollenkaan..
Luulen kyllä että haluni kokea euforia ja hallusinaatiot peittoavat paskan kokemuksen...