Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienet vs. happo

Poissa MK-Ultra

    • Viestejä: 19
    • Karma: 0
    • Profiili
Millä tavalla noita kahta voi verrata keskenään? Mitä eroavaisuuksia tripillä ja vaikutuksilla on muuta kuin matkan kesto?Itselläni ei ole sienistä kokemusta lainkaan. Hapan on kyllä tullut tutuksi. Entä onko kukaan paatunut psykonautti tiettävästi vetänyt kombon psilosybiinillä ja LSD:llä ja mitkä mahtoivat olla fiilikset? En ole löytänyt netistä yhtään trippistooria noiden kahden psykedeelin yhteiskäytöstä. En kyllä itse uskaltaisi lähteä moiseen ralliin mutta kiinnostaisi tietää mihin sfääreihin tuolla pääsisi.   ???


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Erowid on tosi hyvä sivu kaikkeen psykonautteja kiinnostavaan tiedonhakuun. Mm. täältä löytyy komboja: http://aciddata.com/experiences/subs/exp_LSD_Combinations.shtml
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Sienet on ehkä hieman erilaisia luonteeltaan, lemepeämpiä ja maanläheisempiä, mutta joskus huomattavasti syvällisempiä. Yhteiselo onkin aika villiä menoa, kaikki on aika hullua, avararuusaluksia ja tavarat sulaa länteiksi, muurahaisia vilisee maa täynnä, ympäristön ymmärtäminen menee välillä todella vaikeeksi. Suosittelen kuitenkin ensin tutustumaan riittävästi molempiin erikseen.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa Dancingbéar

    • Viestejä: 26
    • Karma: 1
    • Profiili
Sienet on ehkä hieman erilaisia luonteeltaan, lemepeämpiä ja maanläheisempiä, mutta joskus huomattavasti syvällisempiä. Yhteiselo onkin aika villiä menoa, kaikki on aika hullua, avararuusaluksia ja tavarat sulaa länteiksi, muurahaisia vilisee maa täynnä, ympäristön ymmärtäminen menee välillä todella vaikeeksi. Suosittelen kuitenkin ensin tutustumaan riittävästi molempiin erikseen.

Millaisella dosella tämän sait aikaiseksi?


Poissa Aivina

    • Viestejä: 193
    • Karma: 24
    • Profiili
Mulla nyt ei ole niin valtaisaa kokemusta, että voisin sanoa aina käyvän näin, mutta tähän mennessä mulle on tullut sienistä aina nousuvaiheessa huonovointisuutta ja vatsanvääntelyä. Lievää oksetusta jopa, mutta oksentanut en ole. (Sen jälkeen, kun nelivuotiaana sairastin viimeksi vatsatautia!)
Haposta ei ole tullut mitään ikäviä kehotuntemuksia. Ei niin mitään.

Mulle happo on ollut tosi lempeää ja ystävällistä, kun taas sienet ovat näyttäneet rumiakin asioita. Tämä tosin voi johtua siitä, etten ole happoa koskaan ottanut kovin suurta annosta kerrallaan, sieniä olen ottanut suurempia, joskin nekin aika pieniä. (Tosin lienen aika herkkä tajuntaamuuttaville aineille)
Mutta noin pohjimmiltaan tuntuu, että happo on tuntunut jotenkin kaikinpuolin "helpommalta". Jatkan tutkimuksia.


Poissa Lion's mane

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 249
    • Karma: 66
    • Profiili
Huono olo sienistä voi johtua Trehaloosi-intoleranssista eli sienisokerin imeytymishäiriöstä.
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/fi/wiki/Trehaloosi-intoleranssi


Poissa Aivina

    • Viestejä: 193
    • Karma: 24
    • Profiili
Joo, tiiän trehaloosi-intoleranssista, mutta mulle ei kuitenkaan tule pätkääkään huono olo, jos syön vaikkapa herkkutatteja valtavia määriä tai suppilovahveroita tai muita ruokasieniä, joita syödään usein suurempia määriä kerralla kuin psilosybiinisieniä. Jälkimmäisistä kuitenkin on joka kerralla tullut pieni, ohimenevä huonovointisuus nousuvaiheessa. Ei oo kuitenkaan merkittävästi haitannut mitään. Itsensä kevyt heijaaminen on auttanut tai lattian taputtelu. Tai keskittyminen johonkin muuhun.


Poissa Samuli

    • Viestejä: 111
    • Karma: 7
    • Profiili
Itse veikkaan, että huono olo johtuu näistä serotoniinireseptoreihin vaikuttavista tryptamiineistä. Kun serotoniinia vapautuu normaalia enemmän aiheuttaa se huonovointisuutta.

Esim. itselläni ottaessani ekstaasia tulee nousuvaiheessa levoton olo, lievää vapinaa ja sylkeä erittyy runsaasti sekä kuvotusta, mutta jos liikun, niin huonovointisuus jää taustalle.
Sienet aiheuttaa vatsanpuruja ja joskus samanlaista levotonta huonovointisuutta mitä kuvasin yllä.

Eräs tuttuni yritti jollain ssri lääkkeellä kohentaa oloaan nopeammin kuin lääkäri määräsi eli otti parin viikon kuurin jälkeen (normaalisti 40mg/pvä) 160mg ja hän kuvaili oloaan oksettavaksi ja hänen oli mentävä sänkyyn huimauksen vuoksi.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Toisaalta on kummallista, että Aivina ei saa LSD:stä mitään vatsanväänteitä, vaikka hyvin samanlaisesta reseptorileikistä on kyse... Vai onko just toi tryptamiini-juttu homman avain?
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa Samuli

    • Viestejä: 111
    • Karma: 7
    • Profiili
Toisaalta on kummallista, että Aivina ei saa LSD:stä mitään vatsanväänteitä...

Heh  :)
Toi oli minun hypoteesini heikko kohta. En osaa selittää tyhjentävästi tuota.
Täytyy etsiskellä, jos löytyis jotain vakuuttavaa tutkimustietoa asiasta.


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Keskustelu synteettisistä huumeista siirretty omaksi aiheekseen tänne http://www.taikasieni.net/smf/index.php?topic=718.0
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison