Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Perjantai 13. Onnenpäivä sienten parissa

Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
Pienen hiljaiseloni jälkeen ajattelin jakaa teille trippistoorin luettavaksenne.

Kaikki alkoi siitä kun minulla ja kahdella Ystävälläni oli suunnitteilla syödä P. Cubensis B+:aa viikko sitten, mutta niin kävi että sairastuin ikävään flunssaan.
Päätimme siis siirtää reissumme ensi Perjantai 13 päiväksi. (Ihan vain sen takia, koska siitä saa pienet ekstra jännitykset[jos on taikauskoinen] :D)

No, perjantai sitten koitti, sää oli lämmin ja aurinkoinen ja koko päivä oli mennyt täysin putkeen innolla odottaen illan koitoksia. Lopulta tapasimme ja menimme ystävän asunnolle, missä jokainen söimme 2-2.5 grammaa kuivaa B+.

Kun sienet olivat nautittu, lähdimme n. 15 min päästä lähellä Oulun keskustaa sijaitsevalle suurelle puistoalueelle, josta bongasimme miellyttävän nurmispotin johon päätimme majoittua hetkeksi. Aika kului leppoisasti pallon potkimisen ja keskustelun merkeissä.
Hetken kuluttua aloin tuntea ensimmäiset nousujen tunteet itsessäni. Kirkkaammat värit ja pieni väsymys. Saman olivat huomanneet myös ystäväni ja suuri hymy valtasi meidät kaikki. Tunsin heti sisälläni, että tämä päivä ei voi mennä pieleen.

Kohta kaikki näytti niin uskomattoman kauniilta, ettei voinut muuta kuin katsella ihmeissään ympärilleen. Keväinen luonto vaan on niin kaunis asia. Nousut loivat vaikutuksissaan pientä aaltoilua. Välillä olo oli erittäin rento, euforinen, puhdas. Kun taas kohta olin vähintäänkin ylivilkas, pallon perässä juokseva pieni poika.

Aikaa puistossa oli kulunut n. pari tuntia ja nousut olivat tasoittuneet jo hyvin sulavaksi, ystävälliseksi, rauhaa rakastavaksi tunteeksi. Suunnitteilla oli lähtä takaisin ystävän kämpille katsomaan jännittävää Suomi-Venäjä välistä ottelua. Itse hieman epäröin, sillä olisin ehkä mielummin jäänyt vielä tarkkailemaan mielenkiintoista luontoa. Päätin kumminkin lähtä katsomaan peliä muiden kanssa. Sisään päästyämme kuullessani Mertarannan äänen tulin heti lopputulokseen että tämä oli oikea päätös. Nautin nimittäin suuresti jääkiekon seuraamisesta, en niinkään pelaamisesta :D Asunto näytti todella upealta kun alkoi katsella taas ympärilleen. Aivan kuin eri asunto.  Kun peli alkoi mieleni täytti SUURI Isänmaallisuuden tunne.

1. erä:

Korkkaan oluen ja tässä mahtavassa seurassa kisastudio tunnelma on valmis. Pelin tapahtumista en ala mitään jaarittelemeaan, empä kylläkään muista pelistä muutakuin parhaat palat, joita on veivattu kaikkialla useaan otteeseen. Myös todella vinhaan vaihtelevat kiivaat tunteet esiintyivatkin erittäin voimakkaina. Jännitys oli niin huikea, että tuntui kuin olisin pian repeämässä liitoksistani.
Erä loppuu ja on jointin vuoro astua kuvioihin. Siitäpäs tulikin oikein koomikko olo ja läppä alkoi kaikilla lentämään. En muista milloin mulla olisi ollut viimeksi niin hauskaa. Paikalla oli meidän kolmen sienipään lisäksi muutama muu kaveri. Tuntui kuin koko porukka olisi olleet sienissä, kommunikaatio toimi niin hyvin ja samalla aaltopituudella. Yleinen repeily ja käsittämättömyys siitä, miten voi olla näin mahtavaa ja hauskaa toivat 2. erän tullessaan.

2. erä

Melko sama meininki kuin 1. erässä paitsi komea yksilösuoritus vei Suomen 1-0 johtoon. Tästä johtuen tuntui kuin pääni olisi levinnyt siihen paikkaan ylikuohuvasta onnesta, innokkuudesta, rakkaudesta. Loppuerä taisi sitten taas mennä jännittäen, helpotuksesta huokaillen + kaikki ne muut tunteet, jotka olivat luettavissa Ystävieni kasvoilta. Ja erätauolla taas jointtia. Melko rauhaton olo. Pelin lopputulos jännittää, mutta silti olo on mitä parhain. En voisi kuvitella parempaa.

3. erä

Mertarannan selostaessa meidät kolmanteen erään olut alkaa maistua erittäin hyvältä. Korkkaamaan siis.
Tunteet pysyvät yhä erittäin voimakkaina ja purkautuu taas kun Suomi tekee 2-0 maalin. Repeän taas liitoskistani ja Hymyt kaikkien kasvoilla vain levenee entisestään. Ja eipä aikaakaan kun 3-0 lukee jo taulussa. Voitto vaikuttaa jo varmalta, Venäjä on luöty. Suomi etenee MM- finaaliin Ruotsia vastaan. Unelma peli tiedossa. Suomelle varma kulta, ajattelin.

Loppuyö meni keskustelun, kitaran ja bongorumpujen merkeissä. Fiilisteltiin Maamme-laulua ja oltiin erittäin ylpeitä Suomalaisuudestamme. Valtavat tunnemyrskyt pääni sisällä söivät kyllä energiaa toden teolla. Hauskaa todellakin oli mutta fyysisti, kuin hieman henkisestikin raskasta hommaa.

Tosin ilta ei mennyt aivan kuten piti, se meni suunnattomasti paremmin mitä olin kuvitellut. Kyllä ne sienet jaksaa yllättää :)

Voisin jopa sanoa, että Perjantai 13.5.2011 oli paras sienitrippini ikinä. En keksi kertaa milloin olisi ollut niin hauskaa. Täyden kympin arvoinen ilta.

PS: Suomi nappaa MM-kultaa 2011. Sanokaa minun sanoneen.

EDIT:: Ja niin se myös teki

Kunpa vain jokainen teistä olisi viettänyt yhtä täydellisen viikonlopun kuin MINÄ JA YSTÄVÄNI.

Toivon hartaasti

Tähän samaan viestiin pakko vähän avautua.

Viikonloppuni on ollut kaikkea psykedeelisen trillerin ja hulvattoman komedian väliltä. Jokainen voi varmaan hieman pään sisällä visioida mitä kaikkea olen kokenut, MUTTA pääasia että hauskaa on ollut.

LOVE, RESPECT and PURITY
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Siistii, kiitti jakamisesta! Osaan kuvitella fiiliksiäsi tosi elävästi, kiitos tekstisi, vaikken itse kilpaurheilusta niin perustakaan  :).
Psykoosi se siellä vain surisee.