Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Vaelteleviä pintarakenteita

Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Katselin eräällä kävelyreissulla lievässä 10 sienen nousussa jäkälöityneen kallion pintaa ja siinä oli huomattavissa samanlaista vaeltelua kuin talvella lumihangessa. Ensin on jotenkin vaikeaa fokusoida katsetta tiettyyn kohtaan, katse tuntuu vaeltelevan sinne tänne mutta lopulta kun onnistuu niin kalliosta näyttää irtaantuvan ikäänkuin kelluva pintalautta, joka välillä on reikäinen. Tämä lautta näyttäisi sitten seilaavan hissukseen milloin mihin suuntaan. Kumma kyllä sen alta ei tunnu paljastuvan toisiin ulottuvuuksiin johtavaa reikää vaan uutta samanoloista kalliota, hieman kuin jossain photoshopissa kopioisi lassotyökalulla epämääräisen alueen ja liikuttelisi sitä pitkin näyttöä. Mulla näitä vaelteluja esiintyy ennen mitään silmät kiinni visuaalien ilmaantumisia. Musiikki tai musisointi näyttäisi myös vaikuttavan ilmiön voimakkuuteen.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Mä oon leikkiny vaikutuksissa pilvillä ja seinillä monesti tätä. Pilvet menee itselläni lähes aina jotenkin laattamaisiksi litteiksi levyiksi, jotka pysyvät tietyssä muodossa, elleivät liiku ja muuta muotoa oikeasti. :D Seinät ja muut tasot, kuten katto tekevät myös itsestään suuren yhtenäisen laatan, joka lilluu useina slaisseina päällekkäin juurin kuten kuvailit tai on vain paikoillaan jämäkämmin kuin koskaan ennen. Myös trippikavereilla tapahtunut samantyylistä efektiä.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Daffy

    • Viestejä: 15
    • Karma: 1
  • Vedä kuivat!
    • Profiili
joo toi Nyäpikän juttu kuulostaa tutulta..oon itekki leikkiny/ihmetelly mikä ihme se on jo pidemmän aikaa (nuoresta saakka). niin ja selvin päin. leikin sillä usein käydessä röökillä..saan sen aikaan katsomalla..(ööh miten sen nyt selittää..yrittäkää ymmäärtää :P )..tavallaan katsomalla laajalle tyhjyyteen jonkin aikaa..niin silmä alkaa lyötää/tarkentaa..sen on vähän kuin katselisi mikroskoopilla mikrobeja :D..mitä ne varmaan juuri ovat(silmässä). se photosopissa tuleva lasso efekti taitaa tulla siitä, kun eivät ne tietenkää ole juuri siinä keskipisteessä mihin silmillä tyhjyyteen katsoo ja kun yrittää siihe mikrobiin taas tarkentaa joka on hitusen sivussa keskipisteestä ja kunne silmän pinnan liikkeen mukana liikkuvat, nii siitä tulee se edestakasin lassoamis efekti. ..en siis tosissaan tiedä mitään varmasti, kunhan näin olen päätellyt asialla kauan aikaa leikittyäni :) ..sitä ihmettelen kyllä kovasta että jos nää mun päättelyt nyt on mitenkään oikeeseen suuntaan niin miten ihmeessä se silmä niihin mikrobeihin oikeen pystyy tarkentamaan? o.O ? ..toivottavasti nyt puhutaan samasta asiasta vai olenkohan ollut tulossa hulluksi(koko elämäni)..no kuitenkin viihdyttävä efekti tylsien hetkien ratoksi :)

vaahtokarkit on kummitusten kakkaa.


Poissa illevi

    • Viestejä: 17
    • Karma: 6
    • Profiili
Onko tuo nyt ihmekkään, kun näköaisti on sähköisen kuvan rakentumista aivojen takaosaan? Mitä kaikkea sinne voikaan sopia.

Hassun hauska aihe kyllä :)


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Daffy, jos sä oot hullu, niin täällä on toinen! ;) Selvinpäin, etenkin pimeässä huoneessa nukkumaan mennessä mä leikin asunnon sisäpinnoilla ja hämäryydellä. Mukavia, näköhermoja hiveleviä mausteita, ovat sälekaihtimien välistä tulevat valokuviot. Ne ovat kuin visuaaleja seinissä ja katossa.. Mä saan katon pinnan lainehtimaan, väreilemään tai häviämään jonkinlaiseen mustaan aukkoon (se on vaikeaa, mutta harjoittelemalla oppii hallitsemaan sen paremmin ja paremmin). En tiedä onko tätä tapahtunut itsellenikin ennen ensikokeiluja sienillä, mutta huomasin heti ensimmäisen kokeiluni jälkeen, että "I can do it!" Ja siitä asti oon leikkinyt tasaisilla pinnoilla aina kun on ollut mahdollisuus.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Daffy

    • Viestejä: 15
    • Karma: 1
  • Vedä kuivat!
    • Profiili
:D kyl.. ja joo toi "lainehtiminenkin" on ihan hauskaa, tosin hiukan vaikeampaa saada onnistumaan :)
vaahtokarkit on kummitusten kakkaa.


Kamikaze

  • Vieras
Kyllä liikkuu ja selvinpäin, viime aikoina sujunut toki paljon paremmin kun harjoitteleekin hieman. Jos savut polttaa, ni "karkaa" ensin käsistä niinsanotusti, eli alkaa liikkua enemmän ja on laitettava paikat aisoihin. Luulevat voivansa yllättää ja hyppiä silmillä vähän niinku, siis on jarrutettava kun muiden kanssa keskustelu tökkii kun alkaa tuijottaa tyhjyyteen eikä kaikki oikein ymmärrä..
Ennen en liikutellut erikseen tarkoituksella, tarkastelin vain luontoa, puita yleensä ja kun tarkastelee luontoa saa kosketuksen maailman suuruuteen helpommin. Korkeat männyt taivasta vasten on lämpimin näky miulle, mut niiden liikettä en haluakaan hallita ne osaa heilua aika siististi itsekin.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Tässä viimeisimmällä 6 semin tripillä huomasin parvekkeella maisemaa tihrustaessani että sain nurmikon ja ruusupuskan sen vieressä vaeltamaan, oli aika hilpeän näköistä kun ne seilas ylväästi muun nurtsin päällä erillisenä lauttana. Ja vessanpöntössä lillunut paperi otti tällä kertaa pienen lohikäärmeen hahmon, peiliin en paljon viitsinyt vilkuilla.

Sitten mua on mietityttänyt sellaiset pienet mustat täplät joita jossain vaiheessa saattaa ilmaantua silmät-kiinni-visuaaleihin, ikäänkuin joku olisi ruiskinut mustepisaroita retussiruiskulla. Lieköhän yleisiä, ainakin shroomeryn puolella taisi olla joku tripin intensiivisyyttä kuvaava sateenkaaren värinen mustapilkkuinen smiley.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Sitten mua on mietityttänyt sellaiset pienet mustat täplät joita jossain vaiheessa saattaa ilmaantua silmät-kiinni-visuaaleihin, ikäänkuin joku olisi ruiskinut mustepisaroita retussiruiskulla. Lieköhän yleisiä, ainakin shroomeryn puolella taisi olla joku tripin intensiivisyyttä kuvaava sateenkaaren värinen mustapilkkuinen smiley.
Silmätkiinnivisuaalit on sen verran yksilöllisiä, että on vaikea puhua yleisistä tai epäyleisistä visuaaleista. Mustia pilkkuja on monenlaisia. ;) Offtopic..
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.