Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Enpäs ottanutkaan, hähhää!

Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Tuleekos teillä muilla sellainen lievä bodyload tai -high seuraavanlaisesta alitajunnan huijauksesta:

Ajattelet nappaavasi kohta annoksen sieniä, kävelet vaikka tutulle jemmalle, tunnet jo maun suussasi ja sitten... et otakaan.

Nyt vois alitajunnan kuvitella protestoivan tyyliin "Mitä pers...ttä tämä nyt on, eikä sitä psilosiinia alakaan valua tänne keskushermoston puolelle, eritinkö mä nyt kaikki tilanteen vaatimat muut neurokemikaalit ihan turhaan?"

Luisummeko skitsofreniaan sitten kun alitajunnan luottamus päähenkilöön menee lopullisesti poikki?


Poissa PalezQkkeli

    • Viestejä: 85
    • Karma: 7
  • Sage of Air
    • Profiili
Tuttu tunne. Keho ikäänkuin valmistautuu jo vastaanottamaan satsia. Hauska tunne kyllä, mutta kestää vain hetken :D
Sitten se tapahtui. Se ääni. Kuin yhden olion kirkumisen ja karjumisen sekoitus alkoi hiljalleen voimistua pimeydessä.

"Onko epäonnistunut koe todella epäonnistunut, jos olet oppinut siitä jotain."


Poissa Malchievous

    • Viestejä: 110
    • Karma: 6
    • Profiili
Useasti jos on suunnitellut reissun hyvin etukäteen alkaa H-hetken lähestyessä tyypillinen jälkihohto ja pieni visuaalisuus tulemaan jo etukäteen.
“Only the madman is absolutely sure” -RAW


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Itsesuggestion voima on valtava!
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Miettikääs tätä:

Onko ottamattomuuden kokemus sama jos olet ottavinasi sieniä, joita sulla on jemmassa kuin silloin jos olet ottavinasi sieniä joita todellisuudessa ei ole?

Tai eroaako sienten ottamattomuuden kokemus jonkun toisen päihteen ottamattomuuden kokemuksesta? Onko tietoisuudella kyseisen päihteen todellisesta saatavuudesta merkitystä?


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Miettikääs tätä:

Onko ottamattomuuden kokemus sama jos olet ottavinasi sieniä, joita sulla on jemmassa kuin silloin jos olet ottavinasi sieniä joita todellisuudessa ei ole?


:D Nää on kivoja!!!! Veikkaisin, että mielikuvituksen avulla saa niin paljon aikaan, että jos sieniä ei oikeasti olisi itselläni olemassakaan, saattaa se olla voimakkaampi kokemus, kuin se, että minulla olisi sieniä, mutten vain söisi niitä. Tietysti voisin kuvitella imeväni energiaa olemassa olevista sienistä ja päästä näin syvemmälle "valetrippiin".

Tai eroaako sienten ottamattomuuden kokemus jonkun toisen päihteen ottamattomuuden kokemuksesta? Onko tietoisuudella kyseisen päihteen todellisesta saatavuudesta merkitystä?

Mä oon suht monesti se, joka ei otakkaan päihdettä, vaan katselee mieluummin sivusta ja oon vaan aalloilla mukana tekemässä havaiontoja päihteiden käyttökokemuksista. Tällöin mut valtaa aina intensiivinen myötäeläminen toisten kanssa. Musta siis tuntuu, että olisin ottanut jotain vaikka en ole (enkä ole edes kuvitellut ottavani). Sienet ovat oma aineensa, mutta mulla itselläni ainakin sienten ottamattomuuden kokemus on aika samanlainen kuin kannabiksen ottamattomuuden kokemus, ja tämä kokemus vastaa jollain tapaa kannabis-kokemusta. Ja kannabis itsessään (olipa se sativaa tai indicaa) on itselläni lähes poikkeuksetta aina jollain tapaa tripauttava kokemus. Jollain tapaa mä uskon, että se on jonkinlainen henki tai jokin, joka saa mullekin mukavan tötterö-olon aikaiseksi, mutta tosiasiassa se taitaa olla jokin neurokemiallinen juttu.

Sanoisin, että sillä on merkitystä, oletko kokeillut kyseistä päihdettä, mitä olet ottavinasi. Esim. en ole koskaan kokeillut subua, en osannut myötäelää kun porukka istui notkuissaan sohvalla, ts. tuntui normaalilta päihteettömältä ololta. :-\
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa PalezQkkeli

    • Viestejä: 85
    • Karma: 7
  • Sage of Air
    • Profiili
Tuli tästä aiheesta mieleen että usein koitan huijata itseäni pienelle tripille. Osaan jotenkin saada aikaan sellaisia suuria adrenaliiniaaltoja jotka saavat minut virkeäksi. Samaa olen koittanut opetella hyvänolotunteen kannalta ja tulokset ovat kohtalaisia. Voisikohan olla mahdollista että jossain vaiheessa pystyisin hallitsemaan pääni sisältöä niin että itsesuggestion voimalla voisin kokea jotain tripin kaltaista..
Sitten se tapahtui. Se ääni. Kuin yhden olion kirkumisen ja karjumisen sekoitus alkoi hiljalleen voimistua pimeydessä.

"Onko epäonnistunut koe todella epäonnistunut, jos olet oppinut siitä jotain."