Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

kärpässienitestailua

Poissa Laama

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Niin. Ei menny iha as planned, en tiiä johtuukse miusta vai määrästä vai mistä ettei ne oo toiminu. Viime keskiviikkona kokkeilin tehä ekakerran punakärpässieniteetä, tai itteasiassa ystävä teki sen ja laitto siihen sopivaksi katsomansa määrän kärpässientä mutta ei mulle tullu siitä oikeestaan muuta ku unetusta ja huippailua, eikä minkäänlaista huonoa oloa, ja siihen se sit jäi. Poltin kans aika paljon pilveä jonkuaikaa sen jälkeen ku olin juonu teen, en oo ihan varma johtuko se unetus ja huippailuki siitä sitten : D

Tännään kokkeilin uuestaan, laitoin vähä enemmän ku viimeksi ja tein teetä. Vetäsin naamariin eikä vaikuttanu taas mitenkää moneen tuntiin, sit kokeilin polttaa sitä bongista ja poltin aika reilustikki. Siitä tuli vähän jotenki oudosti pilvenkaltanen fiilis, aika kevyt, jonku ajan päästä alko unettaan ja koitin ottaa nokoset, mutta tuli niin huono olo ettei nukkumisesta tullu sitte mitää. Oksetti ja tuli hirveän kylmä vaikka olin kaikkien völlyjen alla ja pää tuli kipeäks, eikä mistään hallusinaatioista tietookaa.

Aattelin vaa tällasen muistutuksen tänne, ettei aina onnistu eikä kaikki sovi kaikille c__c mulla ei ainakaa tee mieli enää kokeilla uuestaan näitä.

Tästä puuttuu varmaan sitä sun tätä mut en jaksa nyt kirjottaa enempie, muokkailen huomenna sit. Mikään safka ei tunnu vieläkään pysyvän mahassa.


keräilijä

  • Vieras
Eri ihmisillä tuo toimii eri lailla  ::)
kokeileppas joskus tuota suippomadonlaikkia? saattaa potkii enemmän vai?  :D


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Paljonko kärppäriä söit? Oliko varmasti kärpässientä? Sellanen "normiannos" voisi olla 2-3 kuivaa lakin pintaa, ellei enemmänkin. Kärpässieni ei varsinaisesti ole taikasieni, joten senmukaisia oloja ei pidä odottaa. Voimakas paja päässä voi sotkea tai hukuttaa sitä oloa mikä siitä pitäisi tulla jos kokeillaan substanssia treshold-annoksilla.

Kärpässieni: Humalainen olo. Uneliaisuutta. Raskas olo. Mittasuhteet saattavat muuttua. Jotkut kuulleet äänihallusinaatioita ja nähneet valveunia. Muisti pätkii. Sekavuutta.

Psilosybiinisieni: Uskomatonta. Kaunista! Euforiaa. Maailma muuttaa luonnettaan, kaikki muuttaa luonnettaan: kaikki on niinkuin ennenkin, mutta kaikki se vain tuntuu niiiiin erilaiselta. Asiat hohtavat. Visuaaleja ja hallusinaatioita silmät kiinni. Hallusinaatioita silmät auki suuremmilla annoksilla. Muisti toimii jotenkuten. Selvyyttä.

Cannabis sativa on Cannabis sativa, Amanita muscaria ei ole Psilocybe semilanceata.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Natinati

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Mun kokemus oli seuraavanlainen.

Keräsin seitsemän pientä, vielä pallomaista punakärpässientä. Nyljin niistä vain lakin punaisen kelmun talteen ja kuivatin. Laitoin kuivat riekaleet 80:seen viinaan. Se purnukka oli kaapissa varmaan puoli vuotta, kun ei tehnyt mieli juoda sitä. Sitten yksi päivä sen join.

Meni noin puoli tuntia, ja ensimmäisenä polvista lähti tunto. Sitten jaloista. Kaikki näytti uskomattoman kauniilta! Oli turvallinen ja hyvä olo. Oli kyllä voimakas sieni, huh huh. Muistan ajatelleeni, että nämä sienet kertovat samaa tarinaa kuin dmt, mutta eri tavalla. Visuaalit tulivat aaltoina, voimakkaina, oli pakko laskeutua maaten jos sattui seisomaan. Ja sitten taas mentiin. Jossain vaiheessa oksensin, ja mietin että mun keho ei pysy aikamatkustuksen tahdissa 😄
Painotan vielä sitä turvan ja kauneuden tilaa, missä matkailin.
Niin, ja oli kummallista tuntea lemmikit ja huonekasvit. Tunsin selvästi että vieressäni on joku suuri olento, ja se oli palmuvehka. Lemmikillä oli vielä voimakkaampi läsnäolo. Olin ottamassa vettä keittiössä, kun tunsin että jokin mahtava tuli samaan tilaan kanssani. Käännyin, ja kissa tuli huoneeseen. Näin kissojen ja kasvien ympärillä siniharmaat pilarit, jotka ulottuivat lattiasta kattoon. Kissoilla pilarit olivat tiiviimmät, kuin taas kasveilla ne olivat hieman väljemmät.
Ja sitten taas tietoisuuteni ajasta ja paikasta, ja itsestäni, katosi.
Voimakkaita aaltoja, neljä tuntia.
Hyvä kokemus.