Mun kokemus oli seuraavanlainen.
Keräsin seitsemän pientä, vielä pallomaista punakärpässientä. Nyljin niistä vain lakin punaisen kelmun talteen ja kuivatin. Laitoin kuivat riekaleet 80:seen viinaan. Se purnukka oli kaapissa varmaan puoli vuotta, kun ei tehnyt mieli juoda sitä. Sitten yksi päivä sen join.
Meni noin puoli tuntia, ja ensimmäisenä polvista lähti tunto. Sitten jaloista. Kaikki näytti uskomattoman kauniilta! Oli turvallinen ja hyvä olo. Oli kyllä voimakas sieni, huh huh. Muistan ajatelleeni, että nämä sienet kertovat samaa tarinaa kuin dmt, mutta eri tavalla. Visuaalit tulivat aaltoina, voimakkaina, oli pakko laskeutua maaten jos sattui seisomaan. Ja sitten taas mentiin. Jossain vaiheessa oksensin, ja mietin että mun keho ei pysy aikamatkustuksen tahdissa 😄
Painotan vielä sitä turvan ja kauneuden tilaa, missä matkailin.
Niin, ja oli kummallista tuntea lemmikit ja huonekasvit. Tunsin selvästi että vieressäni on joku suuri olento, ja se oli palmuvehka. Lemmikillä oli vielä voimakkaampi läsnäolo. Olin ottamassa vettä keittiössä, kun tunsin että jokin mahtava tuli samaan tilaan kanssani. Käännyin, ja kissa tuli huoneeseen. Näin kissojen ja kasvien ympärillä siniharmaat pilarit, jotka ulottuivat lattiasta kattoon. Kissoilla pilarit olivat tiiviimmät, kuin taas kasveilla ne olivat hieman väljemmät.
Ja sitten taas tietoisuuteni ajasta ja paikasta, ja itsestäni, katosi.
Voimakkaita aaltoja, neljä tuntia.
Hyvä kokemus.