Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Miksi sienet eivät toimi?

Vieras · 28 · 9793

Poissa Love Speaks

    • Viestejä: 83
    • Karma: 7
    • Profiili
Mulla kyllä toimi ekan flushin sienet yllättävänkin hyvin, Toi oli vaan ainut juttu jonka löysin aiheeseen liittyen..

Ja voithan kerätä sienistä seuraavatkin flushit.. you never know


toad

  • Vieras
Itse olin tossa kaverilla vasta ja päätimme vähän ottaa sieniä. Itse kasvatettuja, tais olla kolmatta tai neljättä flushia. Aikasemmin ku söimme tokaa flushia ni meni noin 15 minuuttia ja alko tapahtumaan. Nyt odotimme jotain 3 varttia ja päätimme lähteä kävelylle. Kävelimme tunnin ja vasta sitten se alko pikkuhiljaa potkimaan. Ja oli tosi erinlaista ko koskaan ennen.
Joten tuntemattomia ovat trippien tiet.
Set and setting? Sattu vaan erinlainen flush?
Kuka tietää. Mutta sekin oli ihan hauska kokemus.


Diodi

  • Vieras
Tuli tässä mieleen vaan että kun kasvatin nämä sienet, niin olin ottanut yhdestä sienestä kaverilta itiöt (isoimmasta), eli voiskohan olla mahdollista että tää kyseinen sieni on itsekkin ollut vajaritatti ja sen takia sen "jälkeläisistäkin" on tullu samallaisia? :O Pitää vissiin koittaa ihan tummaan riisijauhoon laittaa seuraavat.


Poissa Love Speaks

    • Viestejä: 83
    • Karma: 7
    • Profiili
Eikös se mee niin että itiöprintissä on kaikenlaisia sienigeenejä ja vaan kloonaamalla voi saada aikaseks samat geneettiset ominaisuudet omaavia sieniä. Eli printistä tehtäessä rihmasto omaa erilaisia geenejä joten ei huolta jos se on otettu 'vajaritatista'


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Näinhän se menee.
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa MaZa1

    • Viestejä: 70
    • Karma: 3
    • Profiili
Itellä ainakin on kakut tehty riisijauhoon ja hyvin potkii. Kaveri otti ehkä 1.5g ja sano et luuli sekoovansa lopullisesti mikä sille yleensä tulee vasta isommilla annoksilla  ;D


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Itellä ainakin on kakut tehty riisijauhoon ja hyvin potkii. Kaveri otti ehkä 1.5g ja sano et luuli sekoovansa lopullisesti mikä sille yleensä tulee vasta isommilla annoksilla  ;D
Itsellänikin viime sato tuntui oleva jotenkin "täynnä voimakkaampia sieniä".. On tullut monen suusta kehuja tateista. ::) Sienten toimivuus riippuu joskus myös ihmisestä. Kaverillani saa olla puolet isompi annos aina kuin itselläni ennen kuin alkaa fiilikset puskea päälle. Viimeksi n.2g ei toiminut hänellä juuri ollenkaan (vain pään sisäinen myrsky) ja toinen kaverini oli syvällä syvällä tattimaassa, itse trippisitterinä (tutkin usein vaikutuksia eri ihmisissä ja annoksissa).
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa MaZa1

    • Viestejä: 70
    • Karma: 3
    • Profiili
Itellä ainakin on kakut tehty riisijauhoon ja hyvin potkii. Kaveri otti ehkä 1.5g ja sano et luuli sekoovansa lopullisesti mikä sille yleensä tulee vasta isommilla annoksilla  ;D
Itsellänikin viime sato tuntui oleva jotenkin "täynnä voimakkaampia sieniä".. On tullut monen suusta kehuja tateista. ::) Sienten toimivuus riippuu joskus myös ihmisestä. Kaverillani saa olla puolet isompi annos aina kuin itselläni ennen kuin alkaa fiilikset puskea päälle. Viimeksi n.2g ei toiminut hänellä juuri ollenkaan (vain pään sisäinen myrsky) ja toinen kaverini oli syvällä syvällä tattimaassa, itse trippisitterinä (tutkin usein vaikutuksia eri ihmisissä ja annoksissa).

Just tota samaa oli ny parissa sadossa et tuntu olevan parempia ku edelliset ja niistä on tullu kyl kehuja kans :D
Totta kai riippuu ihmisestä itestään, mutta kun oli sama kaveri joka kasvatti samalla tavalla omat sienensä jotka ei meinannu millää potkia ja useesti syöny sieniä ni sano et tarvi aika pienen annoksen "hulluun" trippiin.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Ja unohtu mainita, että on omakohtainen kokemus vaaleasta riisijauhosta. Enkä suosittele sitä käytettäväksi...edes letuissa. Tulee vielä vajarilettuja!
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Felia

    • Viestejä: 6
    • Karma: 3
    • Profiili
Itse kasvatin normaalisti PF-tekeistä sieniä, eivätkä ensimmäisen kakun ensimmäisen flushin sienet toimineet. Napostelin pari grammaa muutaman tunnin välein, mutta ei mitään. Syy saattoi myös olla kuivaustekniikassa, auton sisätilalämmittimellä metrin päästä kuivasin päälle 6h. Myöhemmin kuitenki toisen kakun kakkosflushista tuli hyvin toimivia yksilöitä. Söin aluksi vajaa 40g tuoretta sientä, ja muutaman tunnin jälkeen hieman sekava olo, ei muuta. Keitin vielä n.10g tuoreesta sienestä teetä, ja viidentoista minuutin kuluttua olin uppoutunut omiin maailmoihini. Toivottavasti loput kuivatut sienet toimivat...


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Vielä täytyy muistuttaa, että bentsot blokkaa sienten vaikutuksia jos nappaa napin tripin aikana. Mutta olempa ollut seurassa, jossa porukka on ottanut ensin bentsot ja sitten sienet ja ne on toiminu ainakin noinpäin vallan mainiosti, ei kuitenkaan omakohtaista kokemusta.

Usein myös semipienillä annoksilla kannabis saattaa laukaista tripin kunnolla päälle. 8)
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Tyhjä vatsa auttaa minua ainakin vastaanottamaan sienet niin mieleen, kuin mahaan.

Sitruunamehu - tai ihan sitruunan mehut vedessä - ennen sienten nauttimista raikastaa myös mukavasti.
Oma juttunsa on sitten jos haluaa oikein liottaa sieniä tässä sitruunamehussa.


Poissa noise

    • Viestejä: 5
    • Karma: 1
    • Profiili
Söimme ensimmäisestä sadosta 6-7g kuivaa cubensista puoliksi, eikä mainittavia vaikutuksia ilmennyt :(
Hieman harmittaa kun huolella ja rakkaudella suoritettu ensikasvatus kyseessä. Mielenkiinnolla odotellaan toista satoa ja toimivia tatteja.