Tuleeko muilla usein tälläisiä ns. "nopeita tilanteita" kun olette trippailemassa?
Nopealla tilanteella tarkoitan siis visuaalista harhaa mikä alkaa ja loppuu silmänräpäyksessä, mutta erottuu normaaleja visuaaleja selkeämpinä, tätä on vähän vaikea selittää mutta annanpa pari esimerkkiä:
Kuutamoilta, olen trippailemassa parin kaverini kanssa, kävelemme kokoajan eteenpäin, jossain vaiheessa vilkaisen taakseni ja näen kuun hohtavan pilvien raosta, kun käännän pääni takaisin eteenpäin niin koko taivas ikäänkuin repeää, tämä näky siis kesti alle sekunnin, eli se tapahtui pään kääntämisen aikana.. vähän kuin koko taivaan kokoinen salama olisi välähtänyt.
Toinen esimerkki: Vastaan kävelee humalainen viiksekäs mies, kun tämä saapui kohdalleni niin hänen asentonsa oli ikäänkuin "reaktiovalmis", noin puolen sekunnin ajan olin ikäänkuin kahdestaan hänen kanssaan siinä paikassa missä ikinä olimmekaan, kaikki muu oli hämärän peitossa, olin varma että hän löisi minua. askel eteenpäin ja tilanne oli ohi. -Todellisuudessa mitään uhkaavaa ei tuossa ollut mutta tatit tekivät tepposen
Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan..