Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Saunominen, uiminen?

Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Miten hyvä idea olisi mennä uimahalliin psiloissa? Jos toi serotoniini vaikuttaa kehon lämmönsäätelyyn jonkun mutkan kautta niin mitä tapahtuisi jos menisin saunaan vaikka varttitunniksi? Entäs uiminen, miten hyvin onnistuisi? Näyttäisivätkö bikinipimut normaalia kauniimmilta?


Poissa Love Speaks

    • Viestejä: 83
    • Karma: 7
    • Profiili
Bikinipimut näyttää aina tavallista kauniimmalta 8)
Ite ainakin viime matkalla hengasin saunassa yli tunnin. Mulle sauna ei tuonut lämmön lisäksi mitään erityisiä fiiliksiä. En ainakaan USKO että saunomisesta on haittaa. Tosin saattaa ollakin en vaan ite oo kokenu sitä niin.

Uiminen varmaan onnistuis mutta kannattaa tietty olla varovainen ettei tapahdu mitään. Ihmisiä hukkuu vuosittain ihan selvinpäinkin, saatikka sienissä. Riski on aina olemassa.

PSYYKKISESTI en näkisi mitään ongelmaa saunomisessa ja uimisessa.

Mitä mieltä muut on, kokemuksia?

Miksi ihmeessä haluaisit tripata uimahallissa? Joku perversio vai oletko kenties uimavalvoja :D ?


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Olen saunonut ja uinut lukuisia kertoja sienissä ja psykedeeleissä. Ei mitään hätää, mahtavaa puuhaa itse asiassa. Kesällä varsinkin on aivan upea tunne mennä illalla kuuman pävän jälkeen järveen. Vesi tuntuu sienissä aivan uudelta elementiltä.

Kannattaa huolehtia saunoessaan, ettei nestehukka yllätä.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Tuskin mulla mitään erityistä syytä, ehkä se veden tuntu iholla ois kiva kokea ja tähän vuodenaikaan ei toi luonnonvesissä pulikointi oikein houkuttele. Ja mä nyt satun pitämään uimahalleista ihan muutenkin.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Uimahalleissa saattaa kaikumisen ja muun vuoksi olla hieman ahdistavaa, toki jos tykkäät niistä, niin mikä ettei. Kannattaa toki varoa liukastumista. Lisäksi lasten allas lämpöineen voi johtaa tilanteeseen, jossa piltit kysyvät vanhemmiltaan, miksi tuo outosilmäinen setä/täti istuu meidän altaassa hihitellen :).
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
"Then we ate some mescaline - and went swimming." :D
Oli pakko.
http://www.imdb.com/title/tt0120669/quotes

Nestehukka lienee avainsana. Yksin saunominen sisältää aina riskejä - todennäköisesti pahimpana saunaan nukahtaminen. Kaverille kävi näin, heräsi viime hetkillä ja sai käsivoimin vedettyä itsensä ensin lauteilta alas ja lopulta suihkun alle.
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~