Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

The Real (Reel) Thing...

Poissa LadLiS

    • Viestejä: 98
    • Karma: 2
    • Profiili
Tää on aihe mitä oon pyöritelly päässäni siitä lähin ku tähän ilmiöön ekan kerran törmäsin.

Juttu mistä on kysymys on ajatus/teoria/kaava/jotain muuta.

Olen törmännyt tähän kahdesti. Kerron toisesta kerrasta:
Olimme ystäväni kanssa nauttineet noin 45 semilanceataa ja polttaneet reilusti veijoa päälle.
Juttelimme koko matkan ajan, jatkuvasti lähestyen kaiken keskipistettä. Juttumme senkun syveni ja syveni.
Me ei edes maltettu mennä erikseen vessaan kun keskustelu oli niin intensiivistä. Nyt kun mietin sitä niin mielemme oli kuin
limittyneet. Mietimme täysin samaa asiaa ja pohdimme ja etenimme siinä yhdessä. Kaikkeutta jne. Kun pääsimme vessaan
ystäväni istui pöntölle ja minä saunan lauteille. Samalla laskeutui epäuskoisen hämmästyksen aiheuttama hiljaisuus.
Me oltiin osuttu johonkin ISOON. Johonkin aivan uskomattomaan! Koko maailmaa vavisuttavaan! Seuraavan kerran kun toinen
puhui oli epätoivon sävyinen kysymys: "Lad, mikä se äskönen juttu oikeen oli?!" Enkä minäkään muistanu sitä. muistin vaan
että jos sen olis saanu tuotua muiden tietoisuuteen olis se muuttanu maailmaa! Se oli ollu niin iso juttu että se oli lipsahtanu
pienen mielen päältä...

Onko muut törmänny samaan?
Vai onko toi vaan psilocybiinin luoma harha jonku ajatuksen todellisesta merkityksestä?
Onko toi todellinen?
Oonko mä hörhö?

Oon täysin vakuuttunu että Kingston Wallin Tri-Logy albumin päättävä "The Real Thing" kappaleessa on kysymys juurikin tästä
samasta ilmiöstä. Sanoituksissa on niin monia asioita jotka viittaavat tähän, enkä muutenkaan usko että niin syvällinen albumi
päättyisi 20min kaapaleeseen maailman kauneimmasta naisesta.


Poissa Istwan

    • Viestejä: 24
    • Karma: 3
    • Profiili
Erittäin hienon kuuloista.
Oon kyllä törmänny tuohon muissakin teksteissä, egokuolemakin tuntuu liippaavan aika lähelle tuota.

En kyllä minäkään usko että The Real Thing kertoo vaan siitä fiktiivisestä naisesta, melko kuvainnollinen käsitehän se siinä tuntuu olevan. Ja onhan siinä suoraankin että: "the lady you know, she is the earth - understand and she´ll make it worth   - she´s the swan where we all come from" jne. kylläpä sinä tiedät.

Olis mielenkiintosta kuulla tuosta toisestaki kerrasta kun olet törmänny tähän!
The tools that we're using to define and describe reality, are inherently unique.
The only way to get to an objective reality is to transcend the use of those tools.


Poissa LadLiS

    • Viestejä: 98
    • Karma: 2
    • Profiili
Oon kyllä törmänny tuohon muissakin teksteissä, egokuolemakin tuntuu liippaavan aika lähelle tuota.

Mä en kyllä keksi että kuinka egokuolemalla olis ton kanssa tekemistä?

En kyllä minäkään usko että The Real Thing kertoo vaan siitä fiktiivisestä naisesta,

"Take her as a selfevidence cause you know she's gonna slap you in your face. Lisäks: ..and healthy one (van(er))... Vaner=vaanit jotka on hedelmällisyyden jumalia. Eli siis kaikkien hedelmällisten ajatusten jumala kyseessää. Ja sanotusten vika rivi: "It's gotta be the real (reel) thing..."

Olis mielenkiintosta kuulla tuosta toisestaki kerrasta kun olet törmänny tähän!

Ei ole tarinana yhtään niin asiallinen kuin toi toinen. Siitä en muista jostain syystä kuin sen että silloin olin omissa ajatuksissani (siis sieniä nauttineena ja kenties myös veijoa) silmät kiinni. Hän laskeutuu portaita alas ja muut ajatukset väistyy. "VOI VITTU MITKÄ TISSIT! NÄÄ KU KOKO MAAILMA NÄKIS!!!" Ja tietäähän sen mitä käy ku koitat jotakuta pokaa noin?



Poissa Istwan

    • Viestejä: 24
    • Karma: 3
    • Profiili
Siis sillä että egokuolemassa monesti tajutaan jotain suurta ja kaikenkattavan merkittävää. Se on se juttu ja siinä on ite mukana.

The lady on siis the earth. Hedelmällisyyttä koska äiti maastahan me kaikki tullaan. Luonto.
The tools that we're using to define and describe reality, are inherently unique.
The only way to get to an objective reality is to transcend the use of those tools.


Poissa mansikkapelto

    • Viestejä: 46
    • Karma: 0
    • Profiili
Kultainen leikkaus, fraktaali, kaikkeus on suuri tyhjyys. täydellisyys, luonto, musta neliö. ikuisuus, olematon olo, kaikki olkoon ääretön kun ei kuitenkaan ole, ei ole. Tää Oli Tässä. Egokuolema, Yleensä tuohon pisteeseen päästessä ei enää osais kai puhuakkaan saatikka keskustella. ei voi kuvailla oikein mutta se on se, ei mennyttä eikä tulevaa.
kaikki alkoi siitä kun kaiiki oli niiin inhottavan paksua ja yhtäkkiä kauhean ohutta, oli musta ja valkoinen ja kun pomo sanoi, ne söivät toisensa, ei ääntä, kymmenissä eri muodoissa olen selvinpäinkin(tai siis ilman hyymeitä) kokenut tämän tai nähnyt siitä unta. kaikkeus jaettiin ja jäi vaan hiekkaa eikä siitä saanut otetta. eikä se tuntunut kivalta, vain äärimmäinen tuska joska voi havaita, kun sielu on täynnä paskaa niin että ei sekaan sovi ja kylmä naisääni huutaa sanoja joita ei muista. kun syke alkaa, voi heti havaita että tämä johtaa tuhoon, se on alusta alkaen ristiriita tai jonkilainen taistelu. olen kahden ydinkärjen välissä ja laukaisen toisen, se vain luisuu niin olen täysin vailla kontrollia ja täynnä pelkoa, vaikka tapahtuma on täydellinen ja selvä.

se on siinä. tekstin korjaus ohjelma vetää punaisen siksakin joka sanan alle, paitsi ON :).
life's a piece of shit and when you look at it
life's a laugh and death's the joke it's true
you see it's all a show keep 'em laughin as you go
just remember the last laugh is on you.

always look at the bright side of life.
and always look at the bright side of life.


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili

--

Oon täysin vakuuttunu että Kingston Wallin Tri-Logy albumin päättävä "The Real Thing" kappaleessa on kysymys juurikin tästä
samasta ilmiöstä. Sanoituksissa on niin monia asioita jotka viittaavat tähän, enkä muutenkaan usko että niin syvällinen albumi
päättyisi 20min kaapaleeseen maailman kauneimmasta naisesta.

Entä Maailman Kauneimmasta Naisesta.  ;)


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Usein meidän trippipiirissä ollaan päästy aikalailla loppuun asti ajatteluketjuissa (ainakin itse olen kokenut pääseväni), mutta jos pajari on mukana vauhdissa, niin se tekee ajattelusta ja muistamisesta sen verran katkonaista, että maailmankaikkeuden loputtomuutta miettiessä ollaan yhtäkkiä siirryttykin puhumaan siitä, miten marsut ja norsut eroavat toisistaan nisäkkäinä. ::)
Tämän vuoksi minä itse tykkään ottaa sienet sieninä ja ehkä fiilistellä sitten laskuissa pajarilla.  8)
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.