Toi on yks asia jota olen jo pitkään miettiny olennaiseks että (varsinkin) jos ei lähe yksin matkaan niin silloin voisi olla paras syödä tatit
kohtuu extemporë siinävaiheessa ku ollaan jo siellä syvänmeren äärellä. Ikään kuin (t)ehostamaan kyseistä hetkeä ja buustaamaan menoa.
Tää ei vaan ole sitä mitä haen.
Ensimmäiselle matkalle lähin sillon joskus kyllä kahen kaverin kanssa, mutta jäin vapaaehtoisesti yksin sisälle makoilemaan omiin oloihini
siksi aikaa kun ystävät lähti pihalle.
Taitaa toi yskinolo olla mulle kovajuttu matkatessa. Kai se on opeteltava eka yksin ja sitte vasta laajentaa sosiaalisuus siihen juttuun mukaan.
toistaseks tuntuu et jos mukana on yks tai kaks kaveria niin ne tekee vaan matkaamisesta monimutkasempaa.
ei voi aina mennä ihan täysin oman fiiliksen mukaan.
heittäytyä aivan hulluks jos siltä tuntuu. joutuu pidättelemään. Koska on liian iso ego... Ei kehtaa.
Kai mulla ei sitten vaan ole tarpeeksi läheistä matkaseuraa jossa voisi olla täysin avoin.
Toistaseksi olen matkannu vaan kaksikertaa yksin. Ekalla söin jännityksissäni liian vähän.
Toka meniki sit ihan överiksi kahenpäivän paastolla joka kruunattiin harmalateellä ja 30:llä isolla semillä. Huhhuh!
oli siinämielessä hedelmällinen matka että enää ei pelota hulluksituleminen kun sen on jo kohdannu.
Ton luonnon huomasin kyllä itekki. Onneks mulla on tossa ihan takapihalla jo hieno luontopolku jolla ollaan käyty kyllä ahkeraan
kävelemässä tänä syksynä. Erityisesti sieninousuissa. Ja sitte laskuissa. Huiput on kiva tulla makoilemaan kotikoloon
Vai vaadinkohan mä liikaa matkalta?
Liian isot odotukset?