TOi trippi infon treadin otsikko on mun mielestä mahtavan kuvaava.
Mulla tuli kaikista voimakkaimmat surahdukset ekalla matkalla. istuin takan eteen ja ku katoin tulta ni SSHSRSHSRSHSSRMMM!!
Säikähin aivan saatanasti sitä koko tajuntaa ravistelevaa surinaa! Pohdin että johtuko se tosta tulesta vilkasin varovasti uudestaan
SHRSHRSHRSHSMM!M!!!! Tässä vaiheessa jo pelotti. Kokeilin kuitenkin vielä kerran samalla lopputuloksella.
Kaveri tuli viereen ja kysy et mitä miks kuikuilet tota tulta tollai. Kerroin. "Sun pitää voittaa sun pelko! Kato sitä niin kauan et ei surise tai totut siihen!"
TYötä käskettyä. Aikani siinä surisin välillä silmät kierossa ja muutenkin mutkalla. Mut lopulta pystyin kattomaan tulta surisematta.
Se oli helpotus ja hiilet äärettömän kauniita. Tohon asti ei ollu matka lähteny kunnolla käyntiin mutta ton jälkeen... Sitä muistelen vieläki silmät kosteina.
Samaa surinaa tuli aina silloin tällöin nousuissa ja joka kerta nautin niistä surahduksista täysin rinnoin!
En muista tuliko viime vuonna mutta ainakaan tänä vuonna ei ole surissut, muutakun kuumeessa tulee myös samoja surinoita.
Mun mielestä on mielenkiintosta että ennen uneen siirtymistä monella surisee päässä
http://www.hoyhensaaret.info/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=2782&start=15