Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Huimaus i.e "headrushit" tripillä

Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Onko kukaan muu kokenut hyvin äkkinäistä ja nopeaa huimaavaa tunnetta tripin aikana? Minulla tämä tuntuu tapahtuvan aina etenkin korkeilla annoksilla tai gummihuascalla tripatessa. "Kohtaukset" sijoittuvat yleensä koviin nousuihin ja huipun lähistölle.

Kodin nettilääkärit voivat tietysti löytää wikistä monia selityksiä tälle, mutta mahdanko olla ainut kenellä esiintyy tätä? Olemme puhuneet ystäväni kanssa ns. mahanpohjasta ottavasta tunteesta, mutta tämä tunne keskittyy vahvasti pääkoppaan.
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
joskus tulee vissiin itsellännikin, en kyllä varma ole... äkillinen olo että pää liihottaa kilometrien korkuudella ja salpaa hengen.
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Juuri jotain tämän kaltaista. Vain parin sekunnin juttu, mutta melko voimakas tunne. Tuskinpa tämä on mitenkään vaarallista. Joskus vaan lähtenyt kelailemaan "ei tästä voi mitään käydä" tyylistä läppää sen jälkeen kun on vähän hämmentänyt toi fiilis.
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Sebedeuksen poika

    • Viestejä: 84
    • Karma: 10
    • Profiili
Mulle tulee ainakin tosi usein juurikin nousuissa ja huipulla sellaisia todella voimakkaita "headrusheja". Varsinaisesti huimaavaksi en ole ilmiötä kokenut, pikemminkin sellaiseksi, että käsittämätön määrä energiaa singahtaisi yht äkkiä päähän. Kestää sen sekunnin pari. Ikinä en ole niistä kuumottunut, tykkään niistä tosi paljon. Joskus tripillä sain päähäni, että ne ovat "palkintoja" hyvistä loopeista, koska ne tuntuivat silloin iskevän aina kun ajatteli jotain tosi päräyttävää...



Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Vaatis rekisteröitymisen. Viittiks pastaa?
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili

Poissa LadLiS

    • Viestejä: 98
    • Karma: 2
    • Profiili
TOi trippi infon treadin otsikko on mun mielestä mahtavan kuvaava.

Mulla tuli kaikista voimakkaimmat surahdukset ekalla matkalla. istuin takan eteen ja ku katoin tulta ni SSHSRSHSRSHSSRMMM!!
Säikähin aivan saatanasti sitä koko tajuntaa ravistelevaa surinaa! Pohdin että johtuko se tosta tulesta vilkasin varovasti uudestaan
SHRSHRSHRSHSMM!M!!!! Tässä vaiheessa jo pelotti. Kokeilin kuitenkin vielä kerran samalla lopputuloksella.

Kaveri tuli viereen ja kysy et mitä miks kuikuilet tota tulta tollai. Kerroin. "Sun pitää voittaa sun pelko! Kato sitä niin kauan et ei surise tai totut siihen!"

TYötä käskettyä. Aikani siinä surisin välillä silmät kierossa ja muutenkin mutkalla. Mut lopulta pystyin kattomaan tulta surisematta.
Se oli helpotus ja hiilet äärettömän kauniita. Tohon asti ei ollu matka lähteny kunnolla käyntiin mutta ton jälkeen... Sitä muistelen vieläki silmät kosteina.

Samaa surinaa tuli aina silloin tällöin nousuissa ja joka kerta nautin niistä surahduksista täysin rinnoin!

En muista tuliko viime vuonna mutta ainakaan tänä vuonna ei ole surissut, muutakun kuumeessa tulee myös samoja surinoita.

Mun mielestä on mielenkiintosta että ennen uneen siirtymistä monella surisee päässä http://www.hoyhensaaret.info/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=2782&start=15


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
Mun mielestä on mielenkiintosta että ennen uneen siirtymistä monella surisee päässä http://www.hoyhensaaret.info/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=2782&start=15
Hmm, joo kiitti, en ollukaan tajunnut tota yhteyttä. Tuntuis jotenkin liittyvän äärimmäiseen rentoutumiseen. Ääniä en tosin oo kuullu, enemmänkin vaan se humahtava tuntemus.


Poissa LadLiS

    • Viestejä: 98
    • Karma: 2
    • Profiili
Missä muissa yhteyksissä te ootte törmänny tähän ilmiöön. Olen kiinnostunut.

Tuli jooga ja meditaatio foorumilla vastaan "nada" äänet.
http://jooga.meditaatio.fi/viewtopic.php?t=1070



Poissa King Ink

    • Viestejä: 13
    • Karma: 1
    • Profiili
Täs syksyn sienimatkoilla on tullut tuommoisia muutaman sekunnin humahduksia, näkö sumenee hieman, tuntuu kuin katse zoomautuisi hieman eteenpäin ja tulee hetkellinen tosi nopeesti koveneva ääni, kuin tinnitys. Keskittymiskyky esim. elokuvaan menee kyllä ihan totaalisesti. (: Määrät ollu 25-50 kappaletta silokkeja aina kun ilmennyt.

Oon kyl nauttinut niistä. Muistuttaa vähän MDMA:n aiheuttamaa huminaa, joskin sienissä se on tosi lyhyt kestoista ja paljon kovempaa.

Tuo vaultin viestiketju aiheesta on oiva kyl jos tunnukset vaan löytyy niin lukekaa.


Poissa Runoilija

    • Viestejä: 31
    • Karma: 5
    • Profiili
No lyökö teille koskaan MDMA-hikoilut päälle? Muutaman kerran onnistunut siinä sienillä, tuoreilla, DXM:llä ja kerran ihan pelkällä budilla ja yhdellä hyvällä ystävällä. Tätä "ekstaasia" mä haen mun aineista - haaveena selvinpäin ystävien kesken laukaista tuo hyvä olo keskus ilman turhaa terskan imeskelyä ;)
//...nämä pöydät eivät ole meitä varten...\\


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
tuommoisia muutaman sekunnin humahduksia, näkö sumenee hieman, tuntuu kuin katse zoomautuisi hieman eteenpäin ja tulee hetkellinen tosi nopeesti koveneva ääni, kuin tinnitys.
Tämän ja monien muiden viestiketjun kuvailujen pohjalta olen melko vakuuttunut, että tunnen juuri tällaisia kokemuksia joskus maattuani pitkään sängyssä ja noustessani liian äkisti liikkeelle. Tarkoitatteko tätä tunnetta / onko kokemukseni muilla yleinen? Joutuu hetkeksi pysähtymään ja ottamaan tukea, aisteista toimii parin sekunnin ajan ainoastaan näkökentän keskus. Häröä oloa, mutten ollut koskaan tullut ajatelleeksi tuota vaaralliseksi.
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
tuommoisia muutaman sekunnin humahduksia, näkö sumenee hieman, tuntuu kuin katse zoomautuisi hieman eteenpäin ja tulee hetkellinen tosi nopeesti koveneva ääni, kuin tinnitys.
Tämän ja monien muiden viestiketjun kuvailujen pohjalta olen melko vakuuttunut, että tunnen juuri tällaisia kokemuksia joskus maattuani pitkään sängyssä ja noustessani liian äkisti liikkeelle. Tarkoitatteko tätä tunnetta / onko kokemukseni muilla yleinen? Joutuu hetkeksi pysähtymään ja ottamaan tukea, aisteista toimii parin sekunnin ajan ainoastaan näkökentän keskus. Häröä oloa, mutten ollut koskaan tullut ajatelleeksi tuota vaaralliseksi.

Tuttu tunne, johtuu kuulemma verenpaineen muutoksista. En osaa kantaa ottaa tuon yhteyteen "trippi-headrushin kanssa.
Psykoosi se siellä vain surisee.