Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Mitä avatarisi kertoo sinusta?

Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Miksi valitsit avatarisi? Onko sillä jokin merkitys sinulle?

Oma avatarini on lähimpänä elämäni ensimmäistä hallusinaatiota. Hämärässä huoneessa seinään piirtyi valojuova, johon muodostui laattoja jotka liikkuivat. Laatasto irtosi seinästä. Yhden laatan sisällä oli selvä kuvio. Se oli leijonanharjainen krokotiili muinaisten azteekkien tyylillä piirrettynä (silloin ymmärsin hetken azteekkien silloista arkkitehtuuria ja taidetta). Laatan sisällä ollut kuvio näytti siis aivan samalta kuin kuva, jonka löysin piiiitkän etsinnän jälkeen joltain azteekkisivustolta (olisihan se ollut helpompi jo piirtää paintilla kun näin jälkeenpäin miettii :D). Omalla avatarillani ei vain ole leijonanharjaa, ainakaan vielä... ;)
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
Tää kuvaa musta hyvin narriuttani. En muista mistä bongasin.


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Tää kuvaa musta hyvin narriuttani.

Mitä sä tarkoitat tolla "narriudella"? Mitä se tarkoittaa?


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili

Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Lainaus
Mystinen jokerinaamakolmio johtaa hauskuuden maksimoimiseen:

''''''''':D'''''''''''
'''''''' / \'''''''''''
''''- /__\+''''

Positiivinen tai negatiivinen, 1 tai 0, hyödyllinen tai haitallinen, pahis tai pelle, ...? Jokeri näkee maailman kusetuksena. Se etäännyttää ja mahdollistaa riippumattoman huvittuneen suhtautumisen ympäristöön. Epätotinen asema mahdollistaa kaikkien luokitelmien, vastaikkainasettelujen, dualiteettien yms hajoittamisen*, mikä vapauttaa palikat kohti uudenlaista kasvua. Heti kun luullaan mihin lokeroon jokeri sopii, se muuttaa muotoaan ja virnistää niin että totisuus unohtuu.

 :)
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
Olen koko aikani foorumilla pohtinut avatarien antamia mielikuvia keskustelijoista. Esimerkiksi pelkkä Ilmiselvän avatar antaa mielestäni voimakkaan auktoriteetin kaikkeen Ilmiselvän sanomaan (kuvan henkilöstä huokuu omissa kokemuksissani mystistä, hiljaista itsevarmuutta). Sama toteutuu Undrln:in kohdalla riippuen siitä, millainen suhde kullakin on Tyler Durdeniin.

EDIT: Selvennän nyt vielä varmuudeksi, ettei tämä ole kritiikkiä. Molemmilla käyttäjillä on kyllä "auktoriteetti" hallussa tuottamissaan teksteissä. Huomasin, että muotoiluni voi helposti ymmärtää väärin.

Itse suunnittelin askartelevani oman avatarin muokkaamalla Nuuskamuikkusen hatuksi sopivanmuotoisen suippumadonlakin. Ehkä toteutan tämän vielä jonain yönä - toistaiseksi olen pidättäytynyt avatareista tarkkaillessani niiden voimaa luoda mielikuva käyttäjistään (sekä samalla erityisesti rajata tuota mielikuvaa).

Mädi, mistä tuo lainaus on peräisin? Inspiroiva teksti (samoin kuin Ilmiselvän linkit).
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
Herätelläänpäs vähän uinuvaa aihetta.

Tämä mun nykyinen kuva on lähikuva eräästä suomalaisesta julkisuuden henkilöstä, joka vaikutti musikaalisilla taidoillaan -80-90 -luvuilla enimmäkseen.

Varhaisten teinivuosien aikoina minulla ja parilla ystävälläni oli hassun hauska insidevitsi liittyen henkilöön.

Nyt kun aloin miettimään; Miks mulla on toi kuva tossa?!!? -Ajattelin perään että on ihan hyvä kun se on ollut siinä... Kyllähän se aina vähän piristää, kun mieleen tulee kaikki hulvattomat asiat :D
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''


Poissa Shamaanisieni

    • Viestejä: 39
    • Karma: 7
    • Profiili
Avatarini on itse taiteilema teos Shpongle maskista. Tuli tehtyä tuossa vuosi takaperin taideainekurssintyönä.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere" -Albert Einstein


Poissa Singularity

    • Viestejä: 101
    • Karma: 25
    • Profiili
Itse hain käyttäjätunnusta vastaavaa kuvaa. Singulariteetti, piste johon kaikki materia on kasautunut, kuten musta aukko. Toisaalta myös alkuräjähdys on tapahtunut singulariteetista; kaikki aine oli pakkautunut äärettömän pieneen pisteeseen joka sitten räjähti.

Mitä avatar kertoo minusta? Ehkä jotain maailmankuvastani, me kaikki olemme yhtä. Tulleet samasta paikasta ja päädymme samaan paikkaan. Juuri luin tieteenkuvalehdestä ultamassiivista mustista aukoista joiden massa on yli 40 miljardia kertaa auringon massa. Kaikki se kama, yhdessä nuppineulaa pienemmässä pisteessä... Sanat eivät riitää, mieli ei riitä, ymmärtämään tätä kaikeutta.
"If you want to find the secrets of the Universe, think in terms of energy, frequency and vibration." -Nikola Tesla


Poissa Sateenkaari-muhis

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Itsekin hain nimimerkkiini sopivaa avataria.
En muista miksi valitsin juuri tämän nimimerkin, mutta jokin tarkoitus sillä oli.  :'(
Kuvani väsäsin 3 minuutissa paintilla aamukahvin äärellä  8)


Poissa Dove

    • Viestejä: 13
    • Karma: 0
    • Profiili
Herätelläänpäs vähän uinuvaa aihetta.

Tämä mun nykyinen kuva on lähikuva eräästä suomalaisesta julkisuuden henkilöstä, joka vaikutti musikaalisilla taidoillaan -80-90 -luvuilla enimmäkseen.

Varhaisten teinivuosien aikoina minulla ja parilla ystävälläni oli hassun hauska insidevitsi liittyen henkilöön.

Nyt kun aloin miettimään; Miks mulla on toi kuva tossa?!!? -Ajattelin perään että on ihan hyvä kun se on ollut siinä... Kyllähän se aina vähän piristää, kun mieleen tulee kaikki hulvattomat asiat :D

Oon kuullu nuorena että ois soittanut ns. 11 sormisesti, tai 1?

Oma avatar on random SEM-kuva jonka on tarkoitus heijastaa mielenkiintoa kemiaan, analytiikkaan ja mikromaailmoihin.
When the going gets weird, the weird turn pro
-Hunter S. Thompson


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili


A cool mothafucka analyzing stuff.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Hyperwelt

    • Viestejä: 58
    • Karma: 0
  • Dick Torture.
    • Profiili

Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Nykyisessä avatarissa erinomaisen kieroutuneen Doktor Sleepless-sarjakuvan nimihahmo, joka on eräs maailmanhistorian parhaiten kirjoitetuista hulluista (tai un-saneista) tiedemiehistä. Meissä kaikissa asuu pieni Dr. Sleepless.

Oheen pari kohtausta kyseisen hahmon syntytarinan varrelta:





"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa DMM62

    • Viestejä: 64
    • Karma: 6
  • ''When the going gets weird, the weird turn pro''
    • Profiili
Mun avatar kertoo että olen tylsä ja mauton. Super Mario. Kuin kliseisempää voisikaan olla? :D