hellohello!!
en nyt jaksa nihkeän olotilan takia alkaa kauheen tarkkaa kuvausta eri vaiheista käymään läpi kun ei mitään merkittävää siltä osin tapahtunut.
Olin siis kahden kaverin kanssa kaverin kämpillä tarkotuksena nauttia matkailusta, itse olin kerran aikaisemmin matkannut ja nämä kaverit olivat täysin ekaa kertaa kokeilemassa. Yritin hieman pohjustaa trippiä ennakkoon vaikutuksia ja sun muuta.
Annokset olivat itsellä 1.3g ja kavereille noin.0.9g (fiktillä katottu) p. semilancea
Noin puoli tuntia nauttimisesta ensimmäiset lievät vaikutukset alkoivat kehossa lähinnä laiskuuden tunteena ja lihasten rentoutumisena, olimme nauttineet jonkin verran alkoa ennen trippiä ja itse päätin juoda enään 1 oluen tripin aikana.
Tunnin kohdilla kun omat vaikutukset alkoivat tuntua, pientä aaltoilua ja kirkastumista aloin katsomaan kavereiden menoa, metallican kuuntelua mankasta täysillä, viinapullon kittaamista ja toiselle huutamista siitä että "missä mun bisse on?" mihin vittuun sä laitoit sen bongin?" kusella ravaamista biisien keskeyttelyä kesken kaiken ja jatkuvaa kyselyä että "millon niitä halluja alkaa näkemään?" eihän nää toimi ollenkaa" eiku vittu on mul kyl ihan hyvä fiilis kattokaa nyt noita julisteita kuinka makeita ne on"
Jonkun aikaa tätä katsottuani ja omien visuaalien ja henkisyyden kadotessa (kestihän sitä 15 min) alko sairas ahdistus. Mitä nää jätkät oikeen touhuu, miten mä voin olla näin erilainen kun mun kaverit istuin hiljaa ja yritin jotenkin väkisin päästä porukkaan mukaan, otin huikkaa viinasta ja esitin pitäväni metallicasta. En halunnut erota kavereistani vaikka tunsin olevani aivan toiselta planeetalta.
Kumminkin jatkuvasti tunsin oloni oikeastaan ihan selväksi ei mitään muuta tietoa sienistä kun nämä fiilikset kun ihmettelin näiden tyyppien kyvyttömyyttä istua alas ja tuijottaa kaukaisuuteen fiilistellä oloja ja jutella kaikessa rauhassa.
Kaiken kaikkiaan kaverit varmaan haki jotain "segis" oloja. riehuvia visuaaleja ja sekakäytön tuomaa sekavuutta ja itse jotain ihan muuta.
Jälkeenpäin kun yrittää tälläsille selittää set&setting faktoja saa lähinnä hymiseviä katseita osakseen ja sellasta "sä oot ihan sekasin" katseita. Ainut selitys mitä kavereille kelpasi oli liian vähäinen annos. Tottahan se toisaalta on mutta toisaalta taas ei.
Tulin siihen tulokseen että psykedeelit ei ole kaikille tarkotettu. enkä niitä enään tule kenenkään kanssa jakamaan paitsi yhden kaverini. joka varmasti ymmärtää asian syvällisyyden.
Tästä jäi käteen nyt viikon kestänyt masennuksen oloinen tila. kaikki on jotenkin merkityksetöntä. olenko mä vaan kasvanut erilleen näistä kavereista, onko yksi ainut edellinen sieni kokemus tehnyt musta tylsän tyypin, enkä osaa enään pitää hauskaa?
vaikee kuvata nyt kaikkea kun pää juntturassa vieläkin. Yritän lisäillä fiiliksiä ehkä myöhemmin vielä.
-Zac