Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

P. semilanceata + A. Muscaria

Vieras · 4 · 3743

Shuku

  • Vieras
Onkos ihmisillä kokemuksia tästä kombinaatiosta?

Itse ajattelin perjantaina lähteä ensimmäiselle sienitripilleni. Minulla on noin 15 kuivattua silokkia [joista suurin osa on ihan häviävän pieniä] ja jos ei niitä enempää löydy perjantaihin mennessä, niin ajattelin kuivattaa uunissa yhden Amanitan siihen kylkiäiseksi. Eli olisiko tämä hyvä ensitripiksi, vai meneekö kombinaatio jo liian rajuksi? Ajatuksia, kokemuksia, discuss!


Poissa Joonas

    • Viestejä: 56
    • Karma: 2
    • Profiili
Ite kombotin vasta ruskokärpässientä ja silokkeja, eli samat vaikuttavat aineet kai siinä kombossa mulla oli siis. En oikein tiedä, musta se meni vähän samaan kategoriaan ku alkoholi + silokit. Että ne vaikutukset soti jotenki toisiaan vastaan ja psilosybiini vaimentaa toista substanssia.

Kärpässienet alkaa vaikuttaan paljon hitaampaa, joten kannattaa juoda niistä tehty tee jotai 1-2 h ennen silokkeja. Sitten musta tuntuu että ois parasta koittaa pitää pää mahollisimman tyhjänä ja maata vaikka pimeässä huoneessa. Tuntu siltä että kaikki mitä sitä tekikään niin tuntu heittävän sen kokemuksen jommankumman sienen puolelle, että molemmille pitää jotenkin antaa erityisesti tilaa tai huomiota että vaikutukset pääsee valtaan.


aaaeeeuuu

  • Vieras
Käsittääkseni muskimolilla on tavallaan aika jarruttava vaikutus ja jos
sulla ei oo silokkeja viittätoista enempää, niin söisin pelkästään silokit.
Tyhjään mahaan, teenä ja mahdollisimman herkällä settingillä.


Poissa NeitiValo

    • Viestejä: 19
    • Karma: 1
    • Profiili
On tällä combolla onnistuneestikin reissattu, mutta lisäarvoa eivät tosiaan nämä kaksi toisilleen ainakaan tuo.