Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Terveys

Poissa Shutter

    • Viestejä: 25
    • Karma: -12
    • Profiili
Moi,
Onko foorumilla muita terveysintoilijoita? Täytyy syödä pelkkään superfoodia, eikä yhtään huonoa. Joskus voi herkutella ruissipseillä. Joka päivä monta kävelylenkkiä ja salille joka viikko. Eri vuoden aikoina erilaisia kuntoilumuotoja. Auttaa aivan taatusti myös mielialaan ja päihteet toimii paremmin. Olin 5v juomatta alkoholia ja nyt juon sitä muutaman kerran vuodessa kesällä yleensä. En tupakoi ja kannabiksen nautin yleensä syömällä.
Nyt uutena olen alkanut kevyt paastoamaan, jotta lähtisi viimeisetkin kilot. Luin myös urheilijan paaston nostavan testosteroni arvoja, josta hyötyy paljonkin. Ja on jopa vähän auttanut kroonisiin kipuihin ja lihakset ehkä vähemmän spasmeissa. Onko kellään kokeneella paastoajalla jotain vinkkejä? Itse paastoan 12h ja sen jälkeen kevyt paastoa, koska ihan syömättä alkaa lihakset kramppaa. Ja muutamana päivänä syön ihan riittävästi energian saanninkannalta. Nyt kun olen jättänyt kovan rasvan pois ja muutenkin syön super terveellisesti, niin paastokin on aika helppoa. Onko jotain terveyshaittoja paastossa, jos joku tietää? Paastoaminen sopii hyvin psykedeelien kanssa, joista olen ollut kiinnostunut teinistä asti, mutta olin pitkään käyttämättä muutaman huonon kokemuksen jälkeen, mitkä varmaan johtui enemmänkin seurasta kuin psykedeeleistä. Paaston aikana myös aktiivisuus lisääntyy ja olo tuntuu vähän jopa päihtyneeltä. Olisi kiva elää vielä 80vuotiaana aktiivista ja kivutonta elämää.