Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Pikkukuppi teetä

Poissa Transsianssi

    • Viestejä: 6
    • Karma: 1
    • Profiili
Mietin, että onkohan mun löytämät tatit keskiarvoa sisältörikkaampia?
Lämmitin kupillisen teetä ja laitoin 5 sientä(pari keskikokosta ja muutama pienempi), jonka ryystin naamaan.
En odottanut mitään kummempia tuntemuksia ja siltikin reilun puolen tunnin jälkeen tunsin sen "jonkun" tuntemuksen. Aattelin, että toimiiko noin pieni annos?
Menin kattomaan yhtä mun taulua ja totesin, että kyllä. Kuva oli kolmiulotteisempi ja vähän elävämpi. Ei kuitenkaan varsinaisia visuaaleja. Sit alko euforia iskemään kun laitoin musat korville. Ehkä parhaiten kuvaa semmonen essonousu-fiilis.
Nautin siitä hetkestä ja koska oli jo myöhä ja työaamu, ni päätin mennä sänkyyn ja musat korvilla.
Näin valveunta, jossa olin psykekemuissa ja vastakkaisen sukupuolen edustajia joka puolella lähellä mua. Tosi lähellä.
Siinä ollessa nousi vain ajatus siitä, että se ei ole sitä mitä haluan, vaan haluan olla oman kumppanini kanssa.
Eli jopa opetuksellinen puoli tuli kuvioihin.

Olen hieman hämmentynyt.

Olen siis menossa myöhemmin tänä syksynä pidemmälle matkalle sinne, minne minut viedään.
Näiden kokeiluiden perusteella taidan ottaa varovaisemman annoksen kuin mitä olin aluksi aatellut...
Tarkoituksena oli ottaa se 5g niinku ekalla kerralla, mut ne oli cubensista.
Ehkäpä 3 riittää siihen mitä haluan..


Poissa ruoja

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 122
    • Karma: 30
  • Juodaanko vähän Varjosahtia?
    • Profiili
Kyllä tommosillaki määrillä efektejä huomaa, varsinki jos sienet oli tuoreita. 5g kuivaa silokkia on aivan järkyttävän iso annos. Laskennallisesti semmonen 3,5g jo vastaa tätä cuben 5g:tä. Tosin jos sulla on 5g cubesta jo kokemusta niin hittojakos minä tässä neuvomaan  ;D

Anekdootti: tän syksyn sienet tuntuu olevan aika terhakoita. Matto ja mökkiki on lähtenyt jalkojen alta 1g kuivatulla. Hiki alkaa valumaan ruojalla kun miettii että näitä täräyttäs sen 3g++  ???

Ja filosofoidaan nyt vielä että harvoinpa sitä saa mitä haluaa, varsinkaa isommilla annoksilla. Suosittelen nakkaamaan reissun tiimoilta kaikki halut, toiveet, suunnitelmat yms. kartanolle ja otat vastaan sen mitä tulee  :)


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Mietin, että onkohan mun löytämät tatit keskiarvoa sisältörikkaampia?
Lämmitin kupillisen teetä ja laitoin 5 sientä(pari keskikokosta ja muutama pienempi), jonka ryystin naamaan.
En odottanut mitään kummempia tuntemuksia ja siltikin reilun puolen tunnin jälkeen tunsin sen "jonkun" tuntemuksen. Aattelin, että toimiiko noin pieni annos?

Ilmeisesti puhut suippumadonlakeista? Tuollainen määrä voi yksilöstä riippuen toimia hyvinkin tuntuvasti, mutta kappalemäärissä ei kannata annoksia laskea koko- ja pitoisuuserojen vuoksi.

Näiden kokeiluiden perusteella taidan ottaa varovaisemman annoksen kuin mitä olin aluksi aatellut...
Tarkoituksena oli ottaa se 5g niinku ekalla kerralla, mut ne oli cubensista.
Ehkäpä 3 riittää siihen mitä haluan..

Ei todellakaan kannata annostella suippumadonlakkeja kuin cubensista, tarkista erot lajien keskimääräisissä pitoisuuksissa! Muutenkin kannattaa miettiä että onko välttämätöntä hypätä taas suoraan syviin vesiin.


Poissa Transsianssi

    • Viestejä: 6
    • Karma: 1
    • Profiili
Kiitti teille!

Sen tiedän, et jokaisella kerralla kun otan, ni päästän irti. Tää korostuu tosiaan ku määrä nousee.
Sen yhen kerran oon koittanu ohjata, ni menee puolet ohi, eikä tosiaan ole nautinto.

Ja siis kyllä, kyse on kotimaisista suippumadonlakeista.

Mulla ei ole luotettavaa vaakaa, ni en tiedä määristä. Tuo kappalemäärä on minunkin mielestä hyvin hatara tapa mitata, koska koko eroja on niin valtavasti.

Niin joo, teessä oli kuivia sieniä.

Täytyy olla tyytyväinen, et on potenttia tän syksyn sienissä, koska määrällisesti ei ole paljoa.
Mulla on tarpeeksi omiin tarpeisiin, eli siihen yhteen matkaan ja loput voin antaa tarvitsevalle kaverille ❤️


Poissa ruoja

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 122
    • Karma: 30
  • Juodaanko vähän Varjosahtia?
    • Profiili
Jos sää ilman vaakaa yrität arvioida "noin 5 grammaa" niin siinä voi olla kaikkea yhden ja kymmenen välillä. Suosittelen ainaki tommosilla suunnitelmilla hommaamaan sen vaa'an. Oliko se 5g cubea myös arvioitu tai jollain tapaa vahvistettu? Pahoittelut pyyteettömistä neuvoista, mutta mitäs jos hommaisit sen vaa'an ja puntaroisit vähän noita. Tommosella toiminnalla kerjää vaan verta nenästään pahemman kerran :/

Mutta.

Each to their own tjsp.


Poissa Transsianssi

    • Viestejä: 6
    • Karma: 1
    • Profiili
Ne cubet oli kyl sen mitä pitkin.

Kyllä oikeasti meinaan isommissa määrissä (2+) sen vaa'an oikeasti ottaa käyttöön. Käyn vaikka jossain kaverilla punnaamassa määrät.
En halua olla typerä enää tässä vaiheessa elämää.
Se syksyn eka matka kun sieniä oli se reilu 1 mut alle 2 tosiaan näytti sen, etten siitä yli halua mennä mutuilemaan.


Poissa jkt666

    • Viestejä: 52
    • Karma: 9
    • Profiili
Ruoja ja Transsianssi

Olen huomannut saman että tään syksyn sienet on yllättävän vahvoja.. Jopa pikkuisetkin... jo 1g kolisee niin että laittaa pakosta huili asentoon....kehno minkä tekee :)


Poissa Transsianssi

    • Viestejä: 6
    • Karma: 1
    • Profiili
Mulla ei olekaan ennen tätä syksyä kokemusta suippumadonlakeista. Aattelin tosiaan, et näitten löytöjen on oltava paljon(näin luulen) potentiaalisempia kuin tavallisesti. Verrokkina on luetut kokemukset ja oma aikasempi matka.

Mulle tuli valtavan hyvä mieli siitä, että tää on valtakunnallista, ni muutkin saa saman nautinnon.
Toivottavasti kaikki huomaa ajoissa, et näin on,ettei tuu ikäviä yllätyksiä.

Teettekö matkat rutiinilla vai vieläkö suunnittelette set&settingiä etukäteen?

Ite meinaan sen tukevamman matkan suunnitella ja valmistella huolellisesti.

Tähän loppuun vois viel laittaa yhen nope en kokemuksen.

Näillä tän syksyisillä otin n. 0,5g kuivia sieniä sellaisenaan. Lähdin kävelemään metsään katselemaan näytöstä. Visuaalit alkoi jo kävelyn alussa ja taas tietoisesti päästin irti kaikesta. Sit iski euforia ja sienihymy levisi kasvoille. Kävelin joen varressa polkua niin kauan, ennenkuin tuntui hyvältä pysähtyä. Matkalla pysähtelin lyhyeksi hetkeksi katsomaan asioita.
Lopulta tuli avarammalle paikalle, jossa oli kuusia ympärillä, saniaisia, pari kantoa ja joki toisella puolella.
Pysähdyin ihmettelemään elokuvaa, joka kesti ehkä tunnin verran. Hymyilin ja ihmettelin ja nautin. Kun Visuaalit alkoivat hälvenemään, ni lähdin kävelemään kotia kohti. Vielä siellä täällä näkyi jotain pientä.
Kotiin päästyäni söin ja tuttu väsymys oli päällä. Yritin katsoa elokuvaa, josta en ymmärtänyt mitään. Piirtelin myös ja paperiin ilmestyi haalealla mandalakuvioita.
Muutanan tunnin kuluttua oli vain raukea olo ja oikeestaan tuntu siltä, että olin tehny valtavasti asioita. Siis todella paljon.
Tässä vaiheessa kello oli n. 20:00 Söin sienet klo. 16

Tämmönen elokuva-annos oli kyl huikee irtiotto arjesta.
Seuraavana päivänä ei ollu disorientaatiota vaan hyvä olo.