Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Wizard flip

Poissa Doctor Funga

    • Viestejä: 26
    • Karma: 5
    • Profiili
Se on moro taas täältä Peikkometsästä ystävät. Doctor Funga on taas tutkinut universumia buustaamalla kuuppaansa pikku psykedeeleillä. Ajattelinkin kertoilla tässä tapauksesta. Heti lähtöön huomautan, että eri päihteiden yhdistäminen ei ole suositeltavaa. Älkää tehkö niin tai jos teette niin varoitettu on. Tässä kohtaa vielä vakava neuvo! Varmista yhteensopivuus kartoista, että ottamasi kombo ei ole hengenvaarallinen. Kaikkea EI passaa sekoitella.

Kokeilumielessä päätiin kuitenkin koittaa kuuluisaa Wizard flippiä. Tarkastin ensin että kyseessä on synenergisoiva pienen riskin kombo. Flipissä siis yhdistyy kaksi Jumalan lahjaa kuolevaiselle eli LSD ja Taikasienet. Illan pääteemana oli kuitenkin LSD ja sienet olivat odottamassa vuoroaan ja pienenä annoksena. Jätin itselleni exit vaihtoehdon, koska kaavailemani LSD annos oli kuitenkin kohtuullisen kokoinen 200 ug, joten ehkä sekin yksin riittäisi. Sieniä varailin vain noin 0,7 g. Arvelin, että ei pidä liikaa innostua, kun kerran synenergiaa olisi tulollaan, joten alle gramma saa riittää.

LSD-osuus menikin oikein rattoisasti. Euforiaa oli kuin pienessä kylässä ja arvaattekin, että maailma liekehti ja pomppi. No siinä kun isoimmat hulinat oli koettu eli ehkä 4-5 h dropista totesin, että nyt on sieniteen aika. Iltapalahan on aina tärkeä. Siitä sienet teehen ja kippis ja kulaus. Jihuu juna saapuu aikataulussa ja kun noin 5-10 minuuttia kuluu, huomaan sienitaikavisujen tulevan mukaan LSD:een tracereihin rinnalle. Just hienoa. Tätä hain. Kunpa tulisi sitä punaista ihanaa vellovaa näkymää mitä esim. 2CB joskus tekee! Niin toverit olen huomannut 2CB:een ja sienien visujen olevan samaa sukua jollain tavoin...
Ilta jatkuu. Piristyn oikein kovasti. Olen oikeastaan todella täynnä virtaa. Toisaalta myös body load jota oli hiukan LSD:stä helpottaa sienien tuoman rentouden mukana. Olo on todella mahtava. Lähden ulos jossain kohtaa. Nyt haluan ihastella kevätiltaa. Ikävä kyllä päästessäni ulkoilemaan trippi alkaa väistymään. Päätän kuitenkin reippailla puistoon. Puiston portilla katson kauniita värejä sinistä, vihreää ja hiukan violettia... ei pirulainen tämähän on animepuisto pikkuisine outoine hahmoineen. No jopas on kaunista! Voi ihanaa. Nuo koivutkin! Niiden kyljet ovat niin eläväisiä ja ihanan aistikkaita. Pensaat ovat kauniita. Menen kasvien keskelle. Puistossa on pari nuorta tyttöä. Varmaan polttamassa lehteä pälyilystä päätellen. Toteavat minut oudoksi varmaan, mutta vaarattomaksi. Katselen vain hiljaa kasveja ja pikkuhiljaa trippi voimistuu ja voimistuu. Kasvit alkavat puhua. Ne kommunikoivat. Ne tekevät joskus niin kun pääkallooni on joutunut psilosybiiniä. Keskittymminen ja rentoutuminen laittaa tripin uudelleen käyntiin! Olen ihan fiilliksissä. Tämä on jumankauta kauneutta ja ykseyttä luontoon! Loppuillan hengaan ja haen kahvia jostain kioskista. Mieleni on kirkas.

Yö menee jubatessa kaverille. On vain kiva puhua ja puhua. Aamulla sänkyyn.

Mahtava trippi. Kiitos pikku deeliystäväni. Rakastan teitä ja onneksi tekin minua.