En suoraan sanottuna tiedä mitä haen kirjoittamalla tämän, mutta jaanpahan ajatukseni. Olen pian 20v, asun yhä isäni luona. Olen hakemassa opiskelemaan teologiaa, mutta lukioni on sujunut huonosti (pitäisi noin 1kk päästä valmistua, neljään vuoteen) enkä näin etä-aikana usko löytäväni motivaatiota pääsykokeita varten. Olen käytännössä rahaton. Kesätöitä haettu, mutta laiskalla otteella; en laske sen varaan. DMT on tällä hetkellä ainoa mihin luotan, välillä tuntuu että olen menettämässä järkeni. Ystäviä on mutta he ovat hyvin pinnallisia enkä ole aikoihin jaksanut puhua heille mistään arkielämää syvällisemmästä. Tupakanpolton lopettaminen on piinannut minua jo pari kuukautta, vituttaa olla polttamatta mutta vihaan itseäni kun poltan.
Viimeyönä näin unen, jossa otin sarjakuvista tutun nyytin olalle, ja lähdin kävelemään kuun suuntaan. Olen jo pari vuotta halunnut muuttaa autoon ja kulkea ympäri maailmaa, mutta ajatus jostain syystä pelottaa. Mikäli saan töitä, käyn ne pari kuukautta ja ostan auton, sitten lähden. Mikäli en saa, lähden kävellen. Mikäli kuolema uhkaa ja se pelottaa, pyrin luostariin tai vastaavaan, missä ikinä päin maailmaa olenkaan. Uskonnolla ei ole väliä, on vain yksi Jumala, monia eri tapoja antaa itsensä Hänelle. Mikäli se ei pelota, palaan takaisin äärettömyyteen.
Reissulla voisi tehdä rahaa elämiseen esimerkiksi YouTube -videoilla tai muulla sosiaalisella medialla, hanttihommia saatavuuden mukaan yms. Tiedän kaikesta jotain, mutta en osaa mitään, enkä omaa kärsivällisyyttä opetella uutta. Haluaisin elää vanhaksi ja saada jälkeläsiä, mutta en tiedä selviänkö niin pitkälle.
Nyt kun lukee uusiksi niin tuli ihan vitun huonosti järjesteltyä tekstiä ilman päämäärää tai punaista lankaa. Pahoittelut mutta en jaksa uusiakaan