Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Paastoaminen ennen sieniä

Vieras · 5 · 3785

Nightingsnail

  • Vieras
Kuinka tarpeellisena itse pidätte jonkinlaista paastoa ennen sienten nauttimista ja kuinka kauan yleensä olette syömättä, mikäli koette sen tarpeelliseksi?
Minkälaisia paastoja noudatatte, oletteko kenties kokonaan syömättä, syöttekö vain hedelmiä vai onko mehupaasto ratkaisunne?

Itse olen ollut yleensä noin kuutisen tuntia syömättä mitään, vesilinjalla. Myös kyseisenä päivänä pyrin kaikenlaisia maitotuotteita välttämään, kun jostain kuulin, että sillä olisi vaikutusta psilosybiinin imeytymiseen. Tosin olen kyllä käytännössä katsoen vegaani, joten ei normaalisti tee hankalaa, mutta lipsahduksia sattuu. :)


Poissa Joonas

    • Viestejä: 56
    • Karma: 2
    • Profiili
Musta paastoaminen tekee ennen kaikkea sellasen kevyen ja puhtaan olon. Kyllähän se myös siihen imeytymiseen vaikuttaa, eli ainakin nuo seikat huomioon ottaen se on (mulle) melko olennainen osa valmistautumista trippiin.

Kasvisruoka sulaa viimeistään 4 tunnin päästä mahalaukussa, ja luulis että kaikki muukin siinä 6 tunnissa alkaa olla sulanu. Joten se 6 tuntia on musta sellane vähimmäissuositus, jos haluaa varsinaisesti jonkusortin paaston vetää.

Kärpässienet myös tuntuu oksettavan huomattavasti enemmän, jos vatsalaukussa on tavaraa.


Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
En ole oikeastaan koskaan laskenut tunteja, normi ruuan ja sienten syönnin välillä. Syön kyllä ennen trippiä jos on nälkä tai sen aikana... elikkäs paastoan jos ei ole nälkä :)
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Ei oikeastaan ole välttämätöntä, mutta ehdottomasti kokeilemisen arvoinen juttu.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Paljon tulee paastottua muutenkin, jos ei syö, niin nälkä lähtee itsekseen ja vasta muiden syödessä muistaakin, että pitäisi sitä joskus energiaakin saada. Mun kaverin kissan hoitajan seurustelukumppani ainakin paastoaa ennen sienten syöntiä sillä tavalla, että jos ei ihan aamulla matkaile, niin syö kyllä aamupalan. Eli jossain kuudessa tunnissa tässäkin tapauksessa varmaan mennään. Vaikutusten alkamisen jälkeen se sitten alkaa syömään jos nälättää, mikä nyt ei ymmärrettävistä syistä ole aina ihan päällimmäisenä mielessä.
Psykoosi se siellä vain surisee.