Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Itiöruiskun teko: mistä välineet?

Poissa iiines

    • Viestejä: 6
    • Karma: 3
    • Profiili
Hei!

En ainakaan äkkiseltään löytänyt tästä omaa aihetta, pahoittelut jos olen puusilmä tai jos kysymys on tyhmä :D
Kysymys siis olisi, että mistä ostatte neulat ja ruiskut itiöruiskuja varten? Apteekissa sanottiin, että kinkunsuolausneuloja ei heillä myydä. Vinkkejä aloittelijalle?

<3: Iines


Poissa Eni

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 632
    • Karma: 133
    • Profiili
Oletkos kokeillut googlettaa vaikkapa "neula 18G" tai vastaavalla hakusanalla?
"aha"
-PsyKhoZ


Poissa iiines

    • Viestejä: 6
    • Karma: 3
    • Profiili
Enpäs ollut hakenut. Ei tosin siksi, ettenkö osaisi hakukonetta käyttää, vaan kun en tuota virallista nimitystä tuntenut. Mutta kiitos tiedosta.


Poissa railoraimo

    • Viestejä: 10
    • Karma: 2
  • iloinen matka-aloittelija
    • Profiili
Itse löysin toisesta apteekista jossa kävin, ensimmäisessä eivät myyneet mitään neuloja ilman siihen liittyvää reseptiä.


Poissa JännäHiippari

    • Viestejä: 18
    • Karma: 0
  • Life itself is only a vision, a dream
    • Profiili
Apteekeista löytyy erilaisia ruiskuja. Mielestäni niiden ostamista on turha kuumotella. Olen itse ostanut niitä laillisiinkin käyttötarkoituksiin. Jos apteekissa ihmetellään ja haluaa ruveta selittelemään niin syyksi voinee mainita jotain ihan randomia, vaikka moottoriöljyn imemisen rikkoutuneesta ruohonleikkurin moottorista tms.

-Jännähiippari


Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Jossain apteekeissa eivät myy ilman hyvää syytä. Itse olen aina päässyt läpi sillä että teen vapeneisteitä.



Poissa iiines

    • Viestejä: 6
    • Karma: 3
    • Profiili
Kiitti vastauksista :) Enin vinkillä löysin hyvän tahon, jolla nopea toimitus ja tarvikkeet matkalla. Nyt alkaisi olla kaikki tarvittavat työvälineet koko prosessia varten ostettuna/ tilattuna ja pääsen aloittamaan. Jännittävää  8)


Poissa siiri

    • Viestejä: 40
    • Karma: 3
  • "ilmoi pitelee"
    • Profiili
Tuolta tilasin ruiskut, neulat, sakset ja skalpellin. Minusta suht halpa paikka ja neulojakin tuli 100kpl/14:50€ ;D
https://www.medkit.fi/