Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Vatsavaivat sienistä

Poissa Nevermore

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Varmaan monella tulee samaa vaivaa sienistä. Nimittäin vatsa kipeäksi tai vaan kumma kivuntapainen epämiellyttävä pistävä tunne, vaikea kuvailla.

Mutta jos joku nyt tästä asiasta sai kiinni niin olisiki vinkkejä miten helpottaa asiaa, juon sienet teenä sekään ei asiaan vaikuttanut kun jätin sen sieni sakk an pois. Tunne oli silti sama kun olisi syöny sienet semmosenaan.

Yritin tästä eri enkku foorumeilla etsiä tietoa mutta eipä mulla keskittyminen riittänyt  ;D


Poissa pegezu

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 136
    • Karma: 60
    • Profiili
Kuinka kauan se kipu on kestänyt? Itellä on vaa tripin alkuvaiheessa ollu se outo kihelmöinti vatsassa, mut mitään kipua ei oo ollu.


Poissa Nevermore

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Kuinka kauan se kipu on kestänyt? Itellä on vaa tripin alkuvaiheessa ollu se outo kihelmöinti vatsassa, mut mitään kipua ei oo ollu.

Yleensä tripin loppuvaiheessa se alkaa, saattaa kestää parikin tuntia. On tosi epämukava kun laskuissa se alkaa niin vie se mukavuuden tunteen koko tripistä melkein ja kun aina sitten tietää että se tulee. Mulla tulee sama kipu yleensä hapoistakin


Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Itsellä aina tripin ensimmäinen tunti menee sohvalla maatessa kun on niin huono olo ja ällöttävä tunne vatsassa, mutta yleensä se menee suurimmaksi osaksi ohi alun jälkeen. Tosin myöhemminkin tripillä tulee "vois läpällä oksentaa" olo mutta en kumminkan oksenna ikinä. Usein suositellaan inkivääriä sinne sieniteen sekaan tai tripin aikana se rauhoittaa vatsaa. Kannattaa myös kokeilla juoda hieman maitoa jos se auttaisi. Hapoista nousuissa tulee myös pieni nausea mutta ei läheskään yhtä paha ja menee nopeammin ohi.

Vaivasta toiseen: Itsellä tulee aina tripin loppuvaiheella ja sen jälkeen aivan järkyttävä migreeni päänsärky. (2,5g ylöspäin yleensä) Tämä migreenin oloinen päänsärky yleensä jatkuu pitkälle seuraavaan päivään ja burana lieventää sitä aina muutamaksi tunniksi. Olen huomannut että runsas veden juonti tripin aikana ja sen jälkeen helpottaa tätä vaivaa hieman, mutta ei poista sitä kokonaan. Ainoa mikä on tämän oireen kokonaan poistanut myös seuraavalta päivältä on pienikin annos mdma:ta, joko tripin jälkeen tai ihan jopa seuraavana päivänä nautittuna. Redditissä olen törmännyt ainoaan toiseen ihmiseen jolla tämä sama vaiva on eikä hänelläkään ollut mitään toimivaa hoitokeinoa. Olen lukenut että runsas c vitamiinin nauttiminen voisi helpottaa asiaa, mutta en ole huomannut sen kummempaa eroa. Hapoista ei itselle tule tätä oiretta vaikka olisi isompikin annos (200ug+)
Olen kysynyt täällä ennenkin, mutta onko kellään muuulla päänsärkyä sienten jälkeen?


Poissa Nevermore

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
. Usein suositellaan inkivääriä sinne sieniteen sekaan tai tripin aikana se rauhoittaa vatsaa.

Hmmmm oiskohan maustejauheena vai ite kuivatettuna tai jauhettuna parempi.


Poissa Eni

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 632
    • Karma: 133
    • Profiili
Tuoreeltaan raastettu lie paras, luulen ma. Inkivääriä voi kuitenkin säilyttää pakastimessa ja nopeasti raastaa sen tarvittavan lusikallisen sitten vaan.
"aha"
-PsyKhoZ


Poissa VeePee

    • Viestejä: 21
    • Karma: 6
    • Profiili
Paasto on pahasta, siinä oman huonovointisuuteni suurin syy.
Aloittelin sienimatkailua tyhjään mahaan, lemontekillä, kokeilin inkivääriä ja jotain matkapahoinvointilääkkeitä, ei ne paljoa auttaneet.

Ruokaa ei lopulta tarvitse paljoa lemontekin kaveriksi, näin pahin pahaolo ja oksentelu jää välistä.
Nousut ehkä vähän venyy, mutta voihan tuota annosta siinä samalla lisätä.


Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Riippuu tuo ruoka juttu tietysti ihan täysin ihmisestä, itsellä helpottaa tyhjä vatsa  :)
Ja inkivääri tuoreena tietysti