Itsellä aina tripin ensimmäinen tunti menee sohvalla maatessa kun on niin huono olo ja ällöttävä tunne vatsassa, mutta yleensä se menee suurimmaksi osaksi ohi alun jälkeen. Tosin myöhemminkin tripillä tulee "vois läpällä oksentaa" olo mutta en kumminkan oksenna ikinä. Usein suositellaan inkivääriä sinne sieniteen sekaan tai tripin aikana se rauhoittaa vatsaa. Kannattaa myös kokeilla juoda hieman maitoa jos se auttaisi. Hapoista nousuissa tulee myös pieni nausea mutta ei läheskään yhtä paha ja menee nopeammin ohi.
Vaivasta toiseen: Itsellä tulee aina tripin loppuvaiheella ja sen jälkeen aivan järkyttävä migreeni päänsärky. (2,5g ylöspäin yleensä) Tämä migreenin oloinen päänsärky yleensä jatkuu pitkälle seuraavaan päivään ja burana lieventää sitä aina muutamaksi tunniksi. Olen huomannut että runsas veden juonti tripin aikana ja sen jälkeen helpottaa tätä vaivaa hieman, mutta ei poista sitä kokonaan. Ainoa mikä on tämän oireen kokonaan poistanut myös seuraavalta päivältä on pienikin annos mdma:ta, joko tripin jälkeen tai ihan jopa seuraavana päivänä nautittuna. Redditissä olen törmännyt ainoaan toiseen ihmiseen jolla tämä sama vaiva on eikä hänelläkään ollut mitään toimivaa hoitokeinoa. Olen lukenut että runsas c vitamiinin nauttiminen voisi helpottaa asiaa, mutta en ole huomannut sen kummempaa eroa. Hapoista ei itselle tule tätä oiretta vaikka olisi isompikin annos (200ug+)
Olen kysynyt täällä ennenkin, mutta onko kellään muuulla päänsärkyä sienten jälkeen?