Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Ensi kokemus edessä..

Poissa Sandra

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Heips!
Oon ihan uusi täällä foorumilla ja tää on ensimmäinen viesti mitä tänne kirjotan.. Näitä kokemuksia ensi kerroista oon lukenu ja yrittänyt päästä jyvälle 🤷🏻‍♀️
Itsellä on siis ihan ensimmäinen kerta edessä huomenna.. Lähden kaverin mökille ja siellä olis tarkoitus kokeilla. Golden teacher on lajike ja kuivattuna tietenkin😊 Eniten tietenkin mietityttää se määrä paljon uskaltaa ottaa ettei lähde ns mopo käsistä..
sienet on mulle ihan uus juttu ja oon aika innoissani.. Silti kuitenkin mietityttää että kuinka paljon on sopivasti? Digi vaaka on hommattu ja sitruunat ja mustis mehut.. Mitähän muuta pitää vielä ottaa huomioon??


Poissa Pehmo

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 209
    • Karma: 11
    • Profiili
Aivan. Ennen matkalle lähtöä kannattaa aina huolehtia hyvästä set&settingistä. Sillä pystyt itse eniten matkaasi vaikuttamaan. Tietysti itse teet päätöksesi ja tuosta annostelusta kannattaa lueskella vähän laajemmin jos et ole perehtynyt, mutta ehkä noin 2-3 gramman annos voisi riittää ensimmäiselle kerralle? Sienet voi syödä ihan sellaisenaankin pureskellen pelkän veden kera. Ja pieni paastoaminen ennen matkaa tekee yleensä hyvää.
The world is a battleground of good and evil. Be aware. Be good.


Poissa Sandra

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
No joo mua vaan hiukan kammoksuttaa se sienten maku, siksi myös toi sitruuna ja mustismehu.. Olin itsekkin ajatellut alottaa 2g ja jos tuntuu niin voihan sitä sitten ottaa tosiaan lisää..Jännittää hiukan mutta illaalla pääsee vihdoin kokeilemaan.On tätä odotettukkin😊 Set&Setting pitäis olla kunnossa. Musat ladattu ja kaikki huolehdittu mistä yrittänyt ottaa selvää. Kaveri on aikaisemmin niitä syönyt mutta itse tosiaan ensikertalainen.Onkohan kenelläkään kokemuksia vaikuttaako ad/hd jotenkin erilailla tattien kanssa? ..


Poissa Tapahtumahorisontti

    • Viestejä: 17
    • Karma: 0
    • Profiili
Ota huomioon, että mustaherukkamehu toimii sienten kanssa MAO-estäjänä ja voi vahvistaa vaikutusta entisestään. 1.6 grammaa oli itselläni ensimmäinen annos, se antoi vahvan tripin. Hyvää matkaa ! 


Poissa Pehmo

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 209
    • Karma: 11
    • Profiili
Ensinnäkin on hyvä muistaa, että sienten vaikutukset ovat yleensä melko henkilökohtaisia. Ja kokemukset vaihtelee hyvinkin usein. Jos koet nyt yhdenlaisen matkan niin seuraavaksi saatat kokea jotain täysin erilaista. Joskus saattaa sitten olla pari hyvinkin samanlaista kokemusta. Ajan saatossa voi huomata myös miten oma henkinen kasvu vaikuttaa matkoihin. Itse olen sienten avulla oppinut nyt paremmin ymmärtämään mitä adhd ylipäätään on ja minun nykyisillä sienitripeillä adhd:ta muistuttavat piirteet murskaantuu täysin tripin ollessa päällä. Kasvan niistä yli sillä hetkellä. Matkojen jälkeen tunnen olevani aina hiukan vahvemmilla kuin ennen. Joka matkalla myös tajuan ja muistan miten tärkeää meditointi on. Ja miten se auttaa adhd:n kurittamisessa. Mitä vähempi olen meditoinut, niin yleensä sitä enempi kärsin adhd:n kaltaisista oireista.
The world is a battleground of good and evil. Be aware. Be good.


Poissa Sandra

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Kiitos vastauksista😊
Mökki reissu tuli heitettyä ja kokemus oli todella mahtava! Otin alkuun 1,6g ja sillä pääsin todella hyviin. Joku tunti meni kun alkoi tuntumaan suunnattoman hyvä fiilis ja kohta jo nauratti aivan hitokseen. Värit ja hajut tuntui voimistuvan ja kohta tuntui kun hiukset olis haissu ihan sienille.. Euforia , nauraminen ja haukottelun tunne oli todella voimakkaat. Tätä kesti noin 5-6 tuntia kun alko olla taas suht normaali olo. Sitten otettiin lisää. Tällä kertaa 2,5g. Tunnin päästä alkoi meno olla todella kovaa. Aika kovaa mentiin ja ihan hysteeristä naurua fiilikset pilvissä. Nauraminen alkoi jossain vaiheessa jo hiukan pelottamaan. Siinä vaiheessa huomasin että toivoin reissun jo loppuvan. Tää toinen setti kesti noin 7tuntia. Kaiken kaikkiaan jäi mielettömän hyvä fiilis ja aion kyllä toistekkin matkailla tattien kanssa. Se mikä yllätti oli se uupumus ja voimattomuus matkan jälkeen. Todella oli kun kaikkensa antaneena. Ehkä se kuuluu asiaan. Vaikka oli niin uupunut fiilis, niin nukkumaan ei kuitenkaan kyennyt. Mutta ihana matka ja ihana kokemus todella 🤩🤩🤩