Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Ensipuraisu

Poissa joorma

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Moikka olen uusi foorumilla ja ajattelin jakaa ensikokemukseni taikasienistä.

Hieman taustaa ensin. Olen reulu 30 vuotias perheellinen mies, jolla ei ole ollut muuta kosketusta päihteisiin kuin alkoholi. Aiemmin en pitänyt edes kannabiksesta, mutta näin vanhemmalla iällä kiinnostus on herännyt kannabikseen ja sitä myötä myös tajuntaa avartaviin luonnon tuotteisiin. Kannabista olen nyt poltellut pidemmän aikaa ja eilen aika oli kypsä kokeilla jotain uutta. Halu poltella poltteluun ja laajentaa tajuntaa, johtuu harrastuksestani. Harrastan hypnoosilla leikkimistä ja nimen omaan eroottisia hypnooseja. Tajoitteenani on saada mahtava hfo ejakulaatiolla.

Tarkoitukseni oli kirjoittaa jo vaikutuksen alaisena, mutta ajatuksen virta yms. teki rekisteröitymistä mahdotonta. Sienikysymykseen vastaaminen ei vain onnistunut, sillä oikea vastaus ei sopinut tripin aikaiseen ajatuksen juoksuun.

Asiaan. Aloitin sienimatkan Cubensis sienillä. Aloitin noin klo 21.00 matkan juomalla muutaman oluen ja juttelemalla ihmisten kanssa baarissa niitä näitä ja kaalin päitä. Tällä sain mukavan nousuhumalan poikasen sekä hyvän fiiliksen. Olin päivän paastonnut ja klo 23.30 menin rannalle istumaan ja nautin noin 2g sieniä youghurtin kanssa, sekä poltin jointin omaa "megamixiä" ( sisältää noin 6 eri lajiketta).

Nauttimisen jälkeen lähdin kävelemään pitkin erään kuuluisan lähiön metsiä ja lenkkipolkuja. Poltin vielä toisen jointin. Klo 00.40 alkoivat värit kirkastua, puiden lehdet olivat pimeitä, mutta tarkkoja ja ympärilläni pimeässä metsässä liikkui varjo-olentoja. Siistiä oli ajatus joka näyistä tuli mieleen. Tunnelma oli innostunut ja rento vaikka varjo-olennot minua lähentelivätkin. Ajattelin että nyt voisi olla hyvä hetki koittaa kuunnellä binaural beats pätkiä ja pätkäksi valikoitui denmon sex. Epämääräisten demonisten äänien kuuntelu ja binauraliset pimputukset tuntuivat hieman ahdistavilta pimeässä metsässä, mutta toisaalta se lisäsi myös näiden varjo-olentojen aktiivisuutta, jonka puolestaan koin hyvin mielenkiintoisena ja se puolestaan helpotti kuumotuksia. N 01.00 lähdin kotiin. Olo oli erittäin onnellinen, mutta hypnoosien kuuntelu ei onnistunut, sillä oli jotenkin levoton olo. Päädyin katselemaan youtubesta kauhupelejä, jotka tuntuivat hyvin intensiivisiltä, mutta kiehtovilta. Kaikki tuntui olevan todella siistiä ja onnellista. n. 02.30 oli sienten vaikutus jo hävinnyt jätteän jäljelleen onnellisen olon. Poltin vielä vähän ja menin nukkumaan n 03.00. Olen nukkunut sikeästi, mutta selvästi itkenyt unnissani, vaikka en tätä muista ( tunsin herätessäni silmistä itkeneeni).

Heräsin klo 11.00 hieman väsyneenä kauheaan ripuliin ja se ei enää tuntunutkaan siistiltä.

Yhteenvetona: Kevyt miellyttävä trippi. Tänään ajattelin kokeilla syömällä loput reilu 4 g taikasieniäni. Katsotaan jos tänään saisi kirjoitettua vaikutuksen alaisena.