Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Pääsiäisen ensitrippi sienillä, kuivattujen suippisten annostus arveluttaa.

Poissa Taikapeili

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Heippa,

olen tässä viimeviikot suunnitellut pääsiäisen vapaiden kunniaksi ensimmäistä sienitrippiäni. Lähinnä olisi tarkoitus antaa sienten laajentaa näkökulmia juuri niihin asioihin kuin mitä tripiltä nyt sitten sattuu tulemaan.

Mulla on hyvältä tuttavalta saatu pussukka käsittääkseni kuivattuja suippumadonlakkeja (tosin en pääse nyt asiaa häneltä varmistamaan). Lahjapussukan mukana sain ohjeet että varaa koko päivä rauhallista omaa aikaa, älä syö mitään raskasta pohjalle, about 15-20 sientä ja tripin jälkeen c-vitamiinia.

Pussukasta kuulemma pitäisi riittää useampaankin trippiin, mutta nyt kun käytin kuivatut sienet gramman tarkkuudella mittaavalla keittiövaalla sain koko satsin painoksi vain yhden gramman. Sienet on tosi kuivia ja murenevat herkästi. Jäin tässä miettimään annostusta että mitenköhän siihen pitäisi suhtautua? Jos koko satsi näyttää nyt yhtä grammaa, niin se olisi käsittääkseni ihan ok annos aloitukseen? Vai voiko noi olla jotenkin "erityisen kuivia ja kevyitä" ja oon sit ihan romuna jos tuli nautittua niitä liikaa? :) Olen nelikymppinen nainen ja painoa on about 65.

Mulla tosiaan ei ole aiempaa kokemusta sienistä ja ajattelin matkailla yksin. Olen aiemmin kokeillut lsdtä sekä pienellä että isolla annoksella, matkaillut shamanistisesti ja meditoiden, joten käsitys minuudesta on jo kohtuullisesti irtonaisempi eikä isotkaan mittakaavat ja voimakkaat visuaalit ja hengelliset tripit ole vieraita. Tosin huonoja trippejä mulla ei tähän asti ole koskaan ollut. Mutta nyt tuo annostus arveluttaa kun ei ole yhtään kokemusta asiasta. Tosin netin ihmeellinen maailma on kertonut että "sienet kyllä kertovat paljonko niitä pitää nauttia". Luotanko tähän neuvoon?


Poissa Pehmo

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 209
    • Karma: 11
    • Profiili
Pikainen vastaus täältä. Eli ainakin tuosta annoksesta niin jos koko pussukan sisältö painaa yhden gramman niin suosittelen ottamaan kaikki kerralla mikäli sinulta löytyy jo aikaisempaa kokemusta psykedeeleistä. Ja vaikka ei löytyisikään niin ei tuo silti kovin suuri annos ole. Olisi tietenkin hyvä varmistaa mitä sieniä siinä pussukassa on, mutta kunhan siellä ei mitään myrkyllistä ole joukossa niin gramman annos ei pitäisi olla ainakaan yhtään liikaa.
The world is a battleground of good and evil. Be aware. Be good.


Poissa Taikapeili

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Kiitos Pehmo.

Nautin sit koko pussillisen ja taisin saada just sitä mitä tarvitsin ja mitä en todellakaan odottanut :)
Tästä on hyvä säätää annosta jatkoa ajatellen, tosin mistäpä noista koskaan sit kait lopulta tietää? 

Mut hieno, todella fyysinen ja healing trippi. Tästä on hyvä jatkaa kevättä ja kesää kohden.... Aikamoista <3 Kiitollinen fiilis.


Poissa Pehmo

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 209
    • Karma: 11
    • Profiili
Kiva kuulla :) Vahvuudet vaihtelee yleensä jonkin verran ja joskus vaikka ottaisi saman kokoisen annoksen samasta pussukasta niin tuntuu kuin matkaisi ihan eri sfääreissä kuin viimeksi :)
The world is a battleground of good and evil. Be aware. Be good.