Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienet Indonesiassa ?

Poissa Kukkahattusetä

    • Viestejä: 17
    • Karma: 0
    • Profiili
Tervehdys taas.

Onko kellään kokemusta Indonesian sienistä ? Tarkermmin Sumatran ja lake Toban. Olen ensi viikolla lähdössä sinne ja ensitilassa tarkoitus paikallinen taikapirtelö koeajaa. Joten olisi kiva tietää oikeahko dose valmiiksi.

Cambodiassa nautiskellut paikallisia tatteja kyllä ja sen pohjalta 5g kuulostaa hyvältä, toki kuuntelen mitä paikalliset on mieltä.

-Setä
Matkailu avartaa 😉


Poissa Kukkahattusetä

    • Viestejä: 17
    • Karma: 0
    • Profiili
Noniin. Ei ollut porukalla kokemusta asiasta, eli vastaan itselleni.

Sienet ovat tuoreita ja myydään annos pusseissa. Kuulemma turistit ottavat pussin kahteen pekkaan ja rohkeimmat ottavat kokonaisen... Hetken tuumasin ja minä kun inhoan vajareita, niin otin sitten kaksi pussia. Setä laittoi sienet blenderiin valitsemani appelsiini mehun kera ja hurrr kone käyntiin. Sangen epämääräistä taikajuomaahan siitä tuli ja lasi eteen. Hölkynkölkyn sinne meni ja hyi saatana taisin sanoa.

Lähdimme sitten emännän kanssa kävelemään kämpille päin ja pysähdyimme katselemaan jotain vaatteita matkalla. Noin viidentoista minuutin kohdalla alkoi tapahtua ja tuumasin, että ei saatana vielä on matkaa kotio. Äkkiä kotiin ja siitä se alkoi semmoinen kyyti matkustajan penkillä ilman turvavöitä. Ihan positiivinen kokemus, mutta aikas rankkaa menoa oli välillä, aika useastikkin. Myös antoisaa keskustelua muurahaisten kanssa mahtui mukaan.

Hyviä ovat sumatran taikatatit sanon mä :)
Matkailu avartaa 😉