Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienikuivuri

Poissa kamikami

    • Viestejä: 118
    • Karma: 45
    • Profiili
Mitä kohtuu hintaista kuivuria suosittelette? Onko motonetin 35€ kuivuri ok tai obh nordican sais samaan hintaan kun on 50% tarjouksessa. Onko noista kokemusta?


Poissa Greatmaster

    • Viestejä: 110
    • Karma: 4
    • Profiili
Itse olen joskus noita halpoja kuivureita ostanut. Toimivat kyllä, mutta eivät kestä pitkään ahkerassa viikottaisessa käytössä. Nykyisen laadukkaamman kuivurin löysin jostain netin osto- ja myyntipalstalta vähän käytettynä muutamalla kympillä ja on kestänyt ongelmitta muutaman vuoden. Että kannattaa harkita tätä kanavaakin.
Ei ole Jumalaa, joka määräisi hyvän. Voin tehdä pahaa sinulle ja silti se voi olla minulle hyvä. - Ja päinvastoin.


Poissa kamikami

    • Viestejä: 118
    • Karma: 45
    • Profiili
Varmaan joutuu nyt ostaa jonkun halpiksen ja etsii ajankanssa kunnollisen. Torista katoin eikä ollut oikein mitään


Poissa kamikami

    • Viestejä: 118
    • Karma: 45
    • Profiili
Cittarissa oli suht iso kuivuri tarjouksessa 20€.


Poissa TankMan

    • Viestejä: 24
    • Karma: -1
    • Profiili
Mulla on se motonetin ruoska ajanut asiansa ihan hyvin, en tosin kasvattele kuin omaksi iloksi joitain satoja vuodessa.


Poissa kxd

    • Viestejä: 17
    • Karma: 0
    • Profiili
Mun mielestä paras on kiertoilmauuni 50 asteeseen, luukku raolleen, kuivuu pari pellillistä yössä.


Poissa hsudak

    • Viestejä: 35
    • Karma: 0
  • Metsä ja luonto lähellä sydäntä
    • Profiili
Lainailen kaverin vanhaa OBH Nordican kuivainta. Lähemmäs 10v vanha ja toimii, mutta ei mitään kiireisen miehen/naisen hommaa. Tulee näkkärikuivaa.


Poissa kamikami

    • Viestejä: 118
    • Karma: 45
    • Profiili
Hyvin tuokin tuntuu toimivan, 50-55c lämpöä niin 12t riittää mut varuiksi aamuun asti pitänyt