Mä erosin joitain kuukausia sit kirkosta, enkä ole katunut. En kovin uskovainen ole ikinä ollut, vaikka välillä saattaa ihmetyttää mistä maailmankaikkeus ja elämä on saanut alkunsa? Huonoja kokemuksia ev.lut jengistä ja vieläkin tapetaan toisia uskovaisia ihmisiä ympärimaailmaa uskontojen välisissä sodissa, enkä halua olla missään tekemisissä tämän kanssa. Yleensä kellä on isoin muskeli voittaa ja käskee mitä muut tekee ja jopa mistä saa puhua tai ajatella. Suurella osalla ihmisistä on tarkoitus vain saada paljon rahaa, eikä sekään nyt ole välttämättä kovinkaan paha asia. Mutta näin kansallissosialistisissa länsimaissa eletään riistämällä muilta hyvinvointia, yleensä kehittyviltä mailta, omalle kansalla tai yhtiöille. Valtio ei voi toimia, jos sillä ei ole rahaa, eli verotuloja.
Nyt on mennyt kovasti ainakin Suomessa sekaisin valtio ja uskonto, kun ministerit ovat ev.lut jengiä. Presidentti kirkon kirjoissa sukurutsari ja on punaisen ristin hyväntahdon lähetti. Ei taida pappeja muu kiinnostaa mitä seurakuntalaiset tekee, kunhan maksaavat kirkollisveroja. Rahalle saa ihan hyvin kyllä vastinetta. Moraali on hyvin vaihtelevaa, keneltä kysyy ja jopa rikoslaki on selvempi ja sitä kannattaa noudattaa.
Kai se menee tässä demokratiassa niin, että enemmistö päättää mistä voi puhua. Demokraattinen psykoosi: Kun tarpeeksi moni uskoo ja sanoo niin se on totta, vaikka olisikin ihan satuja.
Itse olen tässä keski-ikää lähestyessä valumassa takaisin teini-iän haaveisiin kommunismista ja siitä ihan perinteisestä, jossa ei olisi valtioita, eikä rahaa. Paljon on kommunismia yhteiskunnassa ja maailmassa tälläkin hetkellä. Kun ei katso televisiota, eikä lue lehtiä, niin aika kivikautista on maapallolla meno.