Olin trippaillut suht' pienillä annoksilla n. 8 -10 kertaa ja kaikki kokemukset pelkästään positiivisia, kunnes itse kasvattamieni sienien vähyys innosti boostaamaan niitä harmalalla. Tämä trippi olikin sitten elämäni hirvittävin kokemus.
Hyvin nopeasti harmalan ja sienten nauttimisen jälkeen tuli selväksi, että nyt ollaan menossa metsään ja kovaa. Niin kovaa mentiin, että päädyin ensiapuun psykoottisena ja tärisin, hikoilin ja olin varma siitä, että kuolen, tai vielä pahempaa; en kuolekkaan, vaan jään tähän tilaan loppuelämäkseni.
Näin jälkikäteen kyseessä saattoi olla enemmänkin über-raju paniikkikohtaus, sienten mukanaan tuomilla mausteilla.
En nyt tällä kertaa jaksa alkaa avaamaan tapahtumaketjua sen enempää, mutta kirjoitan tätä koska haluaisin kokea ne sienten hyvät vaikutukset (ilman harmalaa!!!!) jälleen kerran. Kävin tänään spotillani katselemassa silokkeja ja niitähän löytyi heti sellaset 70kpl.
Tuosta traumaattisesta tripistä on nyt aikaa kohta kaksi vuotta ja uskoisin olevani pikkuhiljaa valmis uuteen matkailuun...
Miten välttää moinen helvetti, jonka kävin läpi vajaat kaksi vuotta sitten? Pitäiskö aloittaa vaan kiltisti pienillä annoksilla ja katsella ja kokeilla miten homma pelittää ja seuraavalla kerralla ottaa sitten hieman enemmän?
Silokkien kanssa mulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmia. Tripit ovat olleet keveitä, kauniita ja puhdistavia. Nämä sienet, jotka harmalan kanssa otin olivat itse kasvattamiani Golden Teachereita.
Koska silokkikokemukset ovat olleet positiivisia, niin niitä voisin nyt tässä myöhemmin syksyllä koittaa uudestaan..
Jos jollain olis joitain vinkkejä, mieleipiteitä, tai ajatuksia, niin olisin niistä kovasti kiitollinen.