Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Myrskyt, ukkoset ja muut päräyttävät luonnonilmiöt

Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
(Postasin tän alunperin Inspiroivia juttuja - viestiketjuun, mutta ajattelin että luonnonilmiöistä vois saada mukavan viestiketjun ihan omillaan.)


Myrskyt ja ukkoset on todella inspiroivia.

Tää kuvattiin 4.8 Simpeleellä: (kiroilee aika paljon)
http://www.youtube-nocookie.com/v/RWNj5Z01Xoc&hl=en_US&amp

Jos joku teistä tietää jotain hienoja ukkos/myrskyvideoita, niin postatkaa. Ihan videoitakin kattomalla huomaan saavani kiksejä myrskyistä. Mä en oo itse valitettavasti päässyt todistamaan edes kunnon ukkosta moneen vuoteen.

Ja jos te huomaatte olevanne myrskyn keskellä, niin ottakaa kamera esiin, kuvatkaa se ja laittakaa nettiin. 8) Myrskyjä on kuulemma liikkeellä.



Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
HS:n sivuilla on hienoja kuvia ukkospilvistä, jotka eilen pyyhkäisi tästä Helsingin yli. Sain sitten pitkästä aikaa kokea sen kunnon ukkosen, jota kaipailin. Olispa jyrähtänyt vielä aivan yläpuolella, niin sit olisin täysin tyytyväinen. Niistä tulee niin mahtava soundi!

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Myrskypilvet+vy%C3%B6ryiv%C3%A4t+n%C3%A4ytt%C3%A4v%C3%A4sti+yli+Helsingin+%E2%80%93+katso+kuvakooste/1135259190283

Lukijoiden kuvia Helsingin myrskystä

Merellä kuvattu lyhyt video ukkosrintaman saapumisesta
En oo onneksi ollut itse ukkosmyrskyssä merellä, mutta voisin kuvitella, että siinä on parhaimmillaan extreme-kokemuksen tuntua.

(En tiiä kuin kauan noi linkit toimii, mut en nyt viitti ruveta "rippaamaan/uppimaan" noita kuvia tänne.)


Poissa Malchievous

    • Viestejä: 110
    • Karma: 6
    • Profiili
Oli kyllä aikamoinen myräkkä eilen. Meni suoraan yläpuolelta ja salamoita paukku muutama sekunnissa. Todella hienoa katsella luonnon voimannäytöstä.
“Only the madman is absolutely sure” -RAW


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Oli kyllä aikamoinen myräkkä eilen. Meni suoraan yläpuolelta ja salamoita paukku muutama sekunnissa. Todella hienoa katsella luonnon voimannäytöstä.

Tälläisen nappasin kuistiltani.

[smg id=156]
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Katsokaapa tämä video!

Myrskyrintama aiheutti paniikkia Hietaniemen uimarannalla

Maailmanlopun meininkiä. Tuossa ei enää paljon juosta karkuun, kun tuollainen yllättää. Kannattaa laittaa koko ruudun kuva.


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Katsokaapa tämä video!

Myrskyrintama aiheutti paniikkia Hietaniemen uimarannalla

Maailmanlopun meininkiä. Tuossa ei enää paljon juosta karkuun, kun tuollainen yllättää. Kannattaa laittaa koko ruudun kuva.

satuin olemaan tossa lähellä ja täytyy myöntää että oli melko kuumottavaa katsoa kun myrsky lähestyi sellaista vauhtia et en ole ennen nähny..
...


Matkustaja

  • Vieras
Itsehän olin lauantain ison myräkän aikaan mökkeilemässä taikamatkailun merkeissä Oulunläänissä. Oli melko komeaa katseltavaa.



Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
:) Hyvä postaus deffi. Mun piti laittaa toi kans, mut unohdin.

Jotenkin sopii tälle forumille hyvin. Miettikää minkälaista ois nähdä tollainen sienissä. Meinaan onhan se hieno sateenkaari.

"What does it mean?!"


Poissa Oregano

    • Viestejä: 13
    • Karma: 3
    • Profiili
Olin viimeyönä ulkosalla bongailemassa tähdenlentoja. Muutamia näkyi, on vaan tämä nykyinen asuinpaikka vähän liikaa valosaasteen ympäröimä. Syrjemmässä asuessa oli eräänä yönä näkymät taivaalla kovin huikaisevat, istuttiin kalliolla ja katseltiin siellä ohikiitäviä kappaleita. Joitakin todella pitkiä, isoja ja massiivisia tuli nähtyä. Aivan mahtavaa.
Guided by the power of Space


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Olin viimeyönä ulkosalla bongailemassa tähdenlentoja. Muutamia näkyi, on vaan tämä nykyinen asuinpaikka vähän liikaa valosaasteen ympäröimä. Syrjemmässä asuessa oli eräänä yönä näkymät taivaalla kovin huikaisevat, istuttiin kalliolla ja katseltiin siellä ohikiitäviä kappaleita. Joitakin todella pitkiä, isoja ja massiivisia tuli nähtyä. Aivan mahtavaa.

Kävin kanssa viime yönä katselemassa hetken aikaa, muutaman näin ja menin takaisin nukkumaan.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa mansikkapelto

    • Viestejä: 46
    • Karma: 0
    • Profiili
Kesällä oli komeita ukonilmoja. On kyllä vaikuttavan näköistä ja kuuloista, voi vaan mennä röökille ja huomata istuneensa siinä kaksi tuntia kun luonnnonvoimat pistää parastaan.
life's a piece of shit and when you look at it
life's a laugh and death's the joke it's true
you see it's all a show keep 'em laughin as you go
just remember the last laugh is on you.

always look at the bright side of life.
and always look at the bright side of life.


Pixie

  • Vieras
Minust oli tosi päräyttävää ku Rainbow-leirillä oli nähty hieno rainbow, harmi ettei ite tullu oltua paikalla silloin. Oli ilmeisesti pietty jotku jamitki sen kunniaks.

Samaisessa Rainbowssa tuli nähtyä mielettömästi tähdenlentoja. Mmh<3