Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Aloittelijan valinta ?

Poissa Spectrum

    • Viestejä: 5
    • Karma: 0
    • Profiili
Heippa.

Olen tässä useamman vuoden pähkäillyt tätä sieni asiaa. Kokeilla vai eikö. Nyt tunnen selkeästi sisällä vastauksen kyllä.  Minkä sorttista sientä aloittelijan kannattaisi suosia? Olen ymmärtänyt noita jenkkisaitteja lueskeltuani, että eri sienistä tulee hiukka erilaiset tripit. Itse haen sieniltä terapeuttista vaikutusta.Aviopuolisoni on trippi vahtina ja olemme kahden. Meillä ei ole aikaisempaa kokemusta sienistä. Kaunis kiitos jo etukäteen.
Your heart is your compass.


Poissa Greatmaster

    • Viestejä: 110
    • Karma: 4
    • Profiili
En usko että eri taikasienilajeilla on niinkään merkitystä. Enemmin on kyse siitä mitä on saatavilla ja oikeasta annostelusta. Suomessa helpoiten sienitrippi lienee järjestettävissä ainakin näin talvisaikaan tällä yleisimmällä viljellyllä taikasienellä Psilosybin cubensiksella. Aika hyvä ensikertalaisen annostelu nimenomaan cubensiksella on 2 grammaa kuivaa sientä.

Aikoinaan sieniin tutustuessani pelästyin ensimmäisillä kerroilla sienen vaikutuksia. Ainakin itselläni tietoisuuden ja tajunnan muutokset sienten vaikutuksen alaisena on suuret. Täytyy uskaltaa ottaa muutos vastaan. Eli rohkeasti vaan antaa sen tulla mikä on tullakseen niin ei ala panikoimaan. Hyvä valmistautuminen on tärkeää ja rauhallinen, turvallinen ympäristö matkan taittamiseen.

Hyvää matkaa!
Ei ole Jumalaa, joka määräisi hyvän. Voin tehdä pahaa sinulle ja silti se voi olla minulle hyvä. - Ja päinvastoin.