Itse olen myös nykyään huomannut sellaisen "lumisade" efektin näössä. Saman näköstä, kuin telkkarin sellanen mustavalkoinen häiriö/lumisade, mutta kaikki pisteet ovat keltaisia, sinisiä, punaisia ja vihreitä. Pimeässä sen erottaa selvemmin, ja myös muuta pientä vilskettä ja sulamista näkyy seinillä ja muilla laakeilla pinnoilla, mutta ei vaikuta negatiivisesti näköön muuten. Valoisalla se taas hieman haittaa. Vaikkei niitä värejä oikeen erotakkaan, niin jotain pieniä yksityiskohtia (esineitä, kuvia, tekstiä, yms.) pitää välillä pieni hetki tuijotella, sillä ne näyttää muodottomilta klönteiltä ennenkuin ottavat oman muotonsa.
Toinen asia minkä oon tässä hiljattain huomannut: pimeällä keskelle näkökenttää ilmestyy joskus pieni epämääräinen sininen valo/kuvio. Pari kertaa iltasella autolla ajaessa oon kattonu, että kytät tullu pillit päällä perään, mut sitten tajunnut parissa sekuntissa valon hävittyä, et "jaa, tää on taas tätä".
En tiedä sitten onko psykedeelit aiheuttaneet tämän, vai enkö vaan ole ennen kiinnittänyt huomiota tähän silmien vilinään. Toisaalta ennen olen kyllä valoisalla nähnyt ihan hyvin... Tai sitten alkaa näkö jo heiketä... Joko se, tai sitten tää on vaan sitä HPPD:tä... Ei suuremmin haittaa elämää, kunhan ei tästä pahene oireet/efektit.