Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Ensikertalainen-ei vaikutusta ??

Poissa Annika

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Moikka

Auttakaa joku mua, ja kertokaa onko nauttimani määrä ollut liian pieni/onko jollain ollut vastaavaa kokemusta. Tilasin siis Huurumadonlakki-growing kitin Hollantilaisesta nettikaupasta. Eilen poimin ekat sienet; n. 5 -6cm korkeita. Mulla ei ole kovin tarkkaan vaakaa, mutta kotitalousvaa'alla punnittuna paino oli 10-15 gramman välissä, joten arvioin, että kuivattujen sienten paino menee 2-4 gramman väliin. Kuivatin sienet samana päivänä: 50C uunissa pari tuntia.Tänään nautin ne aika pian aamiaisen jälkeen. Tuosta on nyt 5 h aikaa, ja minkäänlaisia vaikutuksia ei noista sienistä tullut! Ei edes fysiologisia; pupillien suurentumista, sykkeen nousua ym.
No nyt olen huolissani, että mitä myrkkyseitikkejä minulle on lähetetty!! Sienet kyllä näyttävät samanlaisila kun googlettamalla tulevat kuvat nuorista huurumadonlakeista.

Millään päihteillä ei ole minuun oikeastaan koskaan ollut minuun mitään vaikutusta( kovia huumeita en tosin ole kokeillut, mutta alkoholi, kannabis, päätä sekoittavat lääkkeet). Voiko olla mahdollista, että sienetkään eivät minun kohdalla vain vaikuta kuten "pitäisi"??


Poissa Eni

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 632
    • Karma: 133
    • Profiili
Nyrkkisääntönä kuivat sienet painavat noin 1/10 tuoreiden sienten painosta, joten annoksesi oli ennemminkin 1-1,5g, kuin 2-4g, mikä on vielä melko pieni satsi.
Ei mikään headshop viitsisi lähettää muita, kuin cubensiskittejä, joten ihan huurumadonlakkeja lienevät kuitenkin.
Psilosiininsiedossa on kyllä suuriakin eroja eri ihmisten välillä. Muistaakseni joku foorumilainen ei saanut juurikaan vaikutuksia vielä viidenkään kuivagramman annoksella.
Kasvata lisää sieniä ja kokeile isommalla annoksella.
"aha"
-PsyKhoZ


Poissa seittivahvero

    • Viestejä: 143
    • Karma: 1
    • Profiili
ota printit sienistä, ettei tartte ostaa uutta kittiä. Tulli kyn tykkää syyttää ostajia.


Poissa Aivina

    • Viestejä: 193
    • Karma: 24
    • Profiili
Voisin väittää, että olet pilannut sienesi tuolla kuivauksella. Psilosybiini alkaa tuhoutumaan noin neljänkymmenen (vai kuudenkymmenen?) asteen lämpötilassa, eivätkä kotitalousuunit ole lämpötilan suhteen kauhean tarkkoja, eli jos säädät lämmön viiteenkymppiin, se ei välttämättä oikeasti ole viittäkymmentä astetta.
Sienet voi syödä tuoreina. Niitä ei tarvitse kuivata. Ja jos kuivaat, niin tee se huoneenlämmössä.


Poissa Annika

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Kiitos neuvoista kaikille! Eivät varmaankaan olleet seitikkejä, kun hengissä vielä ollaan :) sunnuntai-iltana kun tulin mökiltä takaisin, olivat loput sienet kolminkertaistaneet kokonsa, joten poimin tatit sanomalehden päälle kuivumaan. Ajattelin sitten myös samalla kokeilla tuoreille sienillä, joten söin kaksi isoa (n. 20-25cm korkeita) ja yhden n. 10cm mittaisen sienen. Noiden paino oli n. 30grammaa. Edelleenkään ei noilla sienillä ollut juuri mitään vaikutusta, mutta tällä kertaa sentään joitakin fysiologisia vaikutuksia: laajentuneet pupillit, lievää päänsärkyä ja lihasheikkoutta.
Tänään punnitsin täysin kuivuneet sienet hankkimallani tarkemmalla vaa'alla, ja yhden ison sienen kuivapaino oli sen 2g. Eli olin kyllä syönyt niitä varmaankin ihan reilun annoksen tuoreena..ehkä sietokykyni sitten vain on jotenkin tavallista korkeampi. Saa nähdä, auttoiko sienikokeilu migreenikohtauksiin..


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Voisin väittää, että olet pilannut sienesi tuolla kuivauksella. Psilosybiini alkaa tuhoutumaan noin neljänkymmenen (vai kuudenkymmenen?) asteen lämpötilassa, eivätkä kotitalousuunit ole lämpötilan suhteen kauhean tarkkoja, eli jos säädät lämmön viiteenkymppiin, se ei välttämättä oikeasti ole viittäkymmentä astetta.
Sienet voi syödä tuoreina. Niitä ei tarvitse kuivata. Ja jos kuivaat, niin tee se huoneenlämmössä.
On totta, että korkea lämpötila edistää psilosybiinin ja psilosiinin oksidaatiota, mutta muutama tunti viidenkymmenen asteen kieppeillä ei vielä riitä tuhoamaan vaikuttavia aineita.

Noiden paino oli n. 30grammaa. Edelleenkään ei noilla sienillä ollut juuri mitään vaikutusta, mutta tällä kertaa sentään joitakin fysiologisia vaikutuksia: laajentuneet pupillit, lievää päänsärkyä ja lihasheikkoutta.
Tänään punnitsin täysin kuivuneet sienet hankkimallani tarkemmalla vaa'alla, ja yhden ison sienen kuivapaino oli sen 2g. Eli olin kyllä syönyt niitä varmaankin ihan reilun annoksen tuoreena..ehkä sietokykyni sitten vain on jotenkin tavallista korkeampi. Saa nähdä, auttoiko sienikokeilu migreenikohtauksiin..
Hei Annika, ja tervetuloa foorumille. Mainitset viestissäsi migreenin. Käytätkö mahdollisesti jotain estolääkitystä kohtausten varalta (tai muita lääkkeitä)? Monet migreenin hoitoon käytettävät lääkkeet ovat luonteeltaan serotonergisiä, kuten myös sienten vaikuttava ainesosa psilosiini on, ja niiden samanaikainen käyttö saattaa heikentää huomattavasti sienten vaikutuksia. Esimerkiksi amitriptyliini (Klotriptyl, Triptyl) luultavasti blokkaa sienten psykedeelisen vaikutuksen kokonaan. Päänsärkyjen hoidossa yleensä myös triptaanilääkkeet jätetään muutamaksi päiväksi pois, jotta sienet pääsevät vaikuttamaan terapeuttisen vasteen kannalta vaaditulla tavalla.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher