Moikka
Auttakaa joku mua, ja kertokaa onko nauttimani määrä ollut liian pieni/onko jollain ollut vastaavaa kokemusta. Tilasin siis Huurumadonlakki-growing kitin Hollantilaisesta nettikaupasta. Eilen poimin ekat sienet; n. 5 -6cm korkeita. Mulla ei ole kovin tarkkaan vaakaa, mutta kotitalousvaa'alla punnittuna paino oli 10-15 gramman välissä, joten arvioin, että kuivattujen sienten paino menee 2-4 gramman väliin. Kuivatin sienet samana päivänä: 50C uunissa pari tuntia.Tänään nautin ne aika pian aamiaisen jälkeen. Tuosta on nyt 5 h aikaa, ja minkäänlaisia vaikutuksia ei noista sienistä tullut! Ei edes fysiologisia; pupillien suurentumista, sykkeen nousua ym.
No nyt olen huolissani, että mitä myrkkyseitikkejä minulle on lähetetty!! Sienet kyllä näyttävät samanlaisila kun googlettamalla tulevat kuvat nuorista huurumadonlakeista.
Millään päihteillä ei ole minuun oikeastaan koskaan ollut minuun mitään vaikutusta( kovia huumeita en tosin ole kokeillut, mutta alkoholi, kannabis, päätä sekoittavat lääkkeet). Voiko olla mahdollista, että sienetkään eivät minun kohdalla vain vaikuta kuten "pitäisi"??