Olen 33 vuotias mies. Ammatilta ohjelmistokehittäjä. Olen koko elämäni ajan kärsinyt vakavasta sosiaalisesta ahdistuksesta ja yleisestä ahdistuksesta.
Olen vuosien varrella koittanut löytää apua samanhenkisten ihmisten kanssa keskustelemalla ja psykedeelejä kokeilemalla.
Olen käyttänyt LSDtä arviolta 15 kertaa, kannabista olen käyttänyt semi-säännöllisesti vuodesta 2010.
Psilosybiinisieniä koitin vasta jokin aika sitten ensimmäistä kertaa. Annos oli hyvin pieni, en edes saanut mitään visuaaleja, mutta kaikki ahdistukset ja pelot rapisivat lattialle kuin kuiva savi mutakylvyn jälkeen. Tuntui kuin olisin syntynyt uudelleen, nousin ylös kaiken sen pelon, ahdistuksen ja pimeyden keskeltä.
Mieleni täyttyi halusta rakastaa ja näyttää läheisilleni kuinka välitän heistä, ja pystyinkin heti avautua naisystävälleni tavallista paremmin. Suhteemme on aina ollut hyvin avoin ja rehellinen, mutta pääsin muutamista pienistä estoista yli, ja se oli todella positiivinen asia.
Itku ilosta, voiko parempaa tunnetta olla.
Kumpa psilosybiiniä pystyisi saada lääkkeenä asiantuntevan avustajan opastuksella, jotta voisi oikeasti etsiä itselle sen päivittäisen lääkityksen jolla mieli toimii optimaalisesti.
KYSYMYS MUILTA
Onko kellään kokemusta psilosybiinisienten pitkäaikaisesta, päivittäisestä, pienten annosten käyttämisestä? Ns. microdosaamisesta.