Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

2C-B

Poissa Fjori

    • Viestejä: 38
    • Karma: 0
    • Profiili
Minkälaisia kokemuksia teillä on 2C-B:stä? Millainen se on mielestänne verrattuna muihin 2C-perheen jäseniin tai muihin psykedeeleihin? Mitä pidätte miellyttävimpänä annoksena?

Pääsin itse juuri kokeilemaan 2C-B:tä 23 milligramman dosella. Trippi muistutti huipussaan pinnallisempaa versiota kevyestä happotripistä – vehojen kuviot kiemurtelivat viehättävästi, pinnat hengittivät ja maisema näytti olevan koottu pahvisista tasoista. Kaipaamani syvyys ja filosofisuus kuitenkin puuttui, joten boostasin trippiä kannabiksella, mikä vei tripin erittäin euforisiin, pehmeisiin ja sekaviin ulottuvuuksiin. Kokonaisuuksien hahmottamisesta tuli hilpeällä tavalla hankalaa – tuntui kuin olisi trippitoverini sanoin "kompuroinut takaperin tilanteesta toiseen". Shishan savu, tanssiminen sekä perspektiivien outous jaksoivat viihdyttää mua tuntikausia ja jokainen trippitoverini kanssa käymä keskustelu päättyi hysteeriseen nauruun kun arkisetkin keskustelut vääntyivät hetkessä surrealistisiksi ja hajosivat käsiin molempien ajelehtiessa uusiin ajatuksiin kesken lauseen.

Seuraavana aamuna jäljellä oli syvä tyytyväisyys elämää kohtaan sekä levottomalle luonteelleni epätyypillinen tyyneys.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Hei hienoa, vihdoinkin topic psykedeelisestä fenetyyliamiinista.

2C-B on sopivilla annoksilla loistava aistimusten voimistajana ja se herkistää tunteille. Kehossa tuntuu sähköiseltä ja kosketusaisti voimistuu huomattavasti. Maailma tuntuu ystävälliseltä paikalta. Yhteyden kokeminen ympäristön ja ympäröivien ihmisten kanssa on sujuvaa. Visuaalisuus verrattuna sieniin on geometrisesti koherentimpaa ja vähemmän vellovaa. Pinnat vaikuttavat hehkuvilta, säihkyviltä ja hyvin yksityiskohtaisilta. Mitään syväluotaavia, värisyttäviä epifanioita ei ole vaikutuksen alaisena tullut vastaan, mutta en silti pidä tätä mitenkään mietona psykedeelinä. Useasti ollut hyvinkin terapeuttisen oloisia matkoja, varsinkin seuralaisen kanssa annosteltuna.

Allekirjoitan havainnon ajattelun sekavoitumisesta; useasti nousuvaiheissa tulee vähän halolla päähän lyöty olo ja laskuvaiheessa kognitiiviset kyvyt tuntuvat olevan vähän tukossa sekä trippi painottuvan enemmän visuaaliseen herkutteluun ja kehon nautintoihin. Mainitusta syystä olen tykännyt käyttää tätä intranasaalisesti, jolloin vaikutus alkaa viidessä minuutissa ja kestää vain pari tuntia. Nenään annosteltuna myös tarvitsee huomattavasti pienempiä annoksia - itselleni 4-8 mg nokitettuna on aivan riittävä doussi.

Hyvin maadoittava, tunne-elämyksiä avartava psykedeeli. Olen tällä matkaillut muutamia kymmeniä kertoja, ja saanut runsaasti opetusta siitä, mitä kehotietoisuus koittaa sanoa ja miten tärkeää on jakaa rehellisesti omia fiiliksiä läheisten kanssa.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Fjori

    • Viestejä: 38
    • Karma: 0
    • Profiili
Eikö 2C-B:n nokittaminen satu ihan pirusti? Muakin kiinnostaisi kokeilla (varsinkin jos noinkin pienellä dosella pärjäisi), mutta olen kuullut liikaa varoituksia.

Mulle 2C-B oli hyvin erilaisella tavalla terapeuttinen kuin esim sienet. Sen sijaan, että olisin saanut pohdiskelun kautta hillittömiä valaistumisia, pääsin sukeltamaan kaikkia aisteja hyväilevään kuplaan, jossa oli helppoa päästää irti jännittämisestä ja tavallaan puhdistautua huolista. Esteettiset virikkeet, ruoka, musiikki ja rakkaan ihmisen seura olivat tarpeeksi tekemään illasta täydellisen ja muistuttamaan mua jälleen kerran elämisen mielekkyydestä. En edes kaivannut mitään mullistavia oivalluksia, riitti kun sai olla olemassa ja aistia.

Tätä täytyy ehdottomasti päästä kokeilemaan uudestaan tujummalla dosella.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Eikö 2C-B:n nokittaminen satu ihan pirusti? Muakin kiinnostaisi kokeilla (varsinkin jos noinkin pienellä dosella pärjäisi), mutta olen kuullut liikaa varoituksia.
Jos kyseessä on puhdas 2C-B:n hydrokloridisuola, niin pientä pistelyä saattaa ilmetä, mutta se väistyy vartissa. Alkyylisubstituutiolla varustetut 2C-sarjan kemikaalit (2C-E, 2C-P) tai esim. AMT ovat meikäläisellä tuntuneet huomattavasti ikävämmältä nenäkäytävissä.

Sen sijaan, että olisin saanut pohdiskelun kautta hillittömiä valaistumisia, pääsin sukeltamaan kaikkia aisteja hyväilevään kuplaan, jossa oli helppoa päästää irti jännittämisestä ja tavallaan puhdistautua huolista.
Aivan näin.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Hyperwelt

    • Viestejä: 58
    • Karma: 0
  • Dick Torture.
    • Profiili
mielenkiintoni on herätetty, nyt kun vielä saisi mynssin lapaseen niin voisi yhtyä speksaamiseen
From the earth.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Acute Effects of the Novel Psychoactive Drug 2C-B on Emotions (González et al., 2015)

Lainaus
Background. 2C-B (Nexus) is one of the most widespread novel psychoactive substances. There is limited information about its pharmacological properties, and few studies in humans concern its acute and chronic effects. 2C-B has been classified as a stimulant, hallucinogen, entactogen, and/or empathogen.

Objectives. To evaluate the emotional, subjective, and cardiovascular effects of 2C-B.

Methods. Twenty healthy recreational 2C-B users (12 women) self-administered a 20 mg dose of 2C-B. Evaluations included emotional (IAPS, FERT, and speech), subjective (visual analog scales, ARCI, VESSPA, HRS, and POMS questionnaires), and cardiovascular effects (blood pressure and heart rate).

Results. Positive subjective effects predominated with a reduction of anger under the influence of 2C-B. It did, however, increase reactivity to negative emotional stimuli and decrease the ability to recognize expressions of happiness. Augmented emotionality in speech could be appreciated by others. 2C-B induced euphoria and well-being, changes in perceptions, and slight hallucinogenic states. Mild sympathetic actions were observed.

Conclusions. The specific profile that 2C-B exerts on emotions suggests its classification as an entactogen with psychedelic properties.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher